Szukam deski Clash

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :thumb: :clap: :pray: :naughty: :thumbsup: :doh: :hand:
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Szukam deski Clash

Re: Szukam deski Clash

Post autor: Ziomek. » 20 lis 2014, 09:23

jaaack pisze:
Ziomek. pisze:

..mogą być od C L A S H a - ale 50 mm - nie te krótkie wakestyle :idea:

peace


masz takie w sprzedaży? (ile kosztują?)



tak , na bieżąco w ofercie mamy - cena jak na rideclash.com

to te:

http://rideclash.com/products/finsfreeride


Obrazek

wakestylowe (krótkie) wyprzedają się dość szybko, właśnie wędruje do nas większa ich partia - więc osoby zainteresowane zakupem, które pisały do mnie o te finy, zapraszam na maila - ziomek@wake.pl

Obrazek

peace

Re: Szukam deski Clash

Post autor: jaaack » 19 lis 2014, 13:11

Ziomek. pisze:

..mogą być od C L A S H a - ale 50 mm - nie te krótkie wakestyle :idea:

peace


masz takie w sprzedaży? (ile kosztują?)

Re: Szukam deski Clash

Post autor: Ziomek. » 19 lis 2014, 10:33

jaaack pisze:
Ziomek. pisze:
jaaack pisze:
no nie wiem co jest grane,clasha kupiłem po pierwszym przepływanym sezonie ,wtedy ostrzenie już mi dobrze szło
s



JAKIE finy masz w C L A S H u :?: :idea:

krótkie wakestyle?

peace


mam takie
20141118_120916.jpg


no to masz odpowiedź :idea: dla mnie to było oczywiste, zanim napisałeś :wink:
nie od deskę tu chodzi a o finy :hand:
zdejmij z T5 finy i zobaczysz "jak słabo idzie ostrzenie" :wink:


boldek pisze:załóż te od 555 i będzie o niebo lepiej :thumbsup:



..mogą być od C L A S H a - ale 50 mm - nie te krótkie wakestyle :idea:

peace

Re: Szukam deski Clash

Post autor: boldek » 18 lis 2014, 13:13

jaaack pisze:
Ziomek. pisze:
jaaack pisze:
no nie wiem co jest grane,clasha kupiłem po pierwszym przepływanym sezonie ,wtedy ostrzenie już mi dobrze szło
s



JAKIE finy masz w C L A S H u :?: :idea:

krótkie wakestyle?

peace


mam takie
Obrazek

załóż te od 555 i będzie o niebo lepiej :thumbsup:

Re: Szukam deski Clash

Post autor: jaaack » 18 lis 2014, 12:36

Ziomek. pisze:
jaaack pisze:
no nie wiem co jest grane,clasha kupiłem po pierwszym przepływanym sezonie ,wtedy ostrzenie już mi dobrze szło
s



JAKIE finy masz w C L A S H u :?: :idea:

krótkie wakestyle?

peace


mam takie
20141118_120916.jpg
20141118_120916.jpg (34.06 KiB) Przejrzano 2020 razy

Re: Szukam deski Clash

Post autor: IKOgenius » 15 lis 2014, 21:03

thank you very much :thumbsup:

Re: Szukam deski Clash

Post autor: Viren » 15 lis 2014, 18:08

w takim razie powodzenia i miłego korzystania ^^

Re: Szukam deski Clash

Post autor: IKOgenius » 15 lis 2014, 16:01

Dopiero zacząłem zabawę z kitesurfingiem i nie miałem styczności z wieloma deskami, co najwyżej z dwoma. Bardziej mi przypadła Clash i dlatego taki wybór.
A co do ceny kompletu lub samego blatu to Ziomek wysłał mi swoją ofertę i się nad nią zastanawiam, jest to cena poniżej ceny którą wydałeś na blat :D :thumbsup:

Re: Szukam deski Clash

Post autor: Viren » 15 lis 2014, 15:10

IKOgenius pisze:Tak jak w temacie szukam deski Clash do 800 zł.

Nie liczyłbym na turbo dużo ofert w tej cenie, zarówno za komplet jak za sam blat. Ja sam blat kupiłem za 1000.- i myślę, że powinieneś celować w ten pułap :wink: chyba, że okaże się zaraz że sam przepłaciłem :lol: ale wątpie :thumb:
Co do samej deski powiem tak, przesiadłem się z Cabrinha Prodigy 2009 i odczucia jakbym sie przesiadł z bryczki do mercedesa ^^ oczywista oczywistość, ale też chce mieć swój wkład w zachwalanie tej deski 8)

Re: Szukam deski Clash

Post autor: Ziomek. » 15 lis 2014, 10:56

jaaack pisze:
no nie wiem co jest grane,clasha kupiłem po pierwszym przepływanym sezonie ,wtedy ostrzenie już mi dobrze szło
s



JAKIE finy masz w C L A S H u :?: :idea:

krótkie wakestyle?

peace

Re: Szukam deski Clash

Post autor: jaaack » 15 lis 2014, 10:52

Fasolix pisze:
jaaack pisze:jak dla mnie za miękka-źle wychodzi pływanie pod wiatr,potrzeba dużo więcej umiejętności,
kupiłem Clasha w zeszłym sezonie i na razie leży w szafie a ja powróciłem do starej 555
ps.wydaje mi się ,że jest tylko jeden model reincarnation


A mi ostrzenie idzie elegancko nie gorzej niż na innych deskach.
555 to płyta jumbo w porównaniu do Klasza, wnioskuję że masz pancerne kolana albo pływasz krótkie sesje. :wink:
Pozdrawiam :thumbsup:


no nie wiem co jest grane,clasha kupiłem po pierwszym przepływanym sezonie ,wtedy ostrzenie już mi dobrze szło
przesiadłem się na tą deskę to tak jakbym nie potrafił wbić krawędzi do ostrzenia i tak męczyłem się z 10 dni na wodzie moje sesje to: wchodzę o 8mej rano na wodę i pływam non stop do 13stej później przerwa na żarło i z powrotem na wodę
po tych wszystkich próbach ujeżdżenia Clasha wskoczyłem na starą 555 to od razu wszystko zaczęło wychodzić cacy i nawet lepiej

więc pomyślałem ,że na Clasha przyjdzie czas

Re: Szukam deski Clash

Post autor: Ziomek. » 15 lis 2014, 09:45

IKOgenius pisze:Tak jak w temacie szukam deski Clash do 800 zł.


to ma być komplet?
to raczej niemożliwe :hand:
ja nigdy nawet mocno zajechanej V1 w zbliżonej cenie nie widziałem :idea:
a użytkownicy którzy kupili - raczej nie są skorzy do odsprzedawania

ile ważysz?

peace

Re: Szukam deski Clash

Post autor: oniee... » 14 lis 2014, 22:16

Czek maj jutub canał 4 mor info men łit maj super zajawka....and maj theshitr cabrina....ok koniec łacha...

Re: Szukam deski Clash

Post autor: IKOgenius » 14 lis 2014, 20:35

Pływałem na paru deskach i najbardziej podeszła mi Clash a na wake Nobile Fifty.


Czyli już pływasz :shock: na tyle dobrze żeby wyrobić sobie opinie ....expresowy progres :idea:


Napaliłem się tak na kajta, że progres idzie szybko :D Dlatego na następny sezon przydałby się własny sprzęt. :thumbsup:

Re: Szukam deski Clash

Post autor: Fasolix » 14 lis 2014, 19:50

jaaack pisze:jak dla mnie za miękka-źle wychodzi pływanie pod wiatr,potrzeba dużo więcej umiejętności,
kupiłem Clasha w zeszłym sezonie i na razie leży w szafie a ja powróciłem do starej 555
ps.wydaje mi się ,że jest tylko jeden model reincarnation


A mi ostrzenie idzie elegancko nie gorzej niż na innych deskach.
555 to płyta jumbo w porównaniu do Klasza, wnioskuję że masz pancerne kolana albo pływasz krótkie sesje. :wink:
Pozdrawiam :thumbsup:

Na górę

cron