tak niestety bywa ze starszymi kajtami
wymiana głównego na INNY nie jest hop-siup
bardzo się teraz różnią między sobą różne modele
nie bardzo są uniwersalne..
Eska - za krótki nie bedzie "kłapotać"
tylko zaraz po ODPOWIEDNIM (czyli: dość mocnym) napompowaniu
zrobi: BUM!!
a potem: PSSSSST....
różnią się nie tylko długościami, ale i SZEROKOŚCIĄ wkłądów
a nawet budową szczegółową
(włóżcie np Takoona do Northa - nawet poprzeczny - 5 minut pływania

)
nie jest to więc proste - co nie znaczy oczywiście niemożliwe
Teraz na głównej komorze bywajądwa , a nawet 3-4 zawory
np na końcach..
do tego specjalne zawory do spuszczania
np cabrina i RRD
(które nota bene lubią się ukręcić - więc..nie polecam używać)
Przestroga: bierzcie to pod uwagę kupując używany kite
szczególnie starszy niż np 2003
Minimalne sprawdzenie to
napompowanie kite mocno i zostawienie na minimum półgodziny..
i sprawdzcię czy nie ma przewężeń, kiełbas, mogą oznaczać, że kondon jedt skręcony - luz wyprostujesz i jest git
ale jeśli był naprawiany na DUŻYM odcinku (np 10 cm i więcej)
raczej wybuchnie prędzej czy później
takie są moje doświadczenia...
CO zrobić masz??
Próbuj kleić..
Ale nie pisz że jesteś zadowolony , póki jeszzce na nim nie pływałeś
elo