RED SEA cross

Hydepark, oraz posty usunięte z innych działów przez admina.
bar
Posty: 17
Rejestracja: 06 mar 2012, 22:48
 
Post12 mar 2012, 23:49

IQM1 pisze: Bardzo jest mi przykro, że język polski jest dla ciebie zbyt trudny, żegnam :oops: :naughty:

Ortów nie zauważyłem, do interpunkcji też nie bardzo jest się jak przywalić - czyli co ? - ostateczny argument został użyty ?
ŚMIERDZI MI Z UST ? :oops:

Awatar użytkownika
Neykon
Posty: 2247
Rejestracja: 27 mar 2004, 21:28
Deska: z OBI
Latawiec: ze Składnicy Harcerskiej
Lokalizacja: tak gdzie zawsze qr nie wieje!
Dostał piwko: 1 raz
 
Post13 mar 2012, 00:00

BraCuru pisze:
[b]Brawo Tomaszek :thumb: Ale nawet Twój trzeźwy post nie otworzy bałwochwalcom oczu :idea:


@BraCuru, nie rob z nas baranow ktorzy sa albo na Tak albo na Nie.
Wiem zes cudny, wspanialy i idealny, ale Nie oceniaj innych bo maja inne zdanie niz Ty. Masz cos do Janka to mu to powiedz, Tomaszek wydal swoj osad i Chwala mu za to!!!
Twoj dopisek pokazuje tylko ze masz ludzi za idiotow.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2012, 00:15 przez Neykon, łącznie zmieniany 1 raz.

gregorg
Posty: 911
Rejestracja: 11 paź 2006, 19:27
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post13 mar 2012, 00:13

cape pisze:
gregorg pisze:Ehhh wiedziałem że tak będzie. Internetowi napinacze jak March-in czy Cap. Tyle oskarżeń postawiliście w innych wątkach , tyle pytań co do aspektów technicznych, organizacyjnych itp. No gdzie ta odwaga do dyskusji, za której brak tak Jankowi jechaliście. Macie możliwość się teraz wykazać więc piszcie co was boli... Mieliście odwage publicznie napisać że facet się schowa , ale z tego co widzę to wy teraz się jąkacie

Wkurzyłem się lekko. Teraz to doczytałem. Nigdy i nigdzie nie napisałem, że facet się schowa. Nigdy i nigdzie nie zarzuciłem Jankowi braku odwagi. Niezły z Ciebie manipulator., gregorg.

I stawiam dwa pytania
1/ Jakie wyposażenie sygnalizacji w niebezpieczeństwie miał Janek i jak je użył.
2/ Dlaczego wypuścił powietrze z latawca pozbawiając się możliwości startu, skoro taka miejscowa i czasowa flauta bardzo często na morzach południowych występuje. Czy startując z Egiptu, miał tego świadomość.

No tak gregork, to ten specjalista :lol: który nie rozróżnia transpordera radarowego, który w/g niego waży 3 !!!! kg,, od reflektora radarowego. To ten, co zarzuca mi brak merytorycznych odpowiedzi, bo....nie rozumie tych odpowiedzi
Specjalnie dla Ciebie, powtórzę

Morze nie jest ani dobre, ani złe, one po prostu nie cierpi głupców.


Kolego powtórzę Ci kolejny raz - nie jestem specjalistą, jestem pełnym laikiem w tej dziedzinie. O gps wiem tylko jak adres wbić w automapę i kliknąć ,,prowadź do ". Ale jako laik potrafiłem zadać sobie odrobinę trudu i znaleźć informację w jaki sprzęt był Janek uzbrojony na Bałtyku. Są to oficjalne informacje na jego stronie. Mało tego widać to wszystko na filmie . Facet wchodzi do wody uzbrojony w elektronikę jak ROBOCOP . Wymieniłem ci wszystkie urządzenia w którymś poście.

Kolego nie wiem jaki miałeś w tym cel ale mam wrażenie że te wiadomości dotarły do ciebie ale je lekceważyłeś. Z uporem maniaka krytykowałeś Janka za posiadanie jedynie Spota. Mało tego - powielałeś tą informację na forach żeglarskich ...
Przedstawiasz się jako kapitan z wieloletnim stażem - a ja myślałem że marnym dziennikarzyną robiącym prowokację.


Co do transpondera radarowego - takie wiadomości znalazłem w necie. Jeżeli masz lepsze to podziel się, doradź co powinien Janek mieć, podaj model, wymiary, wagę, sposób aktywacji itp. Wydaje mi się że wtedy będzie merytoryczna dyskusja.

przepraszam za ton ale też jestem od paru dni wkurzony

Pozdrawiam Cię

Awatar użytkownika
rolnik
Posty: 4544
Rejestracja: 07 sie 2003, 21:16
Deska: SU2
Latawiec: Obojetne
Lokalizacja: Stara Gwardia
Postawił piwka: 44 razy
Dostał piwko: 44 razy
 
Post13 mar 2012, 00:20

Neykon pisze:
BraCuru pisze:
[b]Brawo Tomaszek :thumb: Ale nawet Twój trzeźwy post nie otworzy bałwochwalcom oczu :idea:


@BraCuru, nie rob z nas baranow ktorzy sa albo na Tak albo na Nie.
Wiem zes cudny, wspanialy i idealny, ale Nie oceniaj innych bo maja inne zdanie niz Ty. Masz cos do Janka to mu to powiedz, Tomaszek wydal swoj osad i Chwala mu za to!!!
Twoj dopisek pokazuje tylko ze masz ludzi za idiotow.


Ale sie napieles :lol: ale zgadzam sie z wami :thumb:

a dla Janka zaczerpniete zreszta z forum :wink:

Obrazek

dobry madry czlowiek
Posty: 3
Rejestracja: 13 mar 2012, 01:21
 
Post13 mar 2012, 01:28

jeszcze sie nie znudzilo???

Nie lubię żeglarzy
Posty: 1
Rejestracja: 13 mar 2012, 01:27
 
Post13 mar 2012, 02:04

roonek pisze:
Neykon pisze:Chłopie leżałeś ty kiedyś w wodzie czekając na ratunek ? Ja tak i wiem co to robienie tratwy z Kita.
Proszę nie zadawaj "durnych" pytań, gdyż wychodzisz na laika w kwestii kitesurfingu, albo WIELKIEGO KITEcośtam pływającego tylko po zatoce (ile tam jest na maksa 2m głębokości ?) albo w Egipcie (do rafy, bo dalej jest głębiej)


ja Ci odpowiem:) -nie leżał:
trzeba zobaczyć jego pierwszego posta:
"Witam Jestem żeglarzem z sporym stażem na róznych morzach. Zarejestrowałem się, bo może Was zainteresuje co sądzą o eskapadzie Janka, żeglarze."

tak to jest kita w reku nie miał ale tyle postów napisał jak by był najmądrzejszy i wszystko wiedział...

Chyba raczej z długim stażem (nieudała się starość Panu Bogu)
Ogłoszenie jego usług skipera:Żeglarstwo uprawiam od 1968 roku. Staż 14000 Mm, 3000 h w 29 rejsach na Bałtyku, morzu Północnym i Norweskim, Atlantyku, Adriatyku,morzu Egejskim i Tyreńskim. Również rejs transatlantycki do Brazylii. W tym 18 rejsów w charakterze kapitana. Wszystkie te rejsy organizowałem równiez od strony logistycznej. Uprawiam narciarstwo, ponad 20 wyjazdów a Alpy. W czasie studiów, przewodnik górski i organizator obozów wędrownych w Polsce i zagranicą. Własna działalność gospodarcza

Więc 44 lat "na morzu" w sumie 29 rejsów - to wypada mniej niż jeden rejs rocznie. 3000 h czyli śrdnio rocznie 68 godzin. Czyli na logistyczne przygotowanie rejsu miał średnio półtora roku. Na nartach - ho ho - wygląda na to że co drugi rok: raz narty raz zagielki. 18 razy kapitan- czyli średnio raz na dwa i pół roku pozwolili mu dowodzić jednostką. I dlatego - z racji tak bogatego doświadczenia morskiego wszyscy muszą wysłuchać uwag na temat bezpieczeństwa na tripów kite'owych

dobry madry czlowiek
Posty: 3
Rejestracja: 13 mar 2012, 01:21
 
Post13 mar 2012, 02:31

jeszcze sie nie znudzilo???

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post13 mar 2012, 06:26

Neykon pisze: Twoj dopisek pokazuje tylko ze masz ludzi za idiotow.


..ważne by "ludzie" mieli adekwatne poczucie własnej wartości :hand:
a mam wrażenie Neykon, że i Twoje oczy a także głowa również SĄ "otwarte" :thumb:

pzdr

roonek
Posty: 167
Rejestracja: 01 wrz 2009, 23:18
Postawił piwka: 10 razy
Dostał piwko: 6 razy
Kontaktowanie:
 
Post13 mar 2012, 09:07

sdareks pisze:Janek, ja mam takie pytanko.



Moje pytanie do Ciebie: jak wskazalbys roznice miedzy tymi zawodnikami jesli chodzi o wage/prestiz przedsiewziecia, ich charaktery, kondycje, rodzaj asekuracji, itd. (Oczywiscie poza faktem, ze za asekuracje A placi on sam, a za asekuracje B placi ktos inny).
Darek



kto płaci? Pan płaci pani płaci wszyscy płaca za wszystko....

Twoje pytania nie maja sensu- jak trudno zrozumieć że to miał być cross bez asekuracji? bo z asekuracją
spróbowało by się z tym zmierzyć 90% tego forum.??
z czego 9,99% -to lanserzy którzy nie wiedzą co to pasja.

cross bez asekuracji można traktować w kategorii wyczynu, wejścia na 8tysięcznik zimą -bo do tego trzeba miec jaja

jeśli chodzi o akcje ratunkową to uwazam że mimo wszystko nasi przyjaciele z Arabi Saudyjskiej mieli dobry szkolenie z ratownictwa morskiego
napewno wszystkie służby wyciągną odpowiednie wnioski i może w przyszłości jak katamaran zacznie się topić z 10 osobami na pokładzie to dadzą radę uratować wszystkich.



pozdro

Awatar użytkownika
sdareks
Posty: 492
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:40
Lokalizacja: Wieden
Kontaktowanie:
 
Post13 mar 2012, 09:34

roonek pisze:Twoje pytania nie maja sensu- jak trudno zrozumieć że to miał być cross bez asekuracji?

Uwazam ze moje pytanie ma sens, bo wedlug mnie byl to cross Z asekuracja, ktora jak widac zadzialala.

Awatar użytkownika
sdareks
Posty: 492
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:40
Lokalizacja: Wieden
Kontaktowanie:
 
Post13 mar 2012, 10:24

Gregorg tylko patrzec jak twoj post wyladuje w smietniku, bo jak zrozumialem mialy tu byc pytania do Janka a nie do innych uzytkownikow.

Awatar użytkownika
razor
Posty: 649
Rejestracja: 12 lip 2007, 18:20
 
Post13 mar 2012, 10:45

a propo wyzwań i TVN
właśnie jest wywiad z himalaistą, który mówi że udane wejście to łut szczęścia :)

dobry madry czlowiek
Posty: 3
Rejestracja: 13 mar 2012, 01:21
 
Post13 mar 2012, 11:15

MASTER KITEBOARDING fuu1 pisze:"Szanowni koledzy,

przepraszam ale sprawa nie była w 100% przygotowana należycie. Wyciągnąłem wnioski i następny trip będzie przygotowany wzorcowo. Dziękuję wszystkim za udzieloną pomoc i mam nadzieję na współpracę w moich przyszłych przedsięwzięciach. Pozdrawiam,


I to powinno wszystkim wystarczyc!!!

burek
Posty: 48
Rejestracja: 13 paź 2009, 13:20
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:
 
Post13 mar 2012, 11:35

MASTER KITEBOARDING fuu1 pisze:Witam ,

widzę że spirala sie nakręca ale w tym momencie nie pozostane nikomu dłużny odpowiedzi , w czwartek bedzie większa publikacja na ten temat ... wraz z danymi , testami , filmami , zdjęciami sprzetu , prelekcją live.

Mam jedno proste pytanie do zainteresowanych :
Dlaczego czekałem 50 h w wodzie , po prawidłowym uruchomieniu 2 systemów ratunkowych ?

Zastanówcie sie .. a ja Wam sam na nie odpowiem

a

Odpowiedzi dotyczące :

Spotu i firmy Korjar

Plawy Plb

Wizy i kontaktów z ambasadami

Sprzętu

Przygotowań

Meteo

Kosztów

Kosztów akcji ???? może od razu odpowiem: Arabia Saudyjska jest członkiem SAR od 1979 roku i ma obowiązek BEZPŁATANIE ratowac ludzkie życie na morzu .

umowa z Gdańskiem ? 40 tys pln za cały 2012 rok wszystkie eventy , starty w zawodach, reklamy itp

Prawda o akcji ratowniczej

Przyjaciele i centra ratownicze

Skandaliczne media

Opinie na forach , emaile :Wyrazy szacunku vs życzenie śmierci itp..

Troche cierpliwosci , pozdrawiam , Janek


Janek Gamoniu! Weż się uspokój.

cape
Posty: 56
Rejestracja: 07 mar 2012, 22:17
 
Post13 mar 2012, 14:20

gregorg pisze:
Z tego co wiem na początku były takie plany, motorówki w pogotowiu.

Ale jest pytanie do Janka( załóżmy że nie było jeszcze żadnego crosu ), jeżeli doszło by do awarii na środku akwenu i potrzeby ratowania :
1) ile czasu zajęło by odebranie alarmu i zlokalizowanie na mapie ?
2) Ile czasu zajęło by dopłynięcie motorówek w rejon poszukiwania ?
3) Czy motorówki miały by być prywatne czy jednostek ratowniczych ?
4) Jeżeli prywatne to kto miałby być na pokładzie - koledzy czy ludzie znajacy się na akjach poszukiwawczych ( skąd takich wziąć )
5) Czy zawodnik ( pomimo asekuracji motorówek) wyposażony ma być dodatkowo w PLB ? Jeżeli tak to po jakim czasie ma go uaktywnić ?

Koledzy i proszę już bez napinki. Odpowiedzmy sobie na te pytania , ta nam da mały obraz wybrania środka asekuracji ...


miały być pytania do Janka

Ok, edytowałem


1/ Jedna minuta, łączność telefon satelitarny
2/ 1,5 do 2 h
3/prywatne
4/Normalna załoga która potrafi wklepać w ploter WP
5/Tak i również inne srodki. Powinny być użyte, gdy własna "motorówka" zawiodła. Np brak łączności.


Wróć do „Śmietnik”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości