rev na barze fuel'a 2007 albo waroo 2007

Pytania odnośnie naprawy, budowy, i modyfikacji sprzętu.
Awatar użytkownika
maciek_3c
Posty: 170
Rejestracja: 17 paź 2006, 22:41
Lokalizacja: 3city
Kontaktowanie:
 
Post25 lis 2008, 14:49

probowal ktos?

czy przynajmniej dlugosci linek wszedzie sa takie same? odpuszczanie/zakres depower'a ?
pomijajac juz systemy bezpieczenstwa ;)

dzieki, pzdr
maciek

Awatar użytkownika
don Komorro
Posty: 957
Rejestracja: 27 sie 2007, 15:56
Latawiec: ss fuel
Lokalizacja: Gdańsk "Czarna dupa"
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 5 razy
 
Post26 lis 2008, 19:28

trzeba chyba trymować... ostatnio próbowałem do fuelka podłączyć Barzykowy bar rrd i stosunki długości linek sie nie zgadzały :wink:

marq
Posty: 218
Rejestracja: 23 sie 2007, 20:14
Deska: Nobile 50fifty
Latawiec: North Vegas
Lokalizacja: GdańskWrocław
 
Post26 lis 2008, 20:09

dlatego przewage maja np northy jeden bar i wszystko na nim chodzi:P

ale na bank bedziesz musial kombinowac z dlugosciami linek, ale szybko pojdzie;) :P

Awatar użytkownika
Biały
Posty: 469
Rejestracja: 13 maja 2006, 10:20
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:
 
Post26 lis 2008, 20:27

Z baru od cs z 2003 roku można i zrobić bar do bowa na 2009 jeżeli będzie
to 1:1 bez problemu.
Kwestia wytrymowania linek zajmująca od 1 do 30 minut i długości depowera

Pablo
Posty: 1996
Rejestracja: 24 lip 2003, 17:39
Deska: Slingshot Dwarf Craft 3'6"
Latawiec: Slingshot SST 2017 6/8/10
Lokalizacja: Anin
Postawił piwka: 12 razy
Dostał piwko: 62 razy
Kontaktowanie:
 
Post06 gru 2008, 12:02

maciek_3c pisze:probowal ktos?

czy przynajmniej dlugosci linek wszedzie sa takie same? odpuszczanie/zakres depower'a ?
pomijajac juz systemy bezpieczenstwa ;)

dzieki, pzdr
maciek


wszystkie linki w barach Slingshot'a mają taką samą długość więc teoretycznie nie ma problemu z używaniem jakiegokolwiek SS baru do jakiegokolwiek latawca SS. Możesz nawet wziąć bar od REV'a i podłączyć go do Fuel'a dzięki czemu zyskujesz rev'elacyjny system bezpieczeństwa ;).

Używając barów od fuela tracisz znaczną część depowera [bo zakres ruchu barem jest mniejszy] i oczywiście REV'owy system bezpieczeństwa.

przemass
Posty: 3798
Rejestracja: 06 maja 2006, 22:01
Deska: Encore Nirvana
Latawiec: Airush Razor
Lokalizacja: ChalupyCumbuco
Postawił piwka: 26 razy
Dostał piwko: 25 razy
Kontaktowanie:
 
Post27 gru 2008, 11:48

Dlatego na luzie użyj sobie baru od Waroo - lepszy bar, ustawienie linek 1:1, bedziesz musiał tylko dopasowac pigtailsy.

pozdro

Awatar użytkownika
maciek_3c
Posty: 170
Rejestracja: 17 paź 2006, 22:41
Lokalizacja: 3city
Kontaktowanie:
 
Post27 gru 2008, 12:38

dzieki!

jednak nie bylo tak milo z dopasowaniem jak planowalismy ;)
dlugosc linek jak pablo pisze to nie problem, z barem waroo tez spoko, jednak problemy sa przy leashowaniu ;)

przerobilem bar fuel'a, przeciagajac bungee line zamiast 5 linki przez stoper i bar i do jednej z linek nosnych - po leasowaniu latawiec spadl na ziemie, nastepnie polecial znowu do gory, przeciagnal troche mojego testera (thx jurgen) i walnal na szczescie znowu w piach (latawiec zostal za malo wypuszczony na jednej lince - rev'y maja dluzsze "sznurkowe" wzmocnienia na nosnych linkach niz fuel'e)
na barze od waroo (07), podlaczajac do leasha latawiec nie wylozyl sie niestety na wodzie (podlaczylismy go do linki depowera przy CL) - nastepnie zostal zmielony przez fale i tyle bylo z zabawy ;)

bar od waroo mozna wykorzystac tak samo jak bar od fuel'a podpinajac leasha do jednej z nosnych nad depowerem (niestety bardzo nie lubie takiego podpinania i zwisajacego leasha)

pzdr
maciek

przemass
Posty: 3798
Rejestracja: 06 maja 2006, 22:01
Deska: Encore Nirvana
Latawiec: Airush Razor
Lokalizacja: ChalupyCumbuco
Postawił piwka: 26 razy
Dostał piwko: 25 razy
Kontaktowanie:
 
Post28 gru 2008, 09:27

A w czym problem w barze od waroo? Zapinasz na linke sterującą, a jesli nie lubisz zwisajacego leasha, uzywasz double depower oczka...

Naprawde nie kumam koncepcji z barem od fuela.

Cygański król
Posty: 592
Rejestracja: 29 wrz 2007, 09:42
Deska: Nobile
Latawiec: Naish Torche 09
Lokalizacja: Warszawa
 
Post28 gru 2008, 17:49

przemass pisze:A w czym problem w barze od waroo? Zapinasz na linke sterującą, a jesli nie lubisz zwisajacego leasha, uzywasz double depower oczka...

Naprawde nie kumam koncepcji z barem od fuela.


DOuble depower? Ha HA Ha

TO jest kpina trochę
Double depower oczko = no safty QR bo zerwanie chicken loopa w tym systemie = puszczeniu baru, nic więcej nie daje. CO więcej tracisz sterowność i masz daleko bar.

Jeśli powiesz że to co mówię nie jest prawdą to wstawie tu film.

Prawda jest taka że best bar ma albo 2metrowego lisha albo suicide.

przemass
Posty: 3798
Rejestracja: 06 maja 2006, 22:01
Deska: Encore Nirvana
Latawiec: Airush Razor
Lokalizacja: ChalupyCumbuco
Postawił piwka: 26 razy
Dostał piwko: 25 razy
Kontaktowanie:
 
Post29 gru 2008, 09:49

[quote="Cygański król]

DOuble depower? Ha HA Ha

TO jest kpina trochę
Double depower oczko = no safty QR bo zerwanie chicken loopa w tym systemie = puszczeniu baru, nic więcej nie daje. CO więcej tracisz sterowność i masz daleko bar.

Jeśli powiesz że to co mówię nie jest prawdą to wstawie tu film.

Prawda jest taka że best bar ma albo 2metrowego lisha albo suicide.[/quote]

Kpina? A pływałes ty kiedys w ogóle na tym systemie?

Po pierwsze system dd nie jest systemem liszowania, służy do treningu uh w ODPOWIEDNICH warunkach. Jesli sie nie wypinasz, mozesz sobie zapiac na sterujaca lub nosna. Nawet przy zapieciu na dd mozna zawsze zliszowac sie na osh lub wypiac z lisza ostatecznie.

Po drugie, system dd w razie liszowania zbija stoper i co wazniejsze, przy puszczeniu baru nie ma sporego szarpniecia, jak przy suicide ( 2 lisze w ten sposob "udało mi sie" zerwac ) - linka rozwija sie z oporem - dlatego nie ma takiej siły naprezajacej lisza. Jakies jeszcze roznice mam Ci wykazac, czy wciaz dla Ciebie to jest suicide?

W ostatnim zdaniu nie kumam co poeta miał na mysli...

Tu chyba nic sie nigdy nie zmieni :wink: Ide na wode, pozdro :)

oskar48
Posty: 351
Rejestracja: 02 lis 2006, 10:32
 
Post29 gru 2008, 11:40

Ja mam w swoich barach system analogiczny do "double depower" w Bestach i trzeba przyznać, że Cygański Król ma sporo racji. Zleashowanie, w sensie utraty mocy, jest tożsame ze zbiciem stopera i max odpuszczeniem baru. W niektórych sytuacjach (Maciek właśnie pisał o takiej) to trochę zbyt mało i trudno porównywać to rozwiązanie z wygodą i bezpieczeństwem piątej linki. Mimo tego najczęściej tak właśnie podłączam leasha i w przypadku gdy utrata mocy jest niewystarczająca łapię za oh shit handle i wypinam się z leasha. W warunkach sztormowych podpinam na jedną linkę mocy - leash zwisa i wkurza, ale jest bezpiecznie.

przemass
Posty: 3798
Rejestracja: 06 maja 2006, 22:01
Deska: Encore Nirvana
Latawiec: Airush Razor
Lokalizacja: ChalupyCumbuco
Postawił piwka: 26 razy
Dostał piwko: 25 razy
Kontaktowanie:
 
Post29 gru 2008, 16:51

oskar48 pisze:Ja mam w swoich barach system analogiczny do "double depower" w Bestach i trzeba przyznać, że Cygański Król ma sporo racji. Zleashowanie, w sensie utraty mocy, jest tożsame ze zbiciem stopera i max odpuszczeniem baru.



Tak, jest tożsame z tym co piszesz ( o zbiciu stopera cygański król nie wspomniał ) - i tak ma byc, bo zapiecie na dd NIE MA z ZAŁOŻENIA liszowac latawca - służy do TRENINGU...Jest natomiast DUŻO lepsze od zapięcia na suicide ( zwłaszcza w porównaniu z suicide w C shape'ach ) - bo latawiec nie niszczy tak bardzo po glebie - i to staram sie właśnie przekazac...

Jeśli ktoś potrzebuje zapiac latawiec na 100% liszowanie, robi sie to na uchwcie osh. Tak wiec od Ciebie zależy czy chcesz sobie poskakac uh i potrenowac czy tez jest za duzo dla Ciebie - zapinasz na osh.

Temat dotyczy Reva i pytania który bar lepszy - zakładam że nie zrobicie z niego 5-linkowca i nie podłączycie baru od torcha bo lubicie 5-ta linke?

Awatar użytkownika
maciek_3c
Posty: 170
Rejestracja: 17 paź 2006, 22:41
Lokalizacja: 3city
Kontaktowanie:
 
Post29 gru 2008, 19:12

podpiecie do DD w barze waroo da to samo co podpiecie do CL w barze rev'a przy odpuszczonym stoperze (jak wiadomo w ss nie pusci stoper co mi odpowiada)

wg mnie tak czy siak musze zaopatrzyc sie w bar rev'a albo do konca przerobic swoj krotki bar fuel'a (musze jeszcze srodkowe linki dokupic) i bede miec to co chce - system bezpieczenstwa do ktorego nie bede bal sie podpiac na grubym plywaniu i nie bede miec makaronu po leashowaniu (pisze o latawcu 7m wiec dla mnie jest silnowiatrowy i do nauki dla dziewczyna)

co do podinania leasha do osh - strasznie tego nie lubie, wiec na pewno nie dam sie do tego zmusic ;)

pzdr!

grzechu
Posty: 918
Rejestracja: 08 gru 2006, 15:02
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:
 
Post30 gru 2008, 17:51

wg mnie tak czy siak musze zaopatrzyc sie w bar rev'a

Mogę ci sprzedać 45 cm raz śmiganą nowke do reva.
Taniej niż u Dystrybutora, ale za darmo też nie oddam.. :wink:


Wróć do „Zrób to Sam & Naprawa Sprzętu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron