Znalezione wyniki: 43

Powrót

autor: Wrogu
15 maja 2013, 09:39
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: z TRÓJMIASTA (i okolic): KTO,GDZIE,KIEDY ?

Może, ale nie musi. Progno sie zmienilo - to z ktorego korzystam podaje, ze ladnie wejdzie side shore, potem po poludniu wieje na otwarte/swarzewo na side on (pln wsch) i znow przed zmrowkiem wchodzi w zatoke. Tylko nie wiem na podstawie ktorych danych było progno przeliczane .... De Facto nie ma ta...
autor: Wrogu
25 maja 2013, 19:26
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: SLINGSHOT RPM

latawiec zdecydowanie bardziej rozwojowy niż kahoona . :naughty: taaa? ..a nie zależy to przypadkiem od poziomu zaawansowania :idea: ..dajmy dwóm początkującym/średniozaawansowanym : jednemu Kahoonę - a drugiemu RPMa - któy z nich zrobi "zdecydowanie większy rozwój" :idea: :wink: peace te...
autor: Wrogu
28 maja 2013, 22:40
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: z TRÓJMIASTA (i okolic): KTO,GDZIE,KIEDY ?

Obrazek

po po pooozdro :D


P.S. Mam znaleziony trapez w Rewie, zapominalskiego - prosze o info na PW - z marka i modelem/kolorem trapezu.
autor: Wrogu
01 cze 2013, 08:01
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: SLINGSHOT RPM

Te ohshity to byly do restartu, jako safety - ciagniesz i latawiec wisi na jednej sterowce i podpinasz leasha - dzieje sie to samo. Generalnie jak masz dobry system bezpieczenstwa to nie jest to potrzebne. Slingi o ile mnie pamiec nie myli ( a musisz sprawdzic) leashuja sie na jednej nosnej. Jak sie...
autor: Wrogu
07 cze 2013, 22:22
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: podpisanie deski

Mniejsza o amatorow cudzej wlasnosci - splywajacego/zostawionego sprzetu jest jednak dosyc sporo. Fajna opcja to by byla formatka na folii reklamowej z danymi tele-adresowymi, kom, mail, imie+nazwisko. W razie znalezienia ulatwia sprawe. Do wypelnienia markerem, albo naklejka na naklejce :)
autor: Wrogu
27 cze 2013, 11:01
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: z TRÓJMIASTA (i okolic): KTO,GDZIE,KIEDY ?

Ale to, ze po 19 bylo ok to nawet Donaj potwierdza :lol:
autor: Wrogu
15 lip 2013, 13:05
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: PORADY SPRZĘTOWE! JAKI LATAWIEC I DESKA NA POCZĄTEK?

Tzn. ze sprzet jest trudny - ma mały depower, ma mały statyczny ciąg, zeby ruszyc, trzeba nim pomachac, a jak sie machac nie umie, to przy zbyt dobrym wahlowaniu wyrwie z kapci. A jak wieje na tyle ze ciagnie jak bow(o mniejszym rozmiarze), to jak sie machnie to ...... Wstaje z wody raczej zle, a sp...
autor: Wrogu
16 lip 2013, 09:11
Skocz do forum
Skocz do tematu

North kiteboarding 2014

1.08 ma premiera sprzetu north'a na 2014. Całkiem sporo zmian, podsyłam linka do fejsa skelpu z Reichu, siedza na SPO i pewnie tam będa testy organizowali. https://www.facebook.com/SurfshopKiel/photos_stream i wrzuce jeszcze fotki nowego kajta DICE: http://www.seabreeze.com.au/img/photos/kitesurfing...
autor: Wrogu
27 lip 2013, 18:42
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: North kiteboarding 2014

Obrazek
bar
Obrazek
vegasy

phpBB [video]
autor: Wrogu
31 lip 2013, 13:47
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Nowy dział na Kiteforum.pl - "Kitesurfing w mediach"

Dział wisi już tydzień, ruchu w nim co niemiara, może już czas przenieść go w należne mu miejsce :?:
autor: Wrogu
04 wrz 2013, 18:53
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Czasem taniej sensacji trzeba dać odpór

Jestem na helu regularnie od pazdziernika do maja i nic, mam czapke, mam rekawiczki i czasem szalik .....
autor: Wrogu
24 wrz 2013, 15:58
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: Wypadek w Chałupach - koloś uderzył w pomost

Tomku, zrozum, ze system bezpieczenstwa nie opiera sie na leashu, a na zrywce. Bez leasha mozna plywac, bez zrywki nie. (od biedy bez zrywki tez sie da :wink: , ale trzeba miec silne ramiona :wink: i dobrze wytrymowany latawiec). Leash to tylko dodatek, ktory ma za zadanie przeciwdzialac utracie spr...
autor: Wrogu
01 gru 2013, 17:20
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: z TRÓJMIASTA (i okolic): KTO,GDZIE,KIEDY ?

W rewce jak deszcz przeszedl to zrobilo sie zupelnie fajnie :) A w deszczu koszmar, nic nie widac 8)
autor: Wrogu
25 sty 2014, 12:40
Skocz do forum
Skocz do tematu

Re: North Vegas 2013

Kajt jest super, jak masz kase to się nie zastanawiaj. Choć sam już na vegasach nie pływam, to każdemu polecę. Podobno 2014 minimalnie się różni, ale nie pływałem, ot zasłyszane. Więc 2013,2014 warto brać. 2010 i 2011 to praktycznie to samo, 2012 ma one pumpa, pływałem może 5 min na 2012 i w słabym ...