WTOPY i NIELOTY

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
Awatar użytkownika
Mikolpa
Posty: 3207
Rejestracja: 05 kwie 2013, 15:58
Deska: SU-2 Prorider 140, Trans 153
Latawiec: Rebel 10,12,14, Addiction 18
Lokalizacja: Wrocław
Postawił piwka: 126 razy
Dostał piwko: 142 razy
 
Post12 paź 2014, 20:33

boldek pisze:Mikolpa - ta masę co dawałeś, to taka w tubie do wyciskania pistoletem? Pytam, bo mi się po 3 latach buty Mystica rozrywają z tyłu nad piętą, w miejscu gdzie się kończy guma i zaczyna neopren. Myślałem, żeby to rozerwanie połączyć jakimś klejem do neoprenu, ale po tym jak widzę co się z nim dzieje na piance po kilku miesiącach, to myślę, że nie wytrzyma w miejscu częstego sporego napinania materiału (zakładanie i zdejmowanie). Ale za 3 lata bezproblemowego używania to te buty do wtopy chyba się nie kwalifikują... :wink:
BTW ile Mystic daje gwarancji na swoje produkty (buty)?

W tubie do pistoletu czarna masa klejąco uszczelniajaca poliuretanowa w castoramie za 35zl na dziele samochodowym. Polecam bo przykleja genialnie, na piance nie za grubo bo będzie pękać, kumpel naprawił tym rozwalone buty.

Fordon
Posty: 484
Rejestracja: 17 mar 2012, 13:27
Deska: Best Armada, Naish Haze XL
Latawiec: Ozone Catalyst
Postawił piwka: 5 razy
Dostał piwko: 42 razy
 
Post12 paź 2014, 23:58

W moim jednym bucie zaczelo odchodzic dno buta od wewnetrznej strony, warstwa miedzy stopa a podeszwa - czyli cos co jest narazone na ciagle rozciaganie, material ktory ciagle pracuje. Ja uzylem kleju STORMSURE, pod i nad klejona warstwe dalem zwykla folie by sie do niczego nie przykleilo i przycisnalem wielka, ciezka szafa, zostawilem na 24h - naprawa trzyma juz rok, nic sie nie rozchodzi. Ogolnie swietny klej o szerokim zastosowaniu, kleje nim pianke, balony, zawory... polecam.

pointse7en
Posty: 192
Rejestracja: 29 maja 2012, 18:35
Deska: Nobile 50fifty
Latawiec: Varial X 9, 12, VXR 17
Postawił piwka: 10 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post13 paź 2014, 01:30

Fajny temat.

pointse7en
Posty: 192
Rejestracja: 29 maja 2012, 18:35
Deska: Nobile 50fifty
Latawiec: Varial X 9, 12, VXR 17
Postawił piwka: 10 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post13 paź 2014, 01:33

Moim nielotem był Nobile 555 z 2008 roku. Nie można go było trzymać w zenicie bo przepadał. Relaunch - tylko dla cierpliwych. A z baru odpadł donkey dick i nie raz przy starcie okazywało się że mam latawiec na łapach :)

maryjka
Posty: 192
Rejestracja: 22 mar 2014, 23:19
Deska: 50/50
Latawiec: 50/50 FUEL GP
Postawił piwka: 65 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post13 paź 2014, 10:02

Jeszcze ciekawszym był N62. Był tak wymagający, że nadawał się na kursy instruktorskie.
Jak instruktor dawał radę na nim -znaczy, że coś potrafił.
Naish Boxer i RRD Hyper Type 2 w podobnym stylu, ale słabiej upierdliwe.

Teraz wszystko przeszło w drugą skrajność.
Siedzi głęboko w oknie, ciągnie z wiatrem, jest zamulone, turystyczne.
Nic do roboty oprócz walki o wysokość.

Awatar użytkownika
bartolomeo_n
Posty: 521
Rejestracja: 06 gru 2010, 12:09
Deska: (Super+)Shinn(+ster)
Latawiec: RRD, Best TS, Bandit
Lokalizacja: Poznań
Postawił piwka: 14 razy
Dostał piwko: 35 razy
 
Post13 paź 2014, 12:46

maryjka pisze:Jeszcze ciekawszym był N62. Był tak wymagający, że nadawał się na kursy instruktorskie.
Jak instruktor dawał radę na nim -znaczy, że coś potrafił.
Naish Boxer i RRD Hyper Type 2 w podobnym stylu, ale słabiej upierdliwe.

Teraz wszystko przeszło w drugą skrajność.
Siedzi głęboko w oknie, ciągnie z wiatrem, jest zamulone, turystyczne.
Nic do roboty oprócz walki o wysokość.


Oj, akurat HT2 ma taki specjalny system, który się nazywa 'anty-zenit', trzeba się przyzwyczaić :) Zresztą Obsession (przynajmniej 2010) ma podobnie...
A tak na poważnie to bardzo dobre latawce - i ta niestabilność w zenicie wynika z tego, że nie mogą mieć luźnych sterówek... problem w zasadzie tylko w słabych wiatrach.
Dobrze, wiedzieć, że robię sobie kurs instruktorski :mrgreen:

Czarny Pan
Posty: 109
Rejestracja: 14 wrz 2009, 22:24
Lokalizacja: Poznań
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 2 razy
Kontaktowanie:
 
Post15 paź 2014, 11:03

bartolomeo_n pisze:Oj, akurat HT2 ma taki specjalny system, który się nazywa 'anty-zenit', trzeba się przyzwyczaić :) Zresztą Obsession (przynajmniej 2010) ma podobnie...
A tak na poważnie to bardzo dobre latawce - i ta niestabilność w zenicie wynika z tego, że nie mogą mieć luźnych sterówek... problem w zasadzie tylko w słabych wiatrach.


chyba kolega inny latawiec miał :D
albo moje egzemplarze takie udane :thumb: nigdy nie miałem problemów z obsesją poza tym, że bardzo szybko przychodziło przeżaglowanie

paralizator
Posty: 730
Rejestracja: 14 wrz 2008, 18:08
Deska: Joke
Latawiec: Razor 13,11,9
Lokalizacja: wAWA
Postawił piwka: 15 razy
Dostał piwko: 16 razy
Kontaktowanie:
 
Post15 paź 2014, 13:45

bartolomeo_n pisze:
maryjka pisze:Jeszcze ciekawszym był N62. Był tak wymagający, że nadawał się na kursy instruktorskie.
Jak instruktor dawał radę na nim -znaczy, że coś potrafił.
Naish Boxer i RRD Hyper Type 2 w podobnym stylu, ale słabiej upierdliwe.

Teraz wszystko przeszło w drugą skrajność.
Siedzi głęboko w oknie, ciągnie z wiatrem, jest zamulone, turystyczne.
Nic do roboty oprócz walki o wysokość.


Oj, akurat HT2 ma taki specjalny system, który się nazywa 'anty-zenit', trzeba się przyzwyczaić :) Zresztą Obsession (przynajmniej 2010) ma podobnie...
A tak na poważnie to bardzo dobre latawce - i ta niestabilność w zenicie wynika z tego, że nie mogą mieć luźnych sterówek... problem w zasadzie tylko w słabych wiatrach.
Dobrze, wiedzieć, że robię sobie kurs instruktorski :mrgreen:

Wyrównaj sobie linki to nic Ci na głowę nie będzie spadało :)

maryjka
Posty: 192
Rejestracja: 22 mar 2014, 23:19
Deska: 50/50
Latawiec: 50/50 FUEL GP
Postawił piwka: 65 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post15 paź 2014, 23:36

A bo Zenit nie jest do latania.

Torch w małych rozmiarach ma żenująco niskie siły na barze.
Na co mnie to? Zegarmistrzem nie jestem.

Awatar użytkownika
bartolomeo_n
Posty: 521
Rejestracja: 06 gru 2010, 12:09
Deska: (Super+)Shinn(+ster)
Latawiec: RRD, Best TS, Bandit
Lokalizacja: Poznań
Postawił piwka: 14 razy
Dostał piwko: 35 razy
 
Post16 paź 2014, 11:14

Czarny Pan pisze:
bartolomeo_n pisze:Oj, akurat HT2 ma taki specjalny system, który się nazywa 'anty-zenit', trzeba się przyzwyczaić :) Zresztą Obsession (przynajmniej 2010) ma podobnie...
A tak na poważnie to bardzo dobre latawce - i ta niestabilność w zenicie wynika z tego, że nie mogą mieć luźnych sterówek... problem w zasadzie tylko w słabych wiatrach.


chyba kolega inny latawiec miał :D
albo moje egzemplarze takie udane :thumb: nigdy nie miałem problemów z obsesją poza tym, że bardzo szybko przychodziło przeżaglowanie


Czy ja mówię, że mam problemy? Mnie się podoba - przecież piszę, że to b. dobre latawki... A przeżaglowanie mnie tam nie przychodzi wcale szybko - góra jest spoko... może kolega miał mniej udane egzemplarze :mrgreen:
Dobra - ja mam przerobiony bar i większy skok niż oryginalny (tzn. wiekszy depower) - stąd muszę pilnować żeby sterówki nie były luźne w slabym/nierównym wietrze. W przypadku Obsession przy oryginalnym ustawieniu było ok (tzn. w równym wietrze w zenicie chwile wytrzymał), to HT2 zachowuje się tak samo i po prostu trzeba być czujnym, bo sekunda nieuwagi i jest z drugiej strony okna :)

maryjka
Posty: 192
Rejestracja: 22 mar 2014, 23:19
Deska: 50/50
Latawiec: 50/50 FUEL GP
Postawił piwka: 65 razy
Dostał piwko: 10 razy
 
Post21 paź 2014, 23:40

Za to w niektórych NOWYCH potrzeba 40 sekund nieuwagi, żeby znalazły się po drugiej stronie okna.
Wachlowanie??? -Sorry. Coś za coś. Zmień rozmiar.
Skakanie??? -Daj spokój. Nie ten model.
Pływanie pod wiatr??? -E, E. -Deska za mała.
Trwałość??? -Buhahaha... -Chyba Stałość w związku
z serwisem. ;)

andrzejwodejszo
Posty: 3117
Rejestracja: 11 sie 2008, 08:29
Deska: SU-2, MOSES
Latawiec: komórkowe Ozony / SU-2 / Moses
Lokalizacja: Olsztyn
Postawił piwka: 77 razy
Dostał piwko: 46 razy
Kontaktowanie:
 
Post22 paź 2014, 10:09

Mialem TYPE9 z 2008 i jedynym niedociągnięciem były składające się tipy w przepałowaniu... a że lubię mieć za dużo - latawiec stał się niebezpieczny.. Do pływania w sweet spocie bardzo fajna latawka.
Latawiec posiadał też na środku zamek, który w teorii miał zwiększać szybkość / siłę nośną ? - niestety nie czułem różnicy przy zapiętym / rozpiętym

Jeśli chodzi o nieloty to Charger szczególnie zapadł mi w pamięci.

Awatar użytkownika
mandaro
Posty: 1083
Rejestracja: 10 sie 2008, 02:18
Deska: NHP Infinity
Latawiec: GP Fuel
Lokalizacja: Tarifka,
Postawił piwka: 66 razy
Dostał piwko: 22 razy
Kontaktowanie:
 
Post18 lis 2014, 08:12

Większość latawców które posiadam to wtopy i nieloty.
W szczególności Yarga team C, czy Fuel 2006. :)
Za to super latawcem jest Vector, nowy Bandit, czy Dice.
Z tych jestem zadowolony. Aż miło popatrzeć jak inni pływają.
Kiedyś sobie też kupię Vectora czy Rebela :)

Awatar użytkownika
Wiktorek
Posty: 715
Rejestracja: 02 sty 2004, 09:34
Deska: Skywalker, OR Mako!
Latawiec: RRDs, Rally
Lokalizacja: Poznań
Postawił piwka: 10 razy
Dostał piwko: 11 razy
 
Post20 lis 2014, 21:51

andrzejwodejszo pisze:Mialem TYPE9 z 2008 i jedynym niedociągnięciem były składające się tipy w przepałowaniu... a że lubię mieć za dużo - latawiec stał się niebezpieczny.. Do pływania w sweet spocie bardzo fajna latawka.
Latawiec posiadał też na środku zamek, który w teorii miał zwiększać szybkość / siłę nośną ? - niestety nie czułem różnicy przy zapiętym / rozpiętym

Całkowicie się zgadzam - do mocnych kiteloop'ów się nie nadawał. Ale poza tym na 9 m kw. wytrzymywałem 35+ kn. Poza tym przy sweet spocie nawet fajnie pływał na falach. Jedno mogę powiedzieć o RRD - jak jeden z nich zmieniłem na inną markę musiałem się nauczyć się unikać przepadania, co w zasadzie nigdy nie zdarzało się w type 9. Choć może to kwestia ustawień. Dobrze go wspominam.

bartekk
Posty: 1271
Rejestracja: 06 sie 2008, 22:46
Lokalizacja: Chałupy
Postawił piwka: 11 razy
Dostał piwko: 55 razy
Kontaktowanie:
 
Post21 lis 2014, 01:17

pointse7en pisze:Moim nielotem był Nobile 555 z 2008 roku. Nie można go było trzymać w zenicie bo przepadał.


Pływałem na nim w tym roku chwile w rewie mega przepałowany i plastik przy de powerze prawie połamał mi palce.

Przepadanie nie leży po stronie złej konstrukcji latawca, tylko źle wytrymowanego baru ;)


Wróć do „Recenzje & Opinie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

cron