surfbabe pisze:no właśnie...
różnic pomiędzy konstrukcjami jest bardzo duuuużo.
ten latawiec ma fajne to, a tamten tamto... to jest lepsze dla tego rider'a, a dla innego jest do bani...
tak jak nie ma najlepszych samochodów, dla świeżo upieczonych kierowców, prawda?
z pewnością każda firma opisze przynajmniej jeden ze swoich modeli, jako najlepszy dla początkujących, ale samych firm jest tyle, że już tylko z tego powodu analiza jest staje się skomplikowana.
dlatego też wątek "PORADY SPRZĘTOWE! JAKI LATAWIEC I DESKA NA POCZĄTEK?" liczy tyle stron, i każdy z wypowiadających ma coś do ogólnego zarysu do dodania, bo ocenia z perspektywy własnych doświadczeń, które trudno wbić w postać "testu wyboru"...
obawiam, się, że to zawsze będzie temat-rzeka ...
ale jestem szczerze ciekawa, czy komuś uda się ten wątek wbić w jakieś ramy...
Crazy Horse pisze:Oczywiście Cabrinha Convert, czytaj:
- stabilność
- łatwość startowania z wody
- duży zakres wiatrowy) depower, w Cabrinha drugi po Crossbow
- przewidywalność
- MOCNA konstrukcja
i co najważniejsze jest to super latawiec All Round, czyli rozwojowy, podskoczysz, zakrecisz kiteloopa i na fale tez jest niezły
surfbabe pisze:no właśnie...
różnic pomiędzy konstrukcjami jest bardzo duuuużo.
ten latawiec ma fajne to, a tamten tamto... to jest lepsze dla tego rider'a, a dla innego jest do bani...
tak jak nie ma najlepszych samochodów, dla świeżo upieczonych kierowców, prawda?
...
grant1 pisze:Właśnie tego sie obawiałem ,ze temat tak sie rozwinie iz beda odpowiedzi ludzi zwiazanych z biznesem .Rozumiem ze każdy bedzie swój towar chwalił ale rzecz polega na tym aby wskazac ludziom którzy zaczynaja najbezpieczniejsze,łatwo wstające z wody,wypaczajace jakies błędy,łatwo prowadzące sie itp.itd.latawki. A jak juz ktoś za rok czy dwa wejdzie w temat to wtedy poszuka tego co mu najbardziej odpowiadasurfbabe pisze:no właśnie...
różnic pomiędzy konstrukcjami jest bardzo duuuużo.
ten latawiec ma fajne to, a tamten tamto... to jest lepsze dla tego rider'a, a dla innego jest do bani...
tak jak nie ma najlepszych samochodów, dla świeżo upieczonych kierowców, prawda?
...
A czy zaraz po zrobieniu prawka kupisz sobie sportowe BMW z salonu? Wątpie ,a jak kupisz to bedziesz jezdził 30km/na godz lub po osiedlowych uliczkach bo strach bedzie wyjechac na główne ulice majac na uwadze twoje umiejetności i strach. Wiec chyba tak samo jest z latawkami.
Zreszta poczatkujacy nie zna mozliwosci latawców.Kupi cos co sie okaże sprzetem dla średnio lub w pełni zawansowanego (bo ktoś powiedział mu ze ten sprzet bedzie ok i na lata)i bedzie myślał ze jest ok.dopiero po latach dowie sie ze zaczynał od "ferrari" albo co gorsza zrobi sobie kuku.
Takze sadze ze na pewno jest mozliwośc choć w niewilekim stopniu pokusić sie o jakieś info , tabele (plusy,minusy) opis lub cos podobnego dla chocby kilku , kilkudziesięciu latawców.
przemass pisze:Nie wiem czy temat długo "pociągnie" ale niezależnie, czy byłbym początkującym, czy jak przed każdym sezonem stał przed wyborem najlepszych latawców do wyposażenia szkoły zrobiłbym tak:
- wybrał sobie 3-5 najlepszych brandów ( wyszukiwarka google wystarczy )
- wszedł na stronę i POCZYTAŁ które latawce do czego się nadają - latawce dla początkujących są zwyczajnie opisane jako latawce dla początkujących, ewentualnie freeride/wave
- zapytał kogoś kto ma jakiekolwiek doświadczenie z tym sprzętem o opinię - co chyba jest najważniejszym krokiem i....tyle. That easy To nie jest aż tak trudne
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości