jurigd pisze:naprawde nikt nie wie?
Jakbyś zatytułował wątek:
"Cabrinha - ustawienia A i B - pomocy" na pewno dostałbyś szybciej odpowiedź.
Na początek przyznam ci się, że jakoś do tej pory nie zgadzam się z takim określeniem tych ustawień. Niewiele wyjaśniają, czyż nie?
No bo jak to po chłopsku zrozumieć:
The factory setting provides the lightest turning impulse and also increased depower travel.Teraz do rzeczy:
Ustawienie A - mniejsze obciążenie na barze, latawiec wolniej reaguje niż w B, wolniej się depoweruje niż w B (musisz więcej odpuścić bar aby uzyskać takie samo zmniejszenie ciągu jak w ustawieniu B - nazwali to "depower travel" (co za nazewnictwo

).
Ustawienia B - większe obciążenie na barze, latawiec jest bardziej żwawy niż w A, szybciej się depoweruje niż w A.
Jednak nie ma ogromnej różnicy pomiędzy tymi ustawieniami. Fabrycznie ustawione są na A.
Do racingu używam B.
Dla kobiet, dzieci, początkujących polecałbym A.
Dla kogoś kto nie wie - lepiej A.