waroo 06

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
Awatar użytkownika
ZAK
Posty: 961
Rejestracja: 05 sie 2003, 23:30
Lokalizacja: Gdańsk,Warszawa, Koniec Świata
Kontaktowanie:
 
Post16 cze 2009, 19:42

Hej,
Wiem że gdzieś, kiedyś było na forum o łamaniu się tego modelu przy dużych szkwałach. Było coś też o upgrade uzdy żeby lepiej chodziły w takich warunkach. Może ktoś ma doświadczenia czy taka przeróbka pomaga. Rozmiar który mam to 7m2 kupiony w 2006 roku(chyba pierwszy model waroo)
Pozdrawiam

nickwwa
Posty: 338
Rejestracja: 15 cze 2005, 08:04
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontaktowanie:
 
Post16 cze 2009, 22:18

http://www.sieplywa.pl/siewie.php?id=699&na=2


stosowałem taki upgrade do waroo'06 12m. pomogło, ogólnie zachowywał sie lepiej przy mocnym jak na 12-tke wietrze. jak na moje oko zyskał wówczas jakies 2 knt.
aha i miałem też waroo'06 9m po takim upgrade i tu też było widać różnice na + po takiej modyfikacji.

pozdrawiam karol

Awatar użytkownika
Red
Posty: 628
Rejestracja: 23 lip 2005, 19:38
Lokalizacja: Giżycko
Dostał piwko: 5 razy
Kontaktowanie:
 
Post17 cze 2009, 09:45

nickwwa pisze:http://www.sieplywa.pl/siewie.php?id=699&na=2


stosowałem taki upgrade do waroo'06 12m. pomogło, ogólnie zachowywał sie lepiej przy mocnym jak na 12-tke wietrze. jak na moje oko zyskał wówczas jakies 2 knt.
aha i miałem też waroo'06 9m po takim upgrade i tu też było widać różnice na + po takiej modyfikacji.

pozdrawiam karol


Mój waroo właśnie przy silnym i nierównym wietrze potrafi mocno meduzować


Czyli jeżeli mam waroo 9m powinienem przesunąć supełek o 7cm w stronę tipa? Dobrze kumam?

evolutionVIII
Posty: 1820
Rejestracja: 03 lip 2006, 08:46
Deska: nkb
Latawiec: nkb
Lokalizacja: kitesurfshop.pl
Kontaktowanie:
 
Post17 cze 2009, 09:48

Red pisze:
nickwwa pisze:http://www.sieplywa.pl/siewie.php?id=699&na=2


stosowałem taki upgrade do waroo'06 12m. pomogło, ogólnie zachowywał sie lepiej przy mocnym jak na 12-tke wietrze. jak na moje oko zyskał wówczas jakies 2 knt.
aha i miałem też waroo'06 9m po takim upgrade i tu też było widać różnice na + po takiej modyfikacji.

pozdrawiam karol


Mój waroo właśnie przy silnym i nierównym wietrze potrafi mocno meduzować


Czyli jeżeli mam waroo 9m powinienem przesunąć supełek o 7cm w stronę tipa? Dobrze kumam?

Red, ty masz chyba 07 ?

Awatar użytkownika
Red
Posty: 628
Rejestracja: 23 lip 2005, 19:38
Lokalizacja: Giżycko
Dostał piwko: 5 razy
Kontaktowanie:
 
Post17 cze 2009, 12:39

evolutionVIII pisze:Red, ty masz chyba 07 ?




:D Chciałbym :D
Zdecydowanie 06.

nickwwa
Posty: 338
Rejestracja: 15 cze 2005, 08:04
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontaktowanie:
 
Post17 cze 2009, 17:32

Red pisze:
nickwwa pisze:http://www.sieplywa.pl/siewie.php?id=699&na=2


stosowałem taki upgrade do waroo'06 12m. pomogło, ogólnie zachowywał sie lepiej przy mocnym jak na 12-tke wietrze. jak na moje oko zyskał wówczas jakies 2 knt.
aha i miałem też waroo'06 9m po takim upgrade i tu też było widać różnice na + po takiej modyfikacji.

pozdrawiam karol


Mój waroo właśnie przy silnym i nierównym wietrze potrafi mocno meduzować


Czyli jeżeli mam waroo 9m powinienem przesunąć supełek o 7cm w stronę tipa? Dobrze kumam?



dokładnie t
ak.ta moja 9-tka nigdy sie nie łamała ani nie wahlowała sie po tej modyfikacji.
12-tka owszem przy nierównym wietrze wahlowala ale taka modyfikacja dała mały ale momentami ważny "margines"
po takiej modyfikacji jesli nie rozwiążesz pierwotnych (fabrycznych) supełków i dodatkowo zawiążesz nowe to zawsze bedziesz mógł wrócić do starej opcji. :idea: :idea: :idea:

Awatar użytkownika
zielwandam
Posty: 749
Rejestracja: 19 kwie 2007, 09:02
Lokalizacja: Puck
 
Post18 cze 2009, 11:19

nickwwa pisze:
Red pisze:
nickwwa pisze:http://www.sieplywa.pl/siewie.php?id=699&na=2


stosowałem taki upgrade do waroo'06 12m. pomogło, ogólnie zachowywał sie lepiej przy mocnym jak na 12-tke wietrze. jak na moje oko zyskał wówczas jakies 2 knt.
aha i miałem też waroo'06 9m po takim upgrade i tu też było widać różnice na + po takiej modyfikacji.

pozdrawiam karol


Mój waroo właśnie przy silnym i nierównym wietrze potrafi mocno meduzować


Czyli jeżeli mam waroo 9m powinienem przesunąć supełek o 7cm w stronę tipa? Dobrze kumam?



dokładnie t
ak.ta moja 9-tka nigdy sie nie łamała ani nie wahlowała sie po tej modyfikacji.
12-tka owszem przy nierównym wietrze wahlowala ale taka modyfikacja dała mały ale momentami ważny "margines"
po takiej modyfikacji jesli nie rozwiążesz pierwotnych (fabrycznych) supełków i dodatkowo zawiążesz nowe to zawsze bedziesz mógł wrócić do starej opcji. :idea: :idea: :idea:


Male pytanko...
zmienialiscie dlugosc linki Fc czy zostawala tej samej dlugosci?

Awatar użytkownika
Red
Posty: 628
Rejestracja: 23 lip 2005, 19:38
Lokalizacja: Giżycko
Dostał piwko: 5 razy
Kontaktowanie:
 
Post18 cze 2009, 12:25

Dzisiaj dopiero będę zmieniał ustawienie, ale wydaje mi się że właśnie o to chodzi żeby długość linki pozostała bez zmian, przez co przesunięcie supełka jakby bardziej wypłaszczy profil.
Przedłużenie linki i przesunięcie supełka wydaje mi się ze nic by nie dało, ale może się mylę.
Na rysunku wygląda to tak jakby znacznie się zmienił kąt, ale w rzeczywistości te 7cm w moim przypadku to tylko ok 1cm na długości linki F-c by było

nickwwa
Posty: 338
Rejestracja: 15 cze 2005, 08:04
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontaktowanie:
 
Post18 cze 2009, 16:36

witam.
ja nie zmienialem długości linki Fc tylko zawiązalem nozy supełej i ja do niego podpiełem.
po takiej modyfikacji krawędź natarcia kajta ulega delikatnemu sciągnięciu w dół.

Awatar użytkownika
Red
Posty: 628
Rejestracja: 23 lip 2005, 19:38
Lokalizacja: Giżycko
Dostał piwko: 5 razy
Kontaktowanie:
 
Post18 cze 2009, 18:11

No jestem już po zabiegu.
Nie latałem jeszcze bo nie wiało na 9m, ale myślę że będzie dobrze.
Najlepsze jest to że cały zabieg trwał max 3 minuty.
Jeżeli w czasie latania okaże się że zachowanie kajta nie jest najlepsze to można w minutę wrócić do poprzednich ustawień.


Wróć do „Forum Główne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 24 gości