a. bliżej
b. dalej
od krawędzi spływu.
Niestety w instrukcji zero na ten temat.
Czy jest jakaś generalna zasada zmiany zachowania latawca przy dwóch miejscach mocowania linek sterujących czy jest to charakterystyczne dla określonej marki latawca

Pinio pisze:A o jaki latawiec chodzi
Wiktorek pisze:Pinio pisze:A o jaki latawiec chodzi
Konkretnie o RRD Type9, ale pytanie jest ogólne.
Wiktorek pisze:Dzięki za odpowiedzi. Ogólnie wydaje mi się logiczne, że odsunięcie punktu zaczepienia dalej od linek mocy (mocowanie tuz przy krawędzi spływu) zmniejszy szybkość reakcji, zmniejszy siły na barze i spowoduje lekkie wirtualne "zaciągnięcie" baru (zmniejszenie zakresu depoweru).
To logika, praktyka na pewno jest zbieżna?
Pinio pisze:
Co do RRD to w roku 2008 nie było żadnych węzełków zresztą w 2009 też nie ma. Jest jedna węzełko-petelka i tak ma być.
W Typie 9 zamiast pętelek - węzełków masz rozporaOczywiście wszystko można zmienić ale po co.
Tu masz co i jak podłączyć i nie kombinuj bo naprawde nie trzebahttp://pl.youtube.com/watch?v=wBM7fW-SQkI
No chyba że lubisz się bawić jak ja![]()
pozdrówka
Pinio pisze:Pozdrówka a Wiesz że Twoim latawcu mozna jeszcze zmieniać ustawienia baru
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości