Co zrobić w tym momencie ?

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
Famay
Posty: 1154
Rejestracja: 04 paź 2010, 14:46
Latawiec: Cabrinha
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 17 razy
 
Post02 mar 2012, 19:04

Pod konie sezonu 2011 kupiłem w Board and Kite latawiec (Cabrinha Convert 2011). Po pierwszym pływaniu zorientowałem się , że chicken który był przy barze jest z 2009 roku. Z tego nic sobie nie zrobiłem, ale po przetestowaniu systemu bezpieczeństwa zobaczyłem wadę oczka przy zrywce :!: Jest ono już częściowo zardzewiałe mimo jest on wykonane ze stali nierdzewnej :!: :!: :!:
Latawiec jest jeszcze na gwarancji ale nie mam na to papierów :evil: Chodzi o to , że nie chcę z siebie robić idioty i od razu dzwonić do dystrybutora i mówić o czymś na co nie mam papierów . Myślałem o tym , że być może Cabrinha Polska się sama zatroszczy o klienta i może przyśle w ramach gwarancji tego chickena :pray:
Proszę o radę co wy byście zrobili w tej sprawie. Bo mam niekiedy dylemat czy kupić już tego chickena czy lepiej naprawdę zadzwonić do tego Pruszkowa. Jeszcze nie zarabiam , a na ten sprzęt wydałem wszystkie oszczędności :!: Dlatego dla mnie te 80 PLN drogą nie chodzi :!:

Awatar użytkownika
janciowodnik
Posty: 295
Rejestracja: 16 maja 2005, 17:25
Deska: su-2
Latawiec: rabbit gang
Lokalizacja: las POWIDZ
Postawił piwka: 9 razy
 
Post02 mar 2012, 19:11

dzwoń do dystrybutora na pewno wszystko wyjaśnisz, a na forum będzie tylko niepotrzebna gadanina.

Famay
Posty: 1154
Rejestracja: 04 paź 2010, 14:46
Latawiec: Cabrinha
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 17 razy
 
Post02 mar 2012, 19:19

Szczerze z jednej strony to bym wolał żeby Boardsport osobiście do mnie napisało . Kiedyś miałem podobną sytuację ,że zadzwoniłem i tyle z tego było musiałem napisać oficjalnego e-maila dlatego , chciał bym uzyskać 100% pewności , że dostanę tego chickena :!:

Awatar użytkownika
peg
Posty: 1440
Rejestracja: 27 wrz 2006, 23:23
Deska: C.L.A.S.H
Latawiec: EVO, Rebel, Vegas
Lokalizacja: Białystok
Postawił piwka: 11 razy
Dostał piwko: 9 razy
Kontaktowanie:
 
Post02 mar 2012, 19:28

Stary,

zadzwoń, podaj szczegóły problemu a Łukasz załatwi Cię pozytywnie. Trudno aby B&K zajmowało się jasnowidzeniem, że MOŻE komuś zardzewiał cziken. Dzwoń i załatw - da się. Pozdrowienia!

Piotrek

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 803
Rejestracja: 21 paź 2006, 09:08
Deska: Skim
Latawiec: Rebel
Lokalizacja: KiteTurawa
Dostał piwko: 1 raz
 
Post02 mar 2012, 19:34

Dzwoń do B&K z pewnością temat załatwisz i nie ma tematu!

Famay
Posty: 1154
Rejestracja: 04 paź 2010, 14:46
Latawiec: Cabrinha
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 17 razy
 
Post02 mar 2012, 19:37

Ok dzięki na pewno tak zrobię :!: :thumb:

Awatar użytkownika
gruluk
Posty: 155
Rejestracja: 03 lut 2011, 20:42
Deska: Clash 138
Latawiec: Best TS 12 & 9
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 3 razy
 
Post02 mar 2012, 20:26

Dzwoń śmiało, akurat boardsport jest solidną firmą!

Awatar użytkownika
boldek
Posty: 2072
Rejestracja: 17 sie 2010, 11:55
Deska: Shinn Ronson, Sling Celeritas
Latawiec: Eleveight RS 8, 10, 12
Lokalizacja: Swarzewo
Postawił piwka: 50 razy
Dostał piwko: 72 razy
 
Post02 mar 2012, 20:36

Ja mam taką sytuację, że akurat potrzebuję samego "ołówka" do chickena IDS 2011 - wysłałem maila, do BoardSportu, po chwili już była odpowiedź, że najprawdopodobniej jest, ale poszukają i następnego dnia dadzą dokładnie znać czy jest, i w jakiej cenie. Następnego dnia mail od pana Jacka, że mają i otrzymam go w prezencie od firmy, jedyne co mam zrobić to podać tylko adres do wysyłki :) Nawet nie pytali skąd mam chickena, bar, latawiec, czy na gwarancji, czy też nie :wink: Co prawda to nie to samo, co cały chicken, ale też mi się wydaje, że w Twoim przypadku "będzie pan zadowolony". Jakiś czas temu pytałem o pady i strapy Cabrinhi SYNC - też poszedł mail do nich, i muszę powiedzieć, że cena bardzo atrakcyjna, komplet z paragonem, gwarancją, beż żadnej ściemy (z wysyłką na koszt firmy :shock: ). Także osobiście mogę polecić ich podejście w 100%. A telefonów to pewnie otrzymują po kilkanaście dziennie i nie są w stanie wszystkiego spamiętać, więc wolą to na maila.

Famay
Posty: 1154
Rejestracja: 04 paź 2010, 14:46
Latawiec: Cabrinha
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 17 razy
 
Post02 mar 2012, 20:36

Więc jak tak szybko reagują to jeszcze dzisiaj pójdzie mail :!:

Awatar użytkownika
Iwan
Posty: 390
Rejestracja: 12 cze 2008, 15:25
Deska: Nobile NHP
Latawiec: Cabrinha Crossbow
Lokalizacja: Wroc
Postawił piwka: 4 razy
Kontaktowanie:
 
Post04 mar 2012, 18:05

Potwierdzam, solidna firma. Nie raz już Łukaszowi zawracałem głowę z różnymi pierdołami i zawsze 100% pomocy i zawsze profesjonalna obsługa.


Wróć do „Forum Główne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości