Co dokupić do 12m2 Rebel?

Forum dla początkujących
RobRoy
Deska: SU-2 BigFoot
Latawiec: North Rebel

Post12 kwie 2012, 08:21

Cześć
Jestem w posiadaniu Rebela 12m2.
Chciałbym dokupic jeszcze jeden kite, żebym dał radę wejść na wodę przy lepszych warunkach wiatrowych.
Jestem początkujący, waga 85 kg, pływanie na jeziorach, zatoce i w planach Egipt.
Zastanawiałem się nad CABRINHA SWITCHBLADE 9m2 lub Best Waroo 9m2.
Z opini na forum taki zestaw powienien byc OK, ale pojawiają się czasami oferty SWITCHBLADE'A 8m2.
Czy takie 8m2 w komplecie z 12m2 Rebela pozwoli mi ogarnąć duży zakres wiatrowy i nie będzie dziury (gdy 12m2 to za dużo, a 8m2 to jeszcze za mało).
RobRoy

Awatar użytkownika
gasior
Deska: SU2
Latawiec: Rhino / Evo
Postawił piwka: 16 razy
Dostał piwko: 2 razy
Kontaktowanie:

Post12 kwie 2012, 09:34

Jeżeli Rebel ci pasuje to nie lepiej po prostu dokupić mniejszy rozmiar? Potrzebujesz kolejny bar?
Na 5 linkach lata też Evo.

RobRoy

Post12 kwie 2012, 11:19

Moje umiejętności są na tyle słabe, że trudno mi na razie ocenić tego kite'a.
O Cabrinhy myślałem, gdyż forumowicze dobrze się o niej wypowiadają, a szczególnie nt. jej zakresu wiatrowego.
Ze względu na to, że moja córa też zaczęła swoją przygodę z kitem, więc potrzebowałbym mniejszego latawca również z barem, żeby Ona mogła pośmigać.

Awatar użytkownika
markos
Deska: Slingshot
Latawiec: Ozone

Post12 kwie 2012, 12:00

jak dopiero zaczynasz to dobieraj set tych samych latawców, masz identyczny system bezpieczeństwa, w razie problemów nie zastanawiasz się na czym pływasz tylko działasz instynktownie. Ja też zaczynałem od Rebela 12, do niego dokupiłem 9-tkę i jest ok, ogólnie polecam.

marek

kite24.pl
Deska: SU-2
Latawiec: Gin Cannibal
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 29 razy
Kontaktowanie:

Post12 kwie 2012, 12:02

dokup sobie 9m przy twojej wadze bedze najlepsza .

Ziomek.
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie: