Nowy Ozone C4 2014 czyli nowa maszynka do uszczęśliwiania

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
andrzejwodejszo
Posty: 3117
Rejestracja: 11 sie 2008, 08:29
Deska: SU-2, MOSES
Latawiec: komórkowe Ozony / SU-2 / Moses
Lokalizacja: Olsztyn
Postawił piwka: 77 razy
Dostał piwko: 46 razy
Kontaktowanie:
 
Post13 lis 2013, 16:46

Pojawił się nowy - uwielbiany przez wielu C4

phpBB [video]

http://downloads.flyozone.com/kitesurf/ ... 4-info.pdf
http://www.flyozone.com/kitesurf/en/pro ... on-photos/

więcej na http://www.kite24.pl/product_info.php?c ... ts_id=1181

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post14 lis 2013, 10:12

andrzejwodejszo pisze:Pojawił się nowy - uwielbiany przez wielu C4



..a najbardziej przez serwisy :hand:

peace

maniek1975
Posty: 709
Rejestracja: 27 gru 2007, 11:01
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 9 razy
 
Post14 lis 2013, 11:52

Ładny latawiec.. A czy Ozone kiepsko jest zrobione :?: Może kiedyś jakieś zawory . Teraz :?: Przynajmniej jak coś się psuje w pięć minut bez zbędnego gadania wymieniają wadliwe elementy . Kiedyś wymienili mi tubę tylko dla tego ,że była akcja wymiany wadliwej partii . Ja osobiście szanuję producenta /

andrzejwodejszo
Posty: 3117
Rejestracja: 11 sie 2008, 08:29
Deska: SU-2, MOSES
Latawiec: komórkowe Ozony / SU-2 / Moses
Lokalizacja: Olsztyn
Postawił piwka: 77 razy
Dostał piwko: 46 razy
Kontaktowanie:
 
Post14 lis 2013, 16:09

latam na roczniku 2008 ( edge ) od 4 lat - jest to mój jedyny latawiec. Czekam od trzech lat aż materiał się zeszmaci, ale nic z tego :) łatam tuby, zmieniam linki, pływam dalej. Nie należę do ludzi, którzy 5 raz w roku pływają. W sezonie staram się przynajmniej raz w tygodniu być na wodzie, nie oszczędzam go, zwijam na morko, użytkuję przy ponad 30 knotach ( 11m ) i nic się nie dzieje . Poprzedni właściciel lądował nim na krzakach, kamieniach itd. Szmatka przeżyła kilka szyć, ale nie spowodowanych samoistnym rozdarciem, lecz zwyczajnym dzwonem w krzaczory. 6 lat jak na latawiec to bardzo dużo i nadal się trzyma. Jeśli chodzi o jakość to zdecydowanie rewelacja. Polecam Ozony z czystym sumieniem.

bobek_h
Posty: 1054
Rejestracja: 29 wrz 2006, 17:59
Deska: Xenon LaLuz
Latawiec: North Neo
Lokalizacja: Jastarnia
Postawił piwka: 43 razy
Dostał piwko: 11 razy
Kontaktowanie:
 
Post14 lis 2013, 16:14

Ozony ewoluowały, pierwsze modele były bardzo wytrzymałe, bardzo fajnie wykonane. Ale wszystko się zmienia ;) Modele 2013 i 2012 nie miały tyle szczęścia, i wątpie że ich właściciele po 6 latach napiszą to co Ty andrzejwodejszo

Awatar użytkownika
Bax
Posty: 170
Rejestracja: 09 maja 2010, 13:30
Deska: SU-2 ProSeries 2013
Latawiec: Ozone Enduro 12 i 8m
Lokalizacja: Pabianice
Postawił piwka: 16 razy
Dostał piwko: 1 raz
 
Post14 lis 2013, 19:33

Miałem set Catalystów 2012, teraz mam 2013 i absolutnie nie narzekam na jakość Ozona, a mam porównanie do innych latawek używanych w tych samych warunkach.
Oczywiście czasami zdarzają się wpadki typu np. wadliwa partia zaworów one-pump, ale w takich sytuacjach firma i dystrybutor reagują błyskawicznie :clap:
Gdyby coś było nie tak to nie rozglądałbym się za rocznikiem 2014.

Pozdro.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2013, 12:04 przez Bax, łącznie zmieniany 1 raz.

kw92
Posty: 610
Rejestracja: 16 sty 2011, 18:58
Latawiec: Ozone
Postawił piwka: 53 razy
Dostał piwko: 16 razy
Kontaktowanie:
 
Post14 lis 2013, 20:16

Ziomek. pisze:
andrzejwodejszo pisze:Pojawił się nowy - uwielbiany przez wielu C4



..a najbardziej przez serwisy :hand:

peace


A to besty się nie niszczą??

Awatar użytkownika
zaaaak
Posty: 1403
Rejestracja: 24 lip 2011, 17:51
Deska: SU2
Latawiec: FX
Postawił piwka: 60 razy
Dostał piwko: 90 razy
 
Post14 lis 2013, 20:25

kw92 pisze:A to besty się nie niszczą??


Ziomek miał na myśli to, że serwisy lubią Ozona bo rzadko go widują ...;)

andkite
Posty: 185
Rejestracja: 22 mar 2013, 14:07
Deska: Choice
Latawiec: XR6
Postawił piwka: 15 razy
Dostał piwko: 5 razy
 
Post14 lis 2013, 21:17

Serwisy lubią bo zarabiają. W swoim wymieniłem 6 zaworów na własny koszt bo minął rok.

Slawek-Kopiec
Posty: 913
Rejestracja: 08 sty 2011, 08:42
Deska: Su-2 Custom.Airush Livewire
Latawiec: Airush Varial X
Lokalizacja: www.kitebite.pl
Postawił piwka: 10 razy
Dostał piwko: 6 razy
Kontaktowanie:
 
Post15 lis 2013, 07:09

bobek_h pisze:Ozony ewoluowały, pierwsze modele były bardzo wytrzymałe, bardzo fajnie wykonane. Ale wszystko się zmienia ;) Modele 2013 i 2012 nie miały tyle szczęścia, i wątpie że ich właściciele po 6 latach napiszą to co Ty andrzejwodejszo

4 sezon idzie moich edkow,catalystow.NIe widac oznak zmeczenia, a plywamy bardzo duzo,do tego sporo wyjazdow zagranicznych i slona woda.To jest tak jak z autami,jeden szanuje drugi nie.Do tego dochodzi jeszcze kto gdzie plywa.Jesli tylko Hel i jakies KAdyny to sprzet sie mniej zużyje -wiadomo mniej słona woda.
Ale nowa C4 musi zagoscic w moim set-upie na przyszly sezon

tomi
Posty: 525
Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:34
Deska: AIR E OLA
Latawiec: Neo
Lokalizacja: Szczecin
Dostał piwko: 2 razy
Kontaktowanie:
 
Post15 lis 2013, 08:13

andkite pisze:Serwisy lubią bo zarabiają. W swoim wymieniłem 6 zaworów na własny koszt bo minął rok.


ja też miałem problemy z zaworkami na razie wymieniłem 4 w tym 3 jak latawiec był jeszcze na gwarancji wszystko na własny koszt

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post15 lis 2013, 10:13

Slawek-Kopiec pisze:
bobek_h pisze:Ozony ewoluowały, pierwsze modele były bardzo wytrzymałe, bardzo fajnie wykonane. Ale wszystko się zmienia ;) Modele 2013 i 2012 nie miały tyle szczęścia, i wątpie że ich właściciele po 6 latach napiszą to co Ty andrzejwodejszo

4 sezon idzie moich edkow,catalystow.NIe widac oznak zmeczenia, a plywamy bardzo duzo


"świetnie" - tylko czy w temacie jest choć słowo o Edkach lub Catalystach :idea:
piszę KONKRETNIE - o modelu C4 - 2012 i 2013 to jakaś pomyłka :doh:
osobiście na KILKADZIESIĄT przypadków nie znam ANI JEDNEGO, który nie wymagał by dość szybko serwisu "wulkanizacyjnego" , wymiany zaworów lub całych tub - nie są to prace ani tanie ani tym bardziej szybkie..
Ozone z lat około 2007 był synonimem wytrzymałości, i całkiem udanych konstrukcji, pomijając dziadowski drągal :hand:
Konstrukcje nadal są bardzo udane - ale wpadka z C4 eliminuje ten model absolutnie z godnych polecenia :hand:

..o swoim , raczej nie ma sięzwyczaju źle pisać , a jednak:

tomi pisze:
andkite pisze:Serwisy lubią bo zarabiają. W swoim wymieniłem 6 zaworów na własny koszt bo minął rok.


ja też miałem problemy z zaworkami na razie wymieniłem 4 w tym 3 jak latawiec był jeszcze na gwarancji wszystko na własny koszt



Slawek-Kopiec pisze:Ale nowa C4 musi zagoscic w moim set-upie na przyszly sezon


..tylko nie pozbywaj się starych - żebyś miał na czym pływać w "międzyczasach" :hand:
nie jestem złośliwy - traktuj to jako poradę :idea:

maniek1975 pisze: Przynajmniej jak coś się psuje w pięć minut bez zbędnego gadania wymieniają wadliwe elementy . /


dobrych kilka naszych reklamacji ani nie trwało 5 minut - raczej
a) wysyłki/odsyłki do / z serwisu - około 3 tygodni
b) czekanie na tuby - okoo 2 miesięcy
"doskonale" - ja jednak lubię pływac :thumb:

a i wymian maili i "zbędnego gadania" było sporo - czasem kończyło się dopiero niestety po dość radykalnych ostrzeżeniach..

użytkownikowi "bez pleców w branży" życzę powodzenia :hand:

peace

Kubs0n
Posty: 637
Rejestracja: 23 paź 2011, 10:46
Deska: Xenon Laluz
Latawiec: North Vegas
Lokalizacja: Jastarnia
Postawił piwka: 22 razy
Dostał piwko: 40 razy
Kontaktowanie:
 
Post15 lis 2013, 13:45

Plywałem w tym sezonie na C4 z 2012 roku, w moich oczach latawiec z tamtego rocznika jest zwyczajnie słaby, a z tego co doświadczeni koledzy "ogarniacze" mówili po testach 2013 to wynikało to samo: C4 jest zbyt potulny jak na freestylowy latawiec.

Oczywiste jest że Andy Yates zrobi całą palete swoich tricków na C4 jak i na prawie każdym innym latawcu, więc filmikiem to się bym zbytnio nie jarał. :hand:
Z tego co widac to w C4 2014 wciąż nie zastosowano double rip stopu jak i wzmocnienia krawędzi spływu zatem przy naukach nowych tricków może się łatwo rozłupac :D

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post16 lis 2013, 14:47

Kubs0n pisze:Plywałem w tym sezonie na C4 z 2012 roku, w moich oczach latawiec z tamtego rocznika jest zwyczajnie słaby, a z tego co doświadczeni koledzy "ogarniacze" mówili po testach 2013 to wynikało to samo: C4 jest zbyt potulny jak na freestylowy latawiec.




nie wiem na jakim poziomie jesteś - bo na pewno do radykalnego FS sądużo lepsze konstrukcje - typowe C (jak Razor, Fuel, BEST GP, Torch ..)
jednak akurat właściwości C4 są naprawdę niezłe :hand: bardzo wszechstronny latawiec dla ambitnych :hand: dla 90 % zaawansowanych forumowiczów w zupełności wystarczy :hand:
pomijając że 2012 nie miał dołu :hand:
w sumie udany latawiec POZA jakością i wykonaniem = wytrzymałością :doh:


choć mnie W OGÓLE nie jara :hand: - potrafię to przyznać
taka Alfa Romeo - całkiem nieźle jeździ - ale na drodze właściciele się nie witają ..widzieli się rano w serwisie :cry:
z tym , że Alfa może się też podobać wizualnie..

peace

Awatar użytkownika
jedi1
Posty: 2272
Rejestracja: 28 maja 2006, 17:37
Lokalizacja: Gdynia
Postawił piwka: 132 razy
Dostał piwko: 83 razy
Kontaktowanie:
 
Post16 lis 2013, 19:14

Ziomek. pisze:pomijając że 2012 nie miał dołu :hand:


2013 też nie :wink:


Wróć do „Recenzje & Opinie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości