Namiar na komis busów VW z okolic Koszalina

Dyskusje nie związane z profilem forum.
evolutionVIII
Posty: 1820
Rejestracja: 03 lip 2006, 08:46
Deska: nkb
Latawiec: nkb
Lokalizacja: kitesurfshop.pl
Kontaktowanie:
 
Post25 kwie 2009, 15:02

A odpowiem sobie a co. 20 tysi na 3 lata samochodu dostawczego to moim zdaniem bardzo mało. Może tylko u mnie się takie cofańce trafiają, a niemiecka poczta robi na pewno bardzo małe przebiegi (jak każda firma kurierska :D , chyba że DHL im wozi paczuszki).
Jeżeli przebieg rzeczywiście oryginalny to naprawdę okazja, ale ja w to po prostu nie wierzę i tyle.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
eska
Posty: 1700
Rejestracja: 05 maja 2004, 12:41
Lokalizacja: rumia
Postawił piwka: 51 razy
Dostał piwko: 30 razy
Kontaktowanie:
 
Post25 kwie 2009, 15:25

Widziałam ten samochod, jechałam nim. Auto po prostu żyleta, tylko że bez klimatyzacji więc nam to nie odpowiada.

Serwizowane w salonie, w rok po zakupie miało 4 000 na liczniku. Zastanówmy się po co niemieccy pracownicy poczty mieliby kręcić licznik ? :) Chyba z nudów. Duże firmy się w takie rzeczy nie bawią, mają umowy podpisane z serwisem i tyle. Ten i inne T5 zostały kupione w przetargu (jednoczesniej kilkanaście samochodów).

ps. W warszawie jezdzi u kolegi w firmie auto tylo po placu przeworząc towar z magazynu do sklepu na przyczepce. Też ma niewielki roczny przebieg. Pewnie tygodniowo nie robi więcej niż 7 km :)

evolutionVIII
Posty: 1820
Rejestracja: 03 lip 2006, 08:46
Deska: nkb
Latawiec: nkb
Lokalizacja: kitesurfshop.pl
Kontaktowanie:
 
Post25 kwie 2009, 16:48

Eska , już mi się nie chce na ten temat, to nie forum motoryzacyjne. Niemcy nie cofają liczników, robią to nasi handlarze. Taka operacja to koszt ok 150 zł u naszych "elektroników". Nie twierdzę, że samochód który oglądałaś miał cofnięty licznik, ale przebieg jest co najmniej podejrzany. Nie pisałem postów w tym wątku, żeby się czepiać, tylko po to by ewentualnie ostrzec przed różnymi "polskimi" kombinacjami.
Na tym forum był wątek gdzieś na off na temat sprowadzania samochodów z Niemiec, kupowania książeczek serwisowych na allegro itp.
Co najmniej kilka razy w tygodniu u mnie w firmie oglądamy samochody przed zakupem z sąsiedniego autokomisu, na 10 aut zastrzeżeń nie ma do 2-3, czyli około 30 procent jest ok. Nie mówię tu o jakiś drobnostkach, tylko o poważnych wadach.
Życzę powodzenia w zakupie i w miarę możliwości służę pomocą.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
eska
Posty: 1700
Rejestracja: 05 maja 2004, 12:41
Lokalizacja: rumia
Postawił piwka: 51 razy
Dostał piwko: 30 razy
Kontaktowanie:
 
Post25 kwie 2009, 22:05

Hej,

ależ ja nie mam do Ciebie wcale żalu, ten kto mnie zna osobiście wie że jestem z natury podejrzliwa i w każdą dziurę wszędzie zajrzę, a mechanikowi który zawyża cenę za naprawę usterki jak i sprzedawcy aut wcisnąc sobie byle czego nie dam i naciągnąc na kasę.

Ten samochód po prostu jest z małym przebiegiem i z legalnymi papierami a wynika po numerze VIN że nie byl cofany w nim licznik. Niemieckim jezykiem na tle się posługuję że mogę zadzwonić do tego serwisu i się o to auto zapytać czy książeczka jest legalna. W każdym razie go nie kupuje bo nie ma klimy więc temat zamknięty, tak jak wspominałam wcześniej żóltych busów stoi tam całt batalion, głównie jednak T4.

Myślę że małe przebiegi się zdarzają, tak samo jak zdarzają sie przebiegi badzo duże. Tak samo ponoć T5 z przed lipca 2007 odradza się kupować bo wiele z nich było z jakąś wadą fabryczną i psuły się na potęgę, co też można znaleść na różnych forach samochodowych.

Generalnie osobiście wolałabym samochód z przebiegiem 50 000 - 70 000 bo przynajmniej "swoje przeszedł" i jak się coś w nim miało zepsuć z powodu wad fabrycznych to już powinno :)

Offtopic to idealne miejsce żeby sobie pogadać, po to właśnie jest.

Pozdrawiam !

Sebastian Kite.pl
Posty: 1130
Rejestracja: 09 mar 2006, 11:40
Deska: Różnie
Latawiec: Różnie
Lokalizacja: WWW.KITE.PL Chałupy 6/Poznań/Słupsk
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 13 razy
Kontaktowanie:
 
Post26 kwie 2009, 08:50

Hola,

Zdecydowanie lepiej kupić dobre T4 z ostatnich lat produkcji niż T5 z początku. Nie spotkałem jeszcze ŻADNEJ osoby zadowolonej z przesiadki z T4 na T5 :idea: T4 Multivan rulez :twisted:

Pozdrawiam,

Awatar użytkownika
abnoba
Posty: 47
Rejestracja: 27 wrz 2008, 01:09
Lokalizacja: Poznan
Kontaktowanie:
 
Post26 kwie 2009, 14:18

wydaje mi sie ze mozna sprawdzic czy byl licznik krecony czy nie , a kupujac auto za 30 000pln kazdy rozsadny czlowiek sprawdzi tak NIEWIARYGODNA okazje.

Awatar użytkownika
eska
Posty: 1700
Rejestracja: 05 maja 2004, 12:41
Lokalizacja: rumia
Postawił piwka: 51 razy
Dostał piwko: 30 razy
Kontaktowanie:
 
Post26 kwie 2009, 16:01

abnoba pisze:wydaje mi sie ze mozna sprawdzic czy byl licznik krecony czy nie , a kupujac auto za 30 000pln kazdy rozsadny czlowiek sprawdzi tak NIEWIARYGODNA okazje.


Auto kosztuje dokładnie 51 000 minus vat jeśli ma się możliwość odliczenia na firmę :) Za 30 000 z takim przebiegiem i rocznikiem to chyba jakiegoś chinczyka można by kupić a nie T5 :) :) :)

Piotrekb
Posty: 574
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:46
Deska: Squad 5,9/SU2 Prorider
Latawiec: LF NRG 12/ SB 8
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 2 razy
 
Post26 kwie 2009, 21:17

eska - tak czy inaczej jak będziesz zainteresowana jakąś konkretną sztuką podjedź z autem do autoryzowanego serwisu aby je obejrzał mechanik i lakiernik. Stację wybierz sama a jak gość będzie oponował to odpuść temat na wstępie :P . Odnośnie wad fabrycznych: są tzw akcje serwisowe którymi są objęte konkretne auta o konkretnych vinach. Problem w tym że o akcji informuje importer na rynku na którym auto zostało sprzedane. Możesz się dowiedzieć u polskiego importera indywidualnie - powinni Ci pomóc. Akcjami są obięta również samochody po gwarancji a czasem nawet pojawiają się nowe - na samochody już nieprodukowane :lol: . Niestety nie wszystkie usterki są usuwane w ten sposób i czasem jakiś model jest ogólnie usterkowy :roll: . Tego się nieustrzeżesz. Odnośnie przebiegów rzędu kilka tyś rocznie w aucie firmowym - dotyczyć to może tylko samochodów żony prezesa ew gł. księgowej :lol: . Nie ma bata samochód musi na siebie pracować ale niezależny serwis będzie w stanie określić przybliżony przebieg.
Powadzenia

Awatar użytkownika
march_in
Posty: 2135
Rejestracja: 01 cze 2007, 20:31
Lokalizacja: vava to rege tałn
Postawił piwka: 15 razy
Dostał piwko: 17 razy
Kontaktowanie:
 
Post26 kwie 2009, 21:33

wczesniej napisalas 31 tysi moze stad dyskusja. za taka cene to samemu by sie klime oplacalo wstawic :)

Awatar użytkownika
eska
Posty: 1700
Rejestracja: 05 maja 2004, 12:41
Lokalizacja: rumia
Postawił piwka: 51 razy
Dostał piwko: 30 razy
Kontaktowanie:
 
Post26 kwie 2009, 22:35

march_in pisze:wczesniej napisalas 31 tysi moze stad dyskusja. za taka cene to samemu by sie klime oplacalo wstawic :)


"48 minu vat czyli za ok 31 tysi" - tak to napisałam. Może trochę nie jasno dla wszystkich. :)

Awatar użytkownika
peg
Posty: 1440
Rejestracja: 27 wrz 2006, 23:23
Deska: C.L.A.S.H
Latawiec: EVO, Rebel, Vegas
Lokalizacja: Białystok
Postawił piwka: 11 razy
Dostał piwko: 9 razy
Kontaktowanie:
 
Post27 kwie 2009, 05:38

Aj Eska - coś się gubisz w zeznaniach :D

48-VAT = około 39

także uważaj :twisted:

Awatar użytkownika
eska
Posty: 1700
Rejestracja: 05 maja 2004, 12:41
Lokalizacja: rumia
Postawił piwka: 51 razy
Dostał piwko: 30 razy
Kontaktowanie:
 
Post29 kwie 2009, 23:37

:) racja :)

Ziomek.
Posty: 13222
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post30 kwie 2009, 01:07

Von Belka pisze:Hola,

Zdecydowanie lepiej kupić dobre T4 z ostatnich lat produkcji niż T5 z początku. Nie spotkałem jeszcze ŻADNEJ osoby zadowolonej z przesiadki z T4 na T5 :idea: T4 Multivan rulez :twisted:

Pozdrawiam,


a ja znam dwóch bardzo zadowolonych
z przesiadki z t4 na t5
i to na t5 z poczatków produkcji, bo z poczatków 2005
obie wersie 180 KM
zdarza mi się nim sporo śmigać - odpycha się :idea:

jednak w przebieg 20 tys w 3 letnim jakimkolwiek samochodzie
nie wspominając o transporterze w dieslu
tez trudno mi uwierzyć
choć nie twierdze ze to niemozliwe..

pzdr

Sebastian Kite.pl
Posty: 1130
Rejestracja: 09 mar 2006, 11:40
Deska: Różnie
Latawiec: Różnie
Lokalizacja: WWW.KITE.PL Chałupy 6/Poznań/Słupsk
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 13 razy
Kontaktowanie:
 
Post30 kwie 2009, 08:03

Ziomek. pisze:
a ja znam dwóch bardzo zadowolonych
z przesiadki z t4 na t5
i to na t5 z poczatków produkcji, bo z poczatków 2005
obie wersie 180 KM
zdarza mi się nim sporo śmigać - odpycha się :idea:



Cześć,

Ciekawe czy Twoi czy moi znajomi stanowią wyjątek :think:

Pzdr,


Wróć do „Offtopic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości