1. jezeli nie masz zupelnej pewnosci co do tego ze jeses w stanie opanowac kajta i ze jest on w rogu okna wiatrowego przy odpalaniu to odpalaj go na min odleglosc linek od brzegu!!! jezeli robisz inaczej to jestes idiotą. Nie jest to kwestia ststemow , poprostu jest to zasada bezpieczenstwa wzieta z paróletnich doswiadzen.
2. recon 2 fajnie, ale po pierwsze zastanow sie jak latawiec ktory zostaje na 2 linkach ma przestać ciagnąc... oczewiscie przy małej roznicy tak, ale jak ci przypierdoli z 12kn 25kn to masz przejebane... ani nie zwiniesz latawca ani sie do niego podciagniesz, mozesz go tylko poscic w cholere...
3. fajnie miec aktywny system bezpieczenstwa tak jak w f-one, rozumiem ze polega to na dalekim odpuszczeniu baru, tyle ze sytuacja przy radykalnie zmienajacych sie warunkach wygląda tak samo... co z tego ze odpuscisz bar gdy nagle 15kn robi sie 35kn, moze na polwyspie sa takie 2-3 szkwały w roku, ale SĄ!!! Widazisz to ze robisz blad latawcem, ok jak poscisz bar, przestanie cie wypierdalac w kosmos, ale jezeli to bedzie szkwał(+15kn) z odkreceniem kierunku to taki system ci nic nie pomoze...
4. niby nowe konstrukcje maja aktywny system bezpieczenstwa, a jednak z tych co widziałem to cabrihna crossbow ma przelotke na jednej z przednich linek, z podłączeniem na leash'a, tak jak bylo w starych systemach bezpieczenstwa...
5. linka, tak naprawde zaden system nie zapewni tekiego deepoweu jak system który zostawia latawiec na jednej lince.
