kitesurfing

Forum dla początkujących
Alkapone

Post09 paź 2009, 14:41

Witam. Mam pytanie odnośnie latawca komorowego 5,5m- 6m firmy PANSH ACE czy latawiec o tych wymiarach wystarczy aby mnie pociągnąć na nartach lub wózku przy mojej wadze 75kg. jestem początkujący i bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję. pozdrawiam.

Awatar użytkownika
peg
Deska: C.L.A.S.H
Latawiec: EVO, Rebel, Vegas
Postawił piwka: 11 razy
Dostał piwko: 9 razy
Kontaktowanie:

Post09 paź 2009, 14:44

Hej - jeśli jesteś początkujący zajrzyj do tematu:

http://www.kiteforum.pl/forum/viewtopic ... start=1440

i zadaj tam pytanie. Szybciej dostaniesz odpowiedź. Pozdrowienia!

yanosik
Deska: DaMystery
Latawiec: Twister
Postawił piwka: 10 razy
Dostał piwko: 13 razy
Kontaktowanie:

Post09 paź 2009, 15:02

...lub na www.landkiting.pl - tam to już w ogóle masz wszystko na temat Pansh'ów napisane!!!

Pozdrawiam!!!

Awatar użytkownika
Adam_Łania
Kontaktowanie:

Post09 paź 2009, 18:59

Pociągnie. tutaj masz link jak kumpel śmiga zimą na panshu ace 5m waga około 87kg.

http://www.youtube.com/watch?v=tr1qw-GB ... re=channel

kowalm
Dostał piwko: 3 razy
Kontaktowanie:

Post09 paź 2009, 20:20

pociagnac pociagnie... jednak niestety jest to bardzo nieprzewidywalny i trudny latawiec zwlaszcza w polskich nierównych warunkach
jedyna jego zaleta dla poczatkujacego to niestety cena :(
na wózek - super - najlepsze do czego mozna go uzyc - na narty juz spooooro slabiej... ale w polsce tyle zimy że da radę...

ma naprawdę spooooorą windę.... jednak stabilność "nie zachwyca" tu widać efekty:
http://www.youtube.com/watch?v=oveLq6j4JUw

"bohater" filmu ledwo przeżył, urazów sporo ten który mi najbardziej utkwił w pamieci to polamane zebra i przebite pluco...

i jak juz wczesniej yanosik pisal: zapraszam na landkiting.pl/forum !
Ostatnio zmieniony 11 paź 2009, 19:40 przez kowalm, łącznie zmieniany 1 raz.

Alkapone

Post10 paź 2009, 21:42