Taką fale widzieliscie?

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
Awatar użytkownika
Kosek
Posty: 1527
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:12
Deska: 666
Latawiec: North Rebel, Vegas
Lokalizacja: Łeba // Gdańsk
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post11 kwie 2007, 16:40

http://www.surfblogspot.com/wp-content/ ... 0_real.jpg

wstawiam linka bo zdjecie jest duzego formatu

słaba fala?:)
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2013, 10:57 przez Kosek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
kowal
Posty: 1190
Rejestracja: 20 paź 2005, 21:57
Lokalizacja: bydgoszcz
Postawił piwka: 21 razy
Dostał piwko: 11 razy
Kontaktowanie:
 
Post11 kwie 2007, 19:02

to nie fala !!!
ktos odczepil korek w oceanie :shock:

Awatar użytkownika
Kisiel
Posty: 780
Rejestracja: 04 gru 2006, 23:52
Deska: CzaplaKiteboards :D
Latawiec: North/Cabrinha/Flysurfer
Lokalizacja: Łeba
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 13 razy
Kontaktowanie:
 
Post11 kwie 2007, 20:01

i po Łebie.. plywanko w centrum by bylo heheh

__kater__
Posty: 1963
Rejestracja: 08 kwie 2006, 21:30
Postawił piwka: 6 razy
Dostał piwko: 1 raz
 
Post11 kwie 2007, 21:48

Widziałem podobne miejsce (moze nawet to) na extreme channel. W pewnym momencie kamera zeszła pod wodę. Falę powoduje niesamowita różnica poziomów, istna przepaść :) i to właśnie powoduje takie zlewanie a następnie parcie wody. Tak sobie myślę głośno czy nie dało by się czegoś podobnego uzyskać sztucznie tzn pogłębić po to by potem pracowało w podobny sposób :) ??

Awatar użytkownika
zgred
Posty: 2614
Rejestracja: 30 paź 2005, 19:20
Deska: nbl
Latawiec: ozone, best
Lokalizacja: Pułtusk-Władek-Sopot-Gdańsk :)
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post12 kwie 2007, 08:14

__kater__ pisze:Widziałem podobne miejsce (moze nawet to) na extreme channel. W pewnym momencie kamera zeszła pod wodę. Falę powoduje niesamowita różnica poziomów, istna przepaść :) i to właśnie powoduje takie zlewanie a następnie parcie wody. Tak sobie myślę głośno czy nie dało by się czegoś podobnego uzyskać sztucznie tzn pogłębić po to by potem pracowało w podobny sposób :) ??


Pogłebiać to nie ale usypuje się sztuczne wzniesienia na dnie coby uzyskac fale :)

Awatar użytkownika
dr. borian
Posty: 199
Rejestracja: 26 maja 2004, 00:12
Kontaktowanie:
 
Post12 kwie 2007, 13:10

to bardzo znana fala na Thaiti, jeśli chodzi o kształt i dynamike chyba najbardziej wyczesana fala na świecie. jeżeli chcecie ją obczaić na filmie to polecam riding gigants.

Awatar użytkownika
JastrząB
Posty: 471
Rejestracja: 29 paź 2004, 19:59
Lokalizacja: SzczeciN
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 6 razy
Kontaktowanie:
 
Post14 kwie 2007, 14:13

W osmym numerze Stance jest film z Martinem Vari na tej miejsowce. Polecam.

Awatar użytkownika
Kosek
Posty: 1527
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:12
Deska: 666
Latawiec: North Rebel, Vegas
Lokalizacja: Łeba // Gdańsk
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post14 kwie 2007, 15:33

JastrząB pisze:W osmym numerze Stance jest film z Martinem Vari na tej miejsowce. Polecam.


Widziałem ten filmik bardzo fajny...

Awatar użytkownika
Kosek
Posty: 1527
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:12
Deska: 666
Latawiec: North Rebel, Vegas
Lokalizacja: Łeba // Gdańsk
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post27 paź 2007, 20:39

male odswiezanko + trzy fajne fotki:


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kubat2
Posty: 713
Rejestracja: 02 sie 2006, 22:20
Lokalizacja: Warta (jez. Jeziorsko:D)
Kontaktowanie:
 
Post27 paź 2007, 21:09

o dżizas...wygląda jak fotomontaż.. tzn tak niesamowicie :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

andrek
Posty: 1841
Rejestracja: 27 gru 2004, 14:55
Deska: PocketAir/AirWave&Race/Bhoot
Latawiec: NOTUS Rev&Air
Lokalizacja: Słubice
Postawił piwka: 16 razy
Dostał piwko: 12 razy
Kontaktowanie:
 
Post27 paź 2007, 21:37

a to dzieki tej rafce

ktora oprocz fali moze zrobic tez kuku
Obrazek
Ostatnio zmieniony 31 paź 2007, 13:15 przez andrek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kubat2
Posty: 713
Rejestracja: 02 sie 2006, 22:20
Lokalizacja: Warta (jez. Jeziorsko:D)
Kontaktowanie:
 
Post27 paź 2007, 21:44

niezbyt przyjemny widok :?

Awatar użytkownika
brunotti.pl
Posty: 209
Rejestracja: 11 sie 2006, 13:27
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:
 
Post27 paź 2007, 23:11

fala rewelacji szkoda tylko ze nie na naszym poczciwym Bałtyku :D

Smokie
Posty: 5595
Rejestracja: 07 sie 2003, 12:00
Deska: Semente Pocket Rocket, 77
Latawiec: Slingshot RPM
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 121 razy
Dostał piwko: 77 razy
Kontaktowanie:
 
Post28 paź 2007, 00:52

Kosek pisze:male odswiezanko + trzy fajne fotki:


Obrazek
Obrazek
Obrazek


To juz nie Tahiti. To California i Mavericks ;)

Awatar użytkownika
Kosek
Posty: 1527
Rejestracja: 04 lis 2006, 16:12
Deska: 666
Latawiec: North Rebel, Vegas
Lokalizacja: Łeba // Gdańsk
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post28 paź 2007, 03:08

Smokie pisze:To juz nie Tahiti. To California i Mavericks ;)


He he SMOKIE
POZDRO!!!!!!


Wróć do „Forum Główne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość