Regis pisze:Przyjmuje się, że na ustawieniach:
1. Low - siły na barze są niewielkie, latawiec teoretycznie szybciej niż "normalnie" skręca.(...)
3. Hard - duże siły na barze, latawiec teoretycznie wolniej skręca niż "normalnie.(...)
specjal pisze:Regis pisze:Przyjmuje się, że na ustawieniach:
1. Low - siły na barze są niewielkie, latawiec teoretycznie szybciej niż "normalnie" skręca.(...)
3. Hard - duże siły na barze, latawiec teoretycznie wolniej skręca niż "normalnie.(...)
Szczerze mówiąc nie znam się, ale z napisów na latawcach ( co by się zgadzało z tym, co w szkole na fizyce mówili o dźwigni) podpięcie sznurka sterującego do pętelki bardziej oddalonego od środka latawca powoduje, iż możemy mniejszą siłą spowodować skręt (czy też zmianę kąta), nie mniej będzie to skutkowało potrzebą większego "skręcenia" baru.
Czyli innymi słowy, nie podzielam cytowanych poglądów kolegi Regisa; może ktoś z większym doświadczeniem by się odezwał w tym temacie i rozwiał wątpliwości.
Mikolpa pisze:specjal pisze:Regis pisze:Przyjmuje się, że na ustawieniach:
1. Low - siły na barze są niewielkie, latawiec teoretycznie szybciej niż "normalnie" skręca.(...)
3. Hard - duże siły na barze, latawiec teoretycznie wolniej skręca niż "normalnie.(...)
Szczerze mówiąc nie znam się, ale z napisów na latawcach ( co by się zgadzało z tym, co w szkole na fizyce mówili o dźwigni) podpięcie sznurka sterującego do pętelki bardziej oddalonego od środka latawca powoduje, iż możemy mniejszą siłą spowodować skręt (czy też zmianę kąta), nie mniej będzie to skutkowało potrzebą większego "skręcenia" baru.
Czyli innymi słowy, nie podzielam cytowanych poglądów kolegi Regisa; może ktoś z większym doświadczeniem by się odezwał w tym temacie i rozwiał wątpliwości.
A ja bym się zgodził z Wami obojgiem
Nie czuję się mega doświadczony ale lubię czytać instrukcje
Instukcja np. Northa dołączana do każdego lataka lub do pobrania na stronie.
Low czyli supełek dalej od środka, bliżej tipa:
Latawiec łagodniejszy
Mniejsze siły na barze
Mniejsza precyzja sterowania, oni to napisali chyba mniejsze czucie (czyli to o czy pisze specjal) czyli więcej machasz żeby skręcać
Mniejszy ciąg
Szybsze skręt ( czyli opis Rigusa)
Szybsze i łagodniejsze loopy
Hard czyli supełek bliżej środka, dalej od tipa
Latawiec agresywniejszy
Większe siły na barze
Wieksza precyzja, po ichnemu czucie
Wolniejsze skręty
Wolniejsze i agresywne loopy
Większy ciąg
Lepsze skoki, większa winda i przytrzymanie.
Przetestowałem na swoich latakach i to działa, nie kłamią
rychu pisze:Witam Wszystkich
Jestem obecnie na ukończeniu kursu iko 1 2 3.Zostały mi 2 godziny.Uczę się dopiero startów uczę się właściwie sam bo instruktor generalnie coś tam powie na początku lekcji a pózniej walczę sam na wodzie bez opieki.Mam pytanie czy to normalne że po takim kursie właściwie nie umiem pływać czy szkoła jest słaba ?
Pzdr Rychu
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości