Cabrinha 2015

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
K-I
Posty: 176
Rejestracja: 19 paź 2011, 18:09
Postawił piwka: 26 razy
Dostał piwko: 4 razy
 
Post20 lip 2014, 09:03

Hej, moze jakies newsy, zdjecia nowej kolekcji Cabrinha 2015.Na stronie Cabrinha tylko krotki filmik, troche malo czekamy.

seba76
Posty: 398
Rejestracja: 18 wrz 2009, 13:16
Deska: Nobile NHP/50Fifthy
Latawiec: Cabrinha/North/Wainman
Lokalizacja: Ireland
Postawił piwka: 11 razy
Dostał piwko: 4 razy
Kontaktowanie:
 
Post22 lip 2014, 03:05

phpBB [video]


Radar 2015 - 3.5, 5, 7, 9, 10, 12, 14m

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

K-I
Posty: 176
Rejestracja: 19 paź 2011, 18:09
Postawił piwka: 26 razy
Dostał piwko: 4 razy
 
Post01 sie 2014, 07:28

:arrow:

Awatar użytkownika
adii
Posty: 265
Rejestracja: 22 sty 2012, 11:28
Deska: ACE
Latawiec: SB,Vector
Lokalizacja: Zegrze
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 7 razy
 
Post01 sie 2014, 19:12

Radar to nowa konstrukcja :idea: czy Vector pod inną nazwą :?:

Famay
Posty: 1154
Rejestracja: 04 paź 2010, 14:46
Latawiec: Cabrinha
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 17 razy
 
Post01 sie 2014, 23:15

Następca Vectora ktory ma jeszcze lepiej wstawać . Bar 2015 jest mega idealny , zrywka opór prosta , pływaki są również na + .

Crazy Horse
Posty: 3571
Rejestracja: 07 paź 2003, 21:38
Deska: Cabrinha Spectrum
Latawiec: Cabrinha Drifter
Lokalizacja: CABRINHA
Postawił piwka: 29 razy
Dostał piwko: 117 razy
Kontaktowanie:
 
Post04 sie 2014, 13:12

Filmik obrazujący całą kolekcję 2015

phpBB [video]


A tutaj można poczytać już po polsku o Radarze ;)

http://www.24surf.pl/Cabrinha-Radar-2015-latawce-kites-dystrybutor-na-polske

Awatar użytkownika
nindza
Posty: 596
Rejestracja: 08 maja 2012, 11:34
Deska: paździerz
Latawiec: pompowany
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 16 razy
Kontaktowanie:
 
Post04 sie 2014, 19:44

najwięcej pomącone z barem, dlaczego kajty bez baru na stronce nie wiecie jeszcze jaki prajs??

Awatar użytkownika
Mikolpa
Posty: 3207
Rejestracja: 05 kwie 2013, 15:58
Deska: SU-2 Prorider 140, Trans 153
Latawiec: Rebel 10,12,14, Addiction 18
Lokalizacja: Wrocław
Postawił piwka: 126 razy
Dostał piwko: 142 razy
 
Post05 sie 2014, 11:04

Famay pisze:Następca Vectora ktory ma jeszcze lepiej wstawać.


Ostatnio dużo widziałem jak zachowuje się Vector kolegi, on praktycznie wstawał odrazu, bez problemów. Radar ma wstawać jeszcze szybciej :shock:
To prakrtcznie kite nie zdąży upaść a już wstanie

Mnie bardzie interesują opinie Velocity i Contra w tych największych rozmiarach jako słabowiatrówki.
Czy macie jakieś opinie? mieliście z nimi do czynienia?

Crazy Horse
Posty: 3571
Rejestracja: 07 paź 2003, 21:38
Deska: Cabrinha Spectrum
Latawiec: Cabrinha Drifter
Lokalizacja: CABRINHA
Postawił piwka: 29 razy
Dostał piwko: 117 razy
Kontaktowanie:
 
Post06 sie 2014, 10:11

Konkurencja od lat sprzedaje same kajty, to i my dołączamy ostatecznie do tej wersji cenników :idea:
Bar z regulacją 1700zł (w komplecie krótki leash)
Bar bez regulacji 1450zł (w komplecie krótki leash)
Pompka 170zł

Zwrócę uwagę, że latawce 2015 pozostają w zasadzie w takich samych cenach jak 2014, a moga być tańsze z barem bez regulacji.


Jeśli chodzi o testy dużych latawców, to mamy Contra 2014 w rozmiarze 15m lub Vector 14m, niestety nic dużego z 2015 nie testujemy jeszcze.

orlen
Posty: 91
Rejestracja: 01 cze 2014, 10:58
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 4 razy
 
Post06 sie 2014, 11:00

Muszę przyznać, że ostatnio Vector mnie miło zaskoczył. Niedzielny poranek - piardło płd-wsch na tyle, że kolega dał rade poplynąć na 10ce, wiec odpaliłem Vectora 12 i wtedy zdechło totalnie, ale co ciekawe Vector nadal mi bez problemu ładnie wstawał z wody kiedy jakieś tam RRD juz dawno leżały jak szmaty.

stiv amoralny
Posty: 1522
Rejestracja: 13 sty 2006, 02:55
Deska: 50fifty/Su-2/Spleene
Latawiec: Cabrinha/SShot/Airush
Lokalizacja: terazFilipiny
Postawił piwka: 12 razy
Dostał piwko: 32 razy
Kontaktowanie:
 
Post13 wrz 2014, 00:38

Mieliśmy w teście na wyjeździe do Soma Bay 2015 Cabrinha Radar 10m2 i jak zawsze dotąd dostając sprzęt od Cabrinha, była to czysta przyjemność:)

Pierwsze co od razu odróżnia całą kolekcję, to kompletnie przebudowany bar, a dokładniej chicken i system bezpieczeństwa. Dotychczasowy system działał sprawnie, jednak po jego aktywacji, jeżeli chcieliśmy ponownie wystartować kite'a na wodzie, to dla osób początkujących jego ponowne złożenie, mogło sprawiać pewne kłopoty. Ale to już przeszłość, nie ma już pływania bez leash'a:) Tym samym Cabrinha odeszła od modelu zintegrowania całego systemu bezpieczeństwa w samym barze, który wyróżniał tą markę od wielu lat, gdzie założeniem był właśnie brak konieczności używania leash'a do pływania hoked. Miał on zwolenników i przeciwników, jak zwykle to bywa, ale teraz zastąpiony został najpowszechniej chyba dziś stosowanym rozwiązaniem, czyli po aktywacji "jedynki" odpina się jedna strona pętli chicken'a, a latawiec pozostaje na uwięzi leash'a, w razie konieczności także do szybkiego uwolnienia. Druga istotna zmiana, to zniknął na lince nośnej wysoki "Y", który dotychczas w odległości około 4 metrów był ogranicznikiem, zatrzymującym bar po aktywowaniu systemu. W modelu 2015 "Y" zjechał w dół i jest teraz zaraz nad trymerem d-power. Nareszcie :!: bo mi osobiście poprzednie rozwiązanie nieraz sprawiało kłopot w odwijaniu baru po przewinięciu się latawca, szczególnie przy silniejszym wietrze. Teraz jest to prostsze i na pewno bezpieczniejsze.
Nowa zrywka działa niezawodnie, po aktywacji latawiec zostaje na uwięzi tylko jednej linki nośnej, do której mocujemy leash'a centralnie w chicken loop'ie, za mały metalowy pierścień, a bar z pozostałymi linkami może teraz znacznie dalej odjechać. Moim zdaniem jest to krok w dobrą stronę, choćby dlatego, że ujednolica się system bezpieczeństwa różnych brandów. Natomiast samo wykonanie mechanizmu otwierania, a następnie składania systemu po aktywacji jest genialne. Do tego stopnia, że można faktycznie go złożyć używając jednej ręki. Działa wyśmienicie :idea: Pozostałe elementy baru, jak pływaki, linki, sposób regulacji d-power pozostał bez zmian. Jedyna moja uwaga, to że dla pływających unhoked, zdecydowanie przydałoby się by pierścień do mocowania leash'a był większy, na tyle, że możnaby go dodatkowo przełożyć przez pętlę chicken'a.

Jeżeli chodzi o sam latawiec, to materiały są wyśmienite, sposób zabezpieczeń, odszyć od lat na niezmiennie najwyższym poziomie. Jedna uwaga do wężyków one-pump, łączących tuby poprzeczne z główną. Przed zsunięciem się wężyków z zaworka tuby, zabezpieczają je plastikowe pierścienie, które potrafią pęknąć i wężyk spada, a latawiec traci powietrze .... na szczęście :idea:
Korek pompowania inflate/deflate jest zintegrowany i jest na gwint który bardzo mocno trzyma i nie spotkałem się z sytuacją, żeby kiedykolwiek mi puścił. Za to wężyki on-pump przy bardzo mocnych glebach tubą o wodę, puszczają i pozwalają na uwolnienie nadmiaru ciśnienia i tym samym ratują tubę przed rozerwaniem. Z osobami szkolącymi zdarza się to dość często i cieszę się, że tutaj nic nie uległo zmianie. Zaznaczam, że dochodzi do tego przy naprawdę poważnych uderzeniach, najczęściej gdy pilotem latawca jest silny, pięknie przypakowany "KEN", nie do końca rozgarnięty:) Nie mam pojęcia, czy to zmierzone, ale jest to moim zdaniem bardzo dobre rozwiązanie, to tak trochę jak "kontrolowana strefa zgniotu" w samochodach :clap: Testowaliśmy rozmiar 10m2, który był prawdę mówiąc rozchwytywany, zarówno przez osoby "obcykane":) , jak i zupełnie początkujących. Chwalony za dobry stabilny ciąg, przewidywalność, ale też odpowiednią szybkość jeśli się go docisnęło. Mi osobiście bardzo odpowiada.

No i na koniec kwestia kształtu tuby głównej, a konkretnie samych jej końców ukształtowanych w taki sposób, że przy podnoszeniu latawca do krawędzi okna wyraźnie zauważalna jest bardzo mała powierzchnia, jaką latawiec ma kontakt z wodą. Efekt - rerstart jest niesamowicie łatwy, jest petarda :idea: :idea: :idea:

pozdrawim

stiv a

Awatar użytkownika
surfbabe
Posty: 689
Rejestracja: 17 lip 2005, 16:25
Deska: su2 custom
Latawiec: FX, nemesis
Lokalizacja: wwa
Postawił piwka: 47 razy
Dostał piwko: 29 razy
 
Post23 paź 2014, 22:41

przez tydzień opływałam Vectora 12m z tego roku (latałam go 4-6 godzin dziennie).
kajcik MIODNY po prostu, szybki, zwrotny, na barze siły fajnie rozłożone (nawet dość lekki)...
bar malina (a rozstawka na nim to super sprawa na słaby wiatr).
warunków na mega loty nie miałam zbyt wiele, ale winda jest spoko.
odpalanie z wody absolutnie bez tematu, no to jak Radar jeszcze lepiej wstaje to oby tylko w kierunku delt z charakterkiem nie poszedł. bo szybkość i pazurek w Vectorze bardzo mi przypasowały, to były naprawdę fajne pływania :)

sersciuch
Posty: 253
Rejestracja: 06 wrz 2010, 01:02
Deska: north freestyle fish
Latawiec: rpm
Lokalizacja: scheveningen NL
Postawił piwka: 5 razy
Dostał piwko: 8 razy
 
Post25 paź 2014, 00:00

stiv amoralny pisze:Mieliśmy w teście na wyjeździe do Soma Bay 2015 Cabrinha Radar 10m2 i jak zawsze dotąd dostając sprzęt od Cabrinha, była to czysta przyjemność:)

Pierwsze co od razu odróżnia całą kolekcję, to kompletnie przebudowany bar, a dokładniej chicken i system bezpieczeństwa. Dotychczasowy system działał sprawnie, jednak po jego aktywacji, jeżeli chcieliśmy ponownie wystartować kite'a na wodzie, to dla osób początkujących jego ponowne złożenie, mogło sprawiać pewne kłopoty. Ale to już przeszłość, nie ma już pływania bez leash'a:) Tym samym Cabrinha odeszła od modelu zintegrowania całego systemu bezpieczeństwa w samym barze, który wyróżniał tą markę od wielu lat, gdzie założeniem był właśnie brak konieczności używania leash'a do pływania hoked. Miał on zwolenników i przeciwników, jak zwykle to bywa, ale teraz zastąpiony został najpowszechniej chyba dziś stosowanym rozwiązaniem, czyli po aktywacji "jedynki" odpina się jedna strona pętli chicken'a, a latawiec pozostaje na uwięzi leash'a, w razie konieczności także do szybkiego uwolnienia. Druga istotna zmiana, to zniknął na lince nośnej wysoki "Y", który dotychczas w odległości około 4 metrów był ogranicznikiem, zatrzymującym bar po aktywowaniu systemu. W modelu 2015 "Y" zjechał w dół i jest teraz zaraz nad trymerem d-power. Nareszcie :!: bo mi osobiście poprzednie rozwiązanie nieraz sprawiało kłopot w odwijaniu baru po przewinięciu się latawca, szczególnie przy silniejszym wietrze. Teraz jest to prostsze i na pewno bezpieczniejsze.
Nowa zrywka działa niezawodnie, po aktywacji latawiec zostaje na uwięzi tylko jednej linki nośnej, do której mocujemy leash'a centralnie w chicken loop'ie, za mały metalowy pierścień, a bar z pozostałymi linkami może teraz znacznie dalej odjechać. Moim zdaniem jest to krok w dobrą stronę, choćby dlatego, że ujednolica się system bezpieczeństwa różnych brandów. Natomiast samo wykonanie mechanizmu otwierania, a następnie składania systemu po aktywacji jest genialne. Do tego stopnia, że można faktycznie go złożyć używając jednej ręki. Działa wyśmienicie :idea: Pozostałe elementy baru, jak pływaki, linki, sposób regulacji d-power pozostał bez zmian. Jedyna moja uwaga, to że dla pływających unhoked, zdecydowanie przydałoby się by pierścień do mocowania leash'a był większy, na tyle, że możnaby go dodatkowo przełożyć przez pętlę chicken'a.

Jeżeli chodzi o sam latawiec, to materiały są wyśmienite, sposób zabezpieczeń, odszyć od lat na niezmiennie najwyższym poziomie. Jedna uwaga do wężyków one-pump, łączących tuby poprzeczne z główną. Przed zsunięciem się wężyków z zaworka tuby, zabezpieczają je plastikowe pierścienie, które potrafią pęknąć i wężyk spada, a latawiec traci powietrze .... na szczęście :idea:
Korek pompowania inflate/deflate jest zintegrowany i jest na gwint który bardzo mocno trzyma i nie spotkałem się z sytuacją, żeby kiedykolwiek mi puścił. Za to wężyki on-pump przy bardzo mocnych glebach tubą o wodę, puszczają i pozwalają na uwolnienie nadmiaru ciśnienia i tym samym ratują tubę przed rozerwaniem. Z osobami szkolącymi zdarza się to dość często i cieszę się, że tutaj nic nie uległo zmianie. Zaznaczam, że dochodzi do tego przy naprawdę poważnych uderzeniach, najczęściej gdy pilotem latawca jest silny, pięknie przypakowany "KEN", nie do końca rozgarnięty:) Nie mam pojęcia, czy to zmierzone, ale jest to moim zdaniem bardzo dobre rozwiązanie, to tak trochę jak "kontrolowana strefa zgniotu" w samochodach :clap: Testowaliśmy rozmiar 10m2, który był prawdę mówiąc rozchwytywany, zarówno przez osoby "obcykane":) , jak i zupełnie początkujących. Chwalony za dobry stabilny ciąg, przewidywalność, ale też odpowiednią szybkość jeśli się go docisnęło. Mi osobiście bardzo odpowiada.

No i na koniec kwestia kształtu tuby głównej, a konkretnie samych jej końców ukształtowanych w taki sposób, że przy podnoszeniu latawca do krawędzi okna wyraźnie zauważalna jest bardzo mała powierzchnia, jaką latawiec ma kontakt z wodą. Efekt - rerstart jest niesamowicie łatwy, jest petarda :idea: :idea: :idea:

pozdrawim

stiv a


Co do tych spadających wężyków onepump to wina źle wyprofilowanych wentyli onepum, niektóre zamiast być okrągłe są raczej trójkątne i dlatego puszczają te "klamerki" ale żeby z tego robić zalete :hand: :doh: ale to już trochę się zmieniło ostatnio kursant załatwił 5m switchblade 2015 po ostrym crashu jakoś wężyk onepump nie puścił tylko jeden z balonów tuby poprzecznej latawiec dopiero co był wyjęty z plastiku :lol: :doh:

Radar jest latawcem szkoleniowym tyle, zerowy lift,, wolny, łatwo wstaje z wody i mocno ciągnie z metra ostatnio mieliśmy dzień gdzie ja mogłem ostrzyć na 9m radar reszta lekcji na 12m switchbladach. Tak więc moim zdaniem bardzo różni się od vektora którym i coś poskakać można było i powypinać radarem raczej gorzej.

Switchblade 2015 troszkę lepszy lift i hagtime w poruwnaniu do 2014 poza tym cabrihna na szczęście nic nie zepsuła

24SURFpl
Posty: 1146
Rejestracja: 09 paź 2009, 16:35
Deska: Cabrinha
Latawiec: Cabrinha
Lokalizacja: Pruszków (k.Wa-wy)
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 24 razy
Kontaktowanie:
 
Post29 lis 2014, 17:14

Nowy latawiec od Cabirnha w drodze i będzie dostępny od 1marca 2015 8)

Możemy tylko zdradzić, że będzie to konstrukcja 3 tubowa "wpasowana między" Chaosem a Switchblade :wink:

Awatar użytkownika
adii
Posty: 265
Rejestracja: 22 sty 2012, 11:28
Deska: ACE
Latawiec: SB,Vector
Lokalizacja: Zegrze
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 7 razy
 
Post29 lis 2014, 17:25

24SURFpl pisze:Nowy latawiec od Cabirnha w drodze i będzie dostępny od 1marca 2015 8)

Możemy tylko zdradzić, że będzie to konstrukcja 3 tubowa "wpasowana między" Chaosem a Switchblade :wink:


Jeszcze wiadomo jak będzie się nazywał nowy latawiec 8) :wink:


Wróć do „Recenzje & Opinie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości

cron