Uprząż przy latawcu wygląda jak w Cabrinhi Convert,
ciekawe co zrobili z barem.
RAFAŁ pisze:Uprząż przy latawcu wygląda jak w Cabrinhi Convert,
ciekawe co zrobili z barem.
rapanui pisze:no chyba ze tez taki jak w cabrinha
GURU 10.5 pisze:RAFAŁ pisze:Uprząż przy latawcu wygląda jak w Cabrinhi Convert,
ciekawe co zrobili z barem.
..raczej tylko pozornie , w Ozone nie ma żadnych systemów"wypasionych "bloczków
RAFAŁ pisze:GURU 10.5 pisze:RAFAŁ pisze:Uprząż przy latawcu wygląda jak w Cabrinhi Convert,
ciekawe co zrobili z barem.
..raczej tylko pozornie , w Ozone nie ma żadnych systemów"wypasionych "bloczków
Zdjęcie troche słabiutkie dlatego pogrubiłem linki.
[img][img]http://images49.fotosik.pl/35/88ea92809c28f34b.jpg[/img]
[/img]
W EDGU chyba są jednak podobne.
No tak bo na nich świat się zaczynakowal pisze:na Ozonach swiat sie nie kończy
Niewielkie siły na barze i właśnie to o czm piszesz najbardziej mi odpowiada w ozonach, szkoda że zrezygnowali ze starej konstrukcji. Miałem latawiec czterolinkowy który mi się często przewijał a w ozonie mi się to nigdy nie zdarzło. Design 2009 dla mnie bomba, no może ten khaki trochę mniej Mam nadzieje że chociaż siły na barze będą takie same jak w starej konstrukcji. Co by nie mówić ozone to ozone ja się nie przesiąde na inne latawce.macsurf pisze:Troche mnie martwi brak tej piatej linki. Dzieki temu latawka przewinela mi sie doslownie kilka razy, w cabrini bylo to zdecydowanie czestsze.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości