Różnice w nauce kobiet i mężczyzn

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
Awatar użytkownika
Mietek
Posty: 1
Rejestracja: 08 sie 2016, 23:21
 
Post08 sie 2016, 23:25

Witam,
jakie są wasze doświadczenia w nauce kobiet i mężczyzn. Czy macie inne podejście do kursantów i kursantek? Czy są jakieś elementy szkolenia na które szczególnie zwracacię uwagę przy szkoleniu dziewczyn? Kogo wolicie szkolić?

I pytanie do dziewczyn - kursantek - czy ma dla Was znaczenie czy kurs prowadzi instruktor czy instruktorka?

Awatar użytkownika
eska
Posty: 1672
Rejestracja: 05 maja 2004, 12:41
Lokalizacja: rumia
Postawił piwka: 49 razy
Dostał piwko: 30 razy
Kontaktowanie:
 
Post10 sie 2016, 09:48

Normalnie nie wiadomo co odpisać. :)

Brutus
Posty: 438
Rejestracja: 24 sie 2012, 10:22
Deska: Nobile, SU2
Latawiec: RRD, NKB, Nobile
Lokalizacja: KatowicePoznań
Postawił piwka: 5 razy
Dostał piwko: 20 razy
Kontaktowanie:
 
Post10 sie 2016, 16:32

Bo pytania są retoryczne.... w zeszły weekend obserwowałem (zupełnie mimo woli ;) ) w przerwie pływania część szkolenia... A więc wyczilowany, wyluzowany 20-dziestoletni instruktor, władca zatoki o bujnej blond grzywie, w szkoleniu dziewczyn najbardziej zwraca uwagę na tyłek kursantki. Bliskość z kursantką jest kluczowym elementem w IKO II, przy IKO III kursantka czasem się oddala co powoduje niechęć instruktora i nerwowe spoglądanie na zegarek. Instruktor jest zawsze gotowy przyjąć na szkolenie nową kursantkę, nawet po grubej imprezie, najchętniej szkolenie pewnie zacząłby już w przyczepie dzielonej z przyjaciółmi ( tj.ziomkami ;) bez podtekstu ;) ) , najbardziej pożądaną formą szkolenia kobiet jest 2 na 1 , dwóch instruktorów na jedną kursantkę, w promocji wtedy kursantce można zaproponować darmowy nocleg .....baaaa...w pierwszej linii brzegowej, a to już luksusy. Jeśli kursantka z końcem szkolenia porządnie pociągnie drążek i "złapie wiatr w żagle" to w zamian za pomoc w nałożeniu pasemek czy tez refleksów, ze sprzętu instruktora może korzystać do woli ;). Godziny niewykorzystane czy też inne choroby weneryczne zawsze można odebrać w następnym sezonie :).
Patrząc na regularne co 15-sekundowe poprawianie instruktorskiej grzywy miałem wrażenie, że w stosunku do szkolenia płci męskiej obowiązywać mogą te same zasady.

Awatar użytkownika
adii
Posty: 265
Rejestracja: 22 sty 2012, 11:28
Deska: ACE
Latawiec: SB,Vector
Lokalizacja: Zegrze
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 7 razy
 
Post10 sie 2016, 18:04

Korci mnie żeby skomentować ostatni post :wink:
Gdzie wyjatek mogą stanowić instruktorzy "odmiennej orientacji"
Tylko prosze nie traktowac zbyt powarznie tego komentarza :thumb:
Bo na pewno autorowi nie chodziło o tego typu odpowiedzi :wink:

suburban kite
Posty: 223
Rejestracja: 07 cze 2011, 12:53
Deska: Czarna jak węgiel
Latawiec: Rhino 2005
Lokalizacja: Polaris
Dostał piwko: 7 razy
Kontaktowanie:
 
Post15 sie 2016, 23:04

IKO 4.

przemass
Posty: 3778
Rejestracja: 06 maja 2006, 22:01
Deska: Encore Nirvana
Latawiec: Airush Razor
Lokalizacja: ChalupyCumbuco
Postawił piwka: 26 razy
Dostał piwko: 24 razy
Kontaktowanie:
 
Post18 sie 2016, 00:20

Brutus pisze:Bo pytania są retoryczne.... w zeszły weekend obserwowałem (zupełnie mimo woli ;) ) w przerwie pływania część szkolenia... A więc wyczilowany, wyluzowany 20-dziestoletni instruktor, władca zatoki o bujnej blond grzywie, w szkoleniu dziewczyn najbardziej zwraca uwagę na tyłek kursantki. Bliskość z kursantką jest kluczowym elementem w IKO II, przy IKO III kursantka czasem się oddala co powoduje niechęć instruktora i nerwowe spoglądanie na zegarek. Instruktor jest zawsze gotowy przyjąć na szkolenie nową kursantkę, nawet po grubej imprezie, najchętniej szkolenie pewnie zacząłby już w przyczepie dzielonej z przyjaciółmi ( tj.ziomkami ;) bez podtekstu ;) ) , najbardziej pożądaną formą szkolenia kobiet jest 2 na 1 , dwóch instruktorów na jedną kursantkę, w promocji wtedy kursantce można zaproponować darmowy nocleg .....baaaa...w pierwszej linii brzegowej, a to już luksusy. Jeśli kursantka z końcem szkolenia porządnie pociągnie drążek i "złapie wiatr w żagle" to w zamian za pomoc w nałożeniu pasemek czy tez refleksów, ze sprzętu instruktora może korzystać do woli ;). Godziny niewykorzystane czy też inne choroby weneryczne zawsze można odebrać w następnym sezonie :).
Patrząc na regularne co 15-sekundowe poprawianie instruktorskiej grzywy miałem wrażenie, że w stosunku do szkolenia płci męskiej obowiązywać mogą te same zasady.


Zatem zakładasz że kobiety powinny uczyć się u innych instruktorek lub same ;) :?:

Ciekawe uwagi jak na mimowolne obserwacje z brzegu, wyczuwam tu małą traumę ( uświadomioną lub podświadomą ;))...

A tak na poważnie, poza oczywistymi różnicami, np wagowymi, termicznymi, siły fizycznej itp. dziewczyny zwykle podchodzą do latawca z większym respektem, a że jest to sport bardzo techniczny, często osiągają taki sam, jeśli nie szybszy, progres niż koledzy ;)

Jeszcze jakieś?

Brutus
Posty: 438
Rejestracja: 24 sie 2012, 10:22
Deska: Nobile, SU2
Latawiec: RRD, NKB, Nobile
Lokalizacja: KatowicePoznań
Postawił piwka: 5 razy
Dostał piwko: 20 razy
Kontaktowanie:
 
Post18 sie 2016, 09:46

przemass pisze:Zatem zakładasz że kobiety powinny uczyć się u innych instruktorek lub same ;) :?:

Ciekawe uwagi jak na mimowolne obserwacje z brzegu, wyczuwam tu małą traumę ( uświadomioną lub podświadomą ;))...

A tak na poważnie, poza oczywistymi różnicami, np wagowymi, termicznymi, siły fizycznej itp. dziewczyny zwykle podchodzą do latawca z większym respektem, a że jest to sport bardzo techniczny, często osiągają taki sam, jeśli nie szybszy, progres niż koledzy ;)

Jeszcze jakieś?



Trauma ? Wystaw przed bazą kozetkę w następny wietrzny weekend ...przyjadę ;P

Awatar użytkownika
kriski
Posty: 339
Rejestracja: 02 wrz 2011, 23:29
Deska: su-2
Latawiec: rebel, convert
Lokalizacja: Katowice
Postawił piwka: 9 razy
Dostał piwko: 5 razy
 
Post18 sie 2016, 13:18

nie chce dorzucać oliwy do ognia, ale sam kiedyś byłem świadkiem jak instruktor odpalał drugiemu kursantkę (taką: uczyłbym) za kasę.

Awatar użytkownika
shorty
Posty: 123
Rejestracja: 28 cze 2016, 22:57
Deska: 133/ 141
Latawiec: 8/11
Lokalizacja: Skierniewice
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 2 razy
 
Post24 sie 2016, 00:08

Panowie.. to przecież oczywiste że niezamężni lub nie do końca wierni instruktorzy , a tym bardziej "wolni" , będą każdą potencjalną kursantkę (tą z przedziału "uczyłbym") traktować inaczej niż faceta
i nie ma się tu co dziwić, taka męska natura...
o dziwo w druga stronę to nie działa, tzn mnie np uczyła instruktorka i relacja była na poziomie kursant - instruktor czyli profesjonalnie :]

Brutus
Posty: 438
Rejestracja: 24 sie 2012, 10:22
Deska: Nobile, SU2
Latawiec: RRD, NKB, Nobile
Lokalizacja: KatowicePoznań
Postawił piwka: 5 razy
Dostał piwko: 20 razy
Kontaktowanie:
 
Post25 sie 2016, 14:18

shorty pisze:Panowie.. to przecież oczywiste że niezamężni lub nie do końca wierni instruktorzy , a tym bardziej "wolni" , będą każdą potencjalną kursantkę (tą z przedziału "uczyłbym") traktować inaczej niż faceta
i nie ma się tu co dziwić, taka męska natura...
o dziwo w druga stronę to nie działa, tzn mnie np uczyła instruktorka i relacja była na poziomie kursant - instruktor czyli profesjonalnie :]


o dziwo ? Może po prostu nie jesteś tym z przedziału "uczyłabym" ... pogódź się z tym ;)))

andrzejwodejszo
Posty: 3096
Rejestracja: 11 sie 2008, 08:29
Deska: SU-2, MOSES
Latawiec: OZONE CHRONO, R1, EDGE
Lokalizacja: Olsztyn
Postawił piwka: 76 razy
Dostał piwko: 44 razy
Kontaktowanie:
 
Post25 sie 2016, 15:08

bez urazy, ale riposta MEGA :D

Awatar użytkownika
shorty
Posty: 123
Rejestracja: 28 cze 2016, 22:57
Deska: 133/ 141
Latawiec: 8/11
Lokalizacja: Skierniewice
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 2 razy
 
Post25 sie 2016, 16:42

prawda :] :D

Awatar użytkownika
mary.dk
Posty: 1914
Rejestracja: 17 cze 2009, 21:13
Deska: Aero, Airush - Compact, Slayer
Latawiec: Airush Wave
Lokalizacja: Bydgoszcz
Postawił piwka: 53 razy
Dostał piwko: 88 razy
 
Post28 sie 2016, 13:21

Mietek pisze:Witam,
jakie są wasze doświadczenia w nauce kobiet i mężczyzn. Czy macie inne podejście do kursantów i kursantek? Czy są jakieś elementy szkolenia na które szczególnie zwracacię uwagę przy szkoleniu dziewczyn? Kogo wolicie szkolić?

I pytanie do dziewczyn - kursantek - czy ma dla Was znaczenie czy kurs prowadzi instruktor czy instruktorka?


Wracajac do tematu ;-)
Zasadnicza roznica (moim zdaniem oczywiscie, a zdanie to wyrobilem przez wiele lat nauczania)
jest taka, ze kobiety poprostu sluchaja co sie do nich mowi i wykonuja polecenia bez zastanawiania sie nie wnikajac w szczegoly.
Natomiast zdecydowana wiekszosc mezczyzn wie lepiej - i tyle w temacie ;-)
Dziewczyna srednio po 4 - 5 godzinach sam na sam z instruktorem plynie w dwie strony, raczej z wiatrem, ale pozostaje jej juz tylko kwestia czasu,
facet srednio po 4 - 5 godzinach wykreca lupy bez kontroli skacze jak superman i pali glupa ze lubi czuc moc :lol:
Zycie...

Pozdro...

Awatar użytkownika
nindza
Posty: 579
Rejestracja: 08 maja 2012, 11:34
Deska: paździerz
Latawiec: pompowany
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 15 razy
Kontaktowanie:
 
Post28 sie 2016, 16:12

Kobiety nie walczą z siłami natury, słuchają instruktora i wykonują polecenia, faceci walczą z naturą :)

KasicaM
Posty: 140
Rejestracja: 20 mar 2010, 12:49
Deska: Nobile, Airush
Latawiec: North Dice, Wainman
Lokalizacja: Tarifa
Postawił piwka: 4 razy
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post01 wrz 2016, 15:41

Moim zdaniem jest roznica w jaki sposob ucza sie kobiety i mezczyzni. Jak koledzy wspominali dziewczyny deliaktniej podchodza do kajta i na poczatku czesto szybciej im idzie nauka ale tez pozniej gdzie trzeba poczuc moc, bardziej sie wszytskiego boja i wtedy widze wiekszy postep u facetow (chociaz wiadomo, kwestia indywidualna).
Uwzam mimo wszytsko, ze dziewczyny potrzebuja wiecej uwagi i takiego opiekowania sie wciagu kursu gdzie faceci szybciej staja sie samodzielni.
Coraz czesciej widze jak coraz wicej dziewczyn woli byc uczone przez instruktorki (chyba czuja sie bardziej bezpiecznie z nami wiadomo koboeta kobiete zrozumie) ,gdzie przystojny instruktor moze wplynac na brak skupienia na lekcji :)


Wróć do „Forum Główne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości