OZONE 2011-pełna oferta, KITEGURU.PL

Akcje promocyjne, programy lojalnościowe, przeceny, wyprzedaże, reklamy, ecommerce, etc.
GURU 10.5
Posty: 3172
Rejestracja: 29 paź 2004, 20:22
Latawiec: OZONE EDGE, C4, CATALYST
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwka: 24 razy
Dostał piwko: 24 razy
Kontaktowanie:
 
Post09 lip 2011, 12:31

OZONE 2011- pełna oferta latawców na: http://www.kiteguru.pl/sklep

Ogólne opisy: http://kiteguru.pl/oferta-2011/

Latawce pompowane:
http://kiteguru.pl/sklep/index.php?route=product/category&path=36_39

Latawce komorowe:
http://kiteguru.pl/sklep/index.php?route=product/category&path=35_37

Obrazek


Obrazek

W razie pytań, proszę o kontakt 602 493 824, lub kiteguru10.5@gmail.com chętnie pomogę!

GURU 10.5
Posty: 3172
Rejestracja: 29 paź 2004, 20:22
Latawiec: OZONE EDGE, C4, CATALYST
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwka: 24 razy
Dostał piwko: 24 razy
Kontaktowanie:
 
Post09 lip 2011, 13:57

W tym wątku postaram się umieszczać opisy latawców Ozone!
Wkładam w to całe serce, aby były jak najbardziej rzetelne, zrozumiałe dla każdego, bez zbędnego naciągania rzeczywistości, po prostu sensowne!

Na początek model CATALYST:

Catalyst to bardzo udany, dojrzały i dopracowany latawiec w palecie Ozone na 2011, już w zeszłym roku doceniany przez wielu zadowolonych użytkowników na całym kite;owym świecie! Zapomnijcie o dawnej serii Ozone Light, te latawce dzielą lata świetlne.

Obrazek

W mojej opinii Catalyst to nowoczesny freeride;owy kite, który świetnie nadaje się do rekreacyjnej jazdy, na dowolnym poziomie zaawansowania! Bez zawodniczego spięcia, po prostu rewelacyjny, przyjemnościowy sprzęt dla wszystkich, którzy pragną szybko poprawić swoje umiejętności lub zwyczajnie oczekują maksimum zabawy, prostoty i łatwości kontroli nad sprzętem!

Słała moc,szybkość, idealnie dobrane siły na barze, efektywne odpuszczanie szkwałów, bajecznie łatwe wstawanie z wody,łatwa kontrola i stabilność w szerokim spektrum wiatru to cechy, którymi Catalyst lśni jak diament! serio, serio:)

Jeśli tylko podejdziecie do Catalyst'a bez uprzedzeń i „zawodniczego” zadęcia? mnóstwo sesji z „bananem” na twarzy i sporo satysfakcji z szybkiego progresu – macie jak w banku, osobiście gwarantuję!

Obrazek

Nie wiem, czy jest to dla Was argument??? ale po opływaniu wszystkich Ozonków, wybrałem dla siebie na ten sezon właśnie Catalyst;a , zaufajcie mojemu doświadczeniu!:).
Wybrałem ten latawiec , ponieważ mogę na nim robić wszystko, co mi przyjdzie do głowy:

-ćwiczyć nowe triki unhook [ze świadomością, że latawiec mnie nie zatłucze;)]
-pływać w bardzo różnych warunkach[ wyjazdy zagraniczne,także nasze lokalne jeziora] i korzystać z solidnego odpuszczania szkwałów i stabilności Catalyst;a
-jeździć wave, wykorzystując jego skrętność i bezpośredniość sterowania
-poskakać wysoko old schoolowe triki, kiedy wiatr jest odpowiednio silny

Oczywiście wymagania co do latawca to kwestia bardzo indywidualna, mnie charakter Catalyst'a spasował idealnie pod moje preferencje i 10tka zagościła od razu w moim quiverze :D

PS: Przy tych wszystkich cechach dodatkowym bonusem jest cena Catalyst'a!!! wyraźnie niższa niż C 4 czy Edge'a

Marek!

OZONE CATALYST 2011 Prezentacja :arrow: http://prezi.com/tmj-q4ouanjq/ozone-catalyst-2011/

------------------------

PS: szczegóły+ filmik promo- http://kiteguru.pl/sklep/index.php?route=product/product&path=36_39&product_id=184

cdn...

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post09 lip 2011, 21:54

GURU 10.5 pisze:W tym wątku postaram się umieszczać opisy latawców Ozone!
Wkładam w to całe serce, aby były jak najbardziej rzetelne, zrozumiałe dla każdego, bez zbędnego naciągania rzeczywistości, po prostu sensowne!


..jakąkolwiek wadę mają? czy jak zwykle NIC? :wink:

pzdr

Piotr_P
Posty: 18
Rejestracja: 22 maja 2011, 21:23
 
Post10 lip 2011, 17:28

Za mały minus można uznać zawór deflate i inflate. Trzeba dbać o to, żeby był niezapiaszczony i mocno go dokręcać, inaczej po kilku uderzeniach w wodę może brakować powietrza. Po porządnym dokręceniu problemu nie ma.

Dorian :: SurfPoint
Posty: 289
Rejestracja: 04 lis 2007, 19:12
Latawiec: North Vegas
Lokalizacja: Jastarnia
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 12 razy
Kontaktowanie:
 
Post10 lip 2011, 22:00

Piotr_P pisze:Za mały minus można uznać zawór deflate i inflate. Trzeba dbać o to, żeby był niezapiaszczony i mocno go dokręcać, inaczej po kilku uderzeniach w wodę może brakować powietrza. Po porządnym dokręceniu problemu nie ma.


Zgadza sie, ze trzeba uwazac na zapiaszczenie tego zaworu. Nieuczciwe byloby jednak pozostawienie opisu zaworu w negatywnym swietle, bo tak naprawde jest doskonaly. Pompuje sie mega szybko (bo ma wieksza srednice niz wiekszosc latawcow na rynku), a spuszcza sie po prstu go odkrecajac - schodzi calosc.
A propos pompowania - zajebista jest cienka tuba glowna, bardzo szybko sie pompuje :)

O wszystkich zaletach i wadach moge napisac po sezonie, ale pierwsza czesc sezonu mowi nam, ze to sprzet najwyzszej klasy.
Wg nas niczego Catalystowi nie brakuje, nic nie trzeba poprawic itd. Jest naprawde zajebisty!

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post11 lip 2011, 11:02

Dorian :: SurfPoint pisze: Pompuje sie mega szybko (bo ma wieksza srednice niz wiekszosc latawcow na rynku),


czy przejściówka jest zamocowana do latawca na stałe?
czy trzeba ją zawsze mieć przy sobie, by np spływając na inny spot mieć możliwość dopompować latawiec..

pytam poważnie, bo w Somie nieco zniecheciłem się do Ozona, jak około godzinę zajęło mi szukanie sposobu napompowania latawca
(ktoś nie zabrał przejściówki..) :?
osobiście uważam "patent" za nietrafiony.. - wolę mieć możliwość napompowania / dopompowania latawca z KAŻDEJ pompki - KOMPRESORA :idea: i WSZĘDZIE..

pzdr

Awatar użytkownika
Pinio
Posty: 3647
Rejestracja: 02 wrz 2006, 03:46
Postawił piwka: 25 razy
Dostał piwko: 30 razy
 
Post11 lip 2011, 14:01

Cabrysie idzie napompować bez końcówki to też się da 8)
Wystarczy kawałek gumy owiniętej na końcówce :idea:
Wniosek :arrow: z dodatkową gumką wszystko się da wydmuchać :wink:

przemass
Posty: 3798
Rejestracja: 06 maja 2006, 22:01
Deska: Encore Nirvana
Latawiec: Airush Razor
Lokalizacja: ChalupyCumbuco
Postawił piwka: 26 razy
Dostał piwko: 25 razy
Kontaktowanie:
 
Post11 lip 2011, 15:46

GURU 10.5 pisze:Nie wiem, czy jest to dla Was argument??? ale po opływaniu wszystkich Ozonków, wybrałem dla siebie na ten sezon właśnie Catalyst;a , zaufajcie mojemu doświadczeniu!:).


rozumiem Cię doskonale.

Dorian :: SurfPoint
Posty: 289
Rejestracja: 04 lis 2007, 19:12
Latawiec: North Vegas
Lokalizacja: Jastarnia
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 12 razy
Kontaktowanie:
 
Post15 lip 2011, 10:24

Ziomek. pisze:
Dorian :: SurfPoint pisze: Pompuje sie mega szybko (bo ma wieksza srednice niz wiekszosc latawcow na rynku),


czy przejściówka jest zamocowana do latawca na stałe?
czy trzeba ją zawsze mieć przy sobie, by np spływając na inny spot mieć możliwość dopompować latawiec..

pytam poważnie, bo w Somie nieco zniecheciłem się do Ozona, jak około godzinę zajęło mi szukanie sposobu napompowania latawca
(ktoś nie zabrał przejściówki..) :?
osobiście uważam "patent" za nietrafiony.. - wolę mieć możliwość napompowania / dopompowania latawca z KAŻDEJ pompki - KOMPRESORA :idea: i WSZĘDZIE..

pzdr


Ziomek, to standardowa koncowka dodawana do kazdej pompki, nawet takiej biedronkowej.
Dokladnie to ta o wiekszej srednicy niz ta "tradycyjna". Jak nie wyrzucisz koncowek z nowej pompki to na pewno sprawe ogarniesz :)
A i do kompresora bez problemu dolozylismy opcje na 2 koncowki, wiec nie dramatyzujmy.
Cabrihna ma ten sam patent, wiec juz conajmniej 2 duze firmy z tego korzystaja.

Slawek-Kopiec
Posty: 913
Rejestracja: 08 sty 2011, 08:42
Deska: Su-2 Custom.Airush Livewire
Latawiec: Airush Varial X
Lokalizacja: www.kitebite.pl
Postawił piwka: 10 razy
Dostał piwko: 6 razy
Kontaktowanie:
 
Post15 lip 2011, 10:34

To teraz czekamy na recenzje o Edge 2011 z niecierpliowoscia :)

GURU 10.5
Posty: 3172
Rejestracja: 29 paź 2004, 20:22
Latawiec: OZONE EDGE, C4, CATALYST
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwka: 24 razy
Dostał piwko: 24 razy
Kontaktowanie:
 
Post18 lip 2011, 16:49

Slawek-Kopiec pisze:To teraz czekamy na recenzje o Edge 2011 z niecierpliowoscia :)


Opis EDGE 2011 masz tju: http://kiteguru.pl/2011/06/01/moja-opinia-o-ozone-edge-2011/ , nie byłem bardzo wylewny :wink: i nie rozpisywałem się nadmiernie :think: , ponieważ Edge 2011 jest kontynuacją b.udanego modelu 2010, + dopracowana i poprawiona większość parametrów.

Opis EDGE 2010 tju: http://kiteguru.pl/?page_id=2558

Obrazek

Tamatoa ponad dachami, na swoim Edge 2011- 11m :wink:


Wróć do „Biznes Forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości