IQM1 pisze: Bardzo jest mi przykro, że język polski jest dla ciebie zbyt trudny, żegnam
Ortów nie zauważyłem, do interpunkcji też nie bardzo jest się jak przywalić - czyli co ? - ostateczny argument został użyty ?
ŚMIERDZI MI Z UST ?
BraCuru pisze:
[b]Brawo Tomaszek Ale nawet Twój trzeźwy post nie otworzy bałwochwalcom oczu
cape pisze:gregorg pisze:Ehhh wiedziałem że tak będzie. Internetowi napinacze jak March-in czy Cap. Tyle oskarżeń postawiliście w innych wątkach , tyle pytań co do aspektów technicznych, organizacyjnych itp. No gdzie ta odwaga do dyskusji, za której brak tak Jankowi jechaliście. Macie możliwość się teraz wykazać więc piszcie co was boli... Mieliście odwage publicznie napisać że facet się schowa , ale z tego co widzę to wy teraz się jąkacie
Wkurzyłem się lekko. Teraz to doczytałem. Nigdy i nigdzie nie napisałem, że facet się schowa. Nigdy i nigdzie nie zarzuciłem Jankowi braku odwagi. Niezły z Ciebie manipulator., gregorg.
I stawiam dwa pytania
1/ Jakie wyposażenie sygnalizacji w niebezpieczeństwie miał Janek i jak je użył.
2/ Dlaczego wypuścił powietrze z latawca pozbawiając się możliwości startu, skoro taka miejscowa i czasowa flauta bardzo często na morzach południowych występuje. Czy startując z Egiptu, miał tego świadomość.
No tak gregork, to ten specjalista który nie rozróżnia transpordera radarowego, który w/g niego waży 3 !!!! kg,, od reflektora radarowego. To ten, co zarzuca mi brak merytorycznych odpowiedzi, bo....nie rozumie tych odpowiedzi
Specjalnie dla Ciebie, powtórzę
Morze nie jest ani dobre, ani złe, one po prostu nie cierpi głupców.
Neykon pisze:BraCuru pisze:
[b]Brawo Tomaszek Ale nawet Twój trzeźwy post nie otworzy bałwochwalcom oczu
@BraCuru, nie rob z nas baranow ktorzy sa albo na Tak albo na Nie.
Wiem zes cudny, wspanialy i idealny, ale Nie oceniaj innych bo maja inne zdanie niz Ty. Masz cos do Janka to mu to powiedz, Tomaszek wydal swoj osad i Chwala mu za to!!!
Twoj dopisek pokazuje tylko ze masz ludzi za idiotow.
roonek pisze:Neykon pisze:Chłopie leżałeś ty kiedyś w wodzie czekając na ratunek ? Ja tak i wiem co to robienie tratwy z Kita.
Proszę nie zadawaj "durnych" pytań, gdyż wychodzisz na laika w kwestii kitesurfingu, albo WIELKIEGO KITEcośtam pływającego tylko po zatoce (ile tam jest na maksa 2m głębokości ?) albo w Egipcie (do rafy, bo dalej jest głębiej)
ja Ci odpowiem:) -nie leżał:
trzeba zobaczyć jego pierwszego posta:
"Witam Jestem żeglarzem z sporym stażem na róznych morzach. Zarejestrowałem się, bo może Was zainteresuje co sądzą o eskapadzie Janka, żeglarze."
tak to jest kita w reku nie miał ale tyle postów napisał jak by był najmądrzejszy i wszystko wiedział...
Neykon pisze: Twoj dopisek pokazuje tylko ze masz ludzi za idiotow.
sdareks pisze:Janek, ja mam takie pytanko.
Moje pytanie do Ciebie: jak wskazalbys roznice miedzy tymi zawodnikami jesli chodzi o wage/prestiz przedsiewziecia, ich charaktery, kondycje, rodzaj asekuracji, itd. (Oczywiscie poza faktem, ze za asekuracje A placi on sam, a za asekuracje B placi ktos inny).
Darek
roonek pisze:Twoje pytania nie maja sensu- jak trudno zrozumieć że to miał być cross bez asekuracji?
MASTER KITEBOARDING fuu1 pisze:"Szanowni koledzy,
przepraszam ale sprawa nie była w 100% przygotowana należycie. Wyciągnąłem wnioski i następny trip będzie przygotowany wzorcowo. Dziękuję wszystkim za udzieloną pomoc i mam nadzieję na współpracę w moich przyszłych przedsięwzięciach. Pozdrawiam,
MASTER KITEBOARDING fuu1 pisze:Witam ,
widzę że spirala sie nakręca ale w tym momencie nie pozostane nikomu dłużny odpowiedzi , w czwartek bedzie większa publikacja na ten temat ... wraz z danymi , testami , filmami , zdjęciami sprzetu , prelekcją live.
Mam jedno proste pytanie do zainteresowanych :
Dlaczego czekałem 50 h w wodzie , po prawidłowym uruchomieniu 2 systemów ratunkowych ?
Zastanówcie sie .. a ja Wam sam na nie odpowiem
a
Odpowiedzi dotyczące :
Spotu i firmy Korjar
Plawy Plb
Wizy i kontaktów z ambasadami
Sprzętu
Przygotowań
Meteo
Kosztów
Kosztów akcji ???? może od razu odpowiem: Arabia Saudyjska jest członkiem SAR od 1979 roku i ma obowiązek BEZPŁATANIE ratowac ludzkie życie na morzu .
umowa z Gdańskiem ? 40 tys pln za cały 2012 rok wszystkie eventy , starty w zawodach, reklamy itp
Prawda o akcji ratowniczej
Przyjaciele i centra ratownicze
Skandaliczne media
Opinie na forach , emaile :Wyrazy szacunku vs życzenie śmierci itp..
Troche cierpliwosci , pozdrawiam , Janek
gregorg pisze:
Z tego co wiem na początku były takie plany, motorówki w pogotowiu.
Ale jest pytanie do Janka( załóżmy że nie było jeszcze żadnego crosu ), jeżeli doszło by do awarii na środku akwenu i potrzeby ratowania :
1) ile czasu zajęło by odebranie alarmu i zlokalizowanie na mapie ?
2) Ile czasu zajęło by dopłynięcie motorówek w rejon poszukiwania ?
3) Czy motorówki miały by być prywatne czy jednostek ratowniczych ?
4) Jeżeli prywatne to kto miałby być na pokładzie - koledzy czy ludzie znajacy się na akjach poszukiwawczych ( skąd takich wziąć )
5) Czy zawodnik ( pomimo asekuracji motorówek) wyposażony ma być dodatkowo w PLB ? Jeżeli tak to po jakim czasie ma go uaktywnić ?
Koledzy i proszę już bez napinki. Odpowiedzmy sobie na te pytania , ta nam da mały obraz wybrania środka asekuracji ...
miały być pytania do Janka
Ok, edytowałem
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości