niestety trzeba i tube i zawor
sposobem to wziac, zeby jak najmniej sie marszczylo
pozdro
QBAJ pisze:Witam. Temat dość stary ale u mnie coraz bardziej aktualny. A więc tak: Latawce North i Blade roczniki odpowiednio 2007 i 2008. W ciepłych krajach zawory padają jak muchy. Generalnie Technicoll okay, ale czasem puszcza. Najpierw czyszczenie odtłuszczanie acetonem, potem gruby pasek kleju na dolnej części zaworka i siup na balon. Następnie żmudny proces wyciskania bombelków rozpuszczalnika. I tu jest problem Technicoll jest klejem rozpuszczalnikowym i wyższej temp. (pow. Np. 30 st. C) paruje i wysycha zbyt szybko i dużej ilości bombelków nie można usunąć, co osłabia spoinę. I pytanie: Czy w metodzie coś nie tak czy też może są już lepsze kleje np. polimerowe czy cuś. Dodam, że Technicoll da się odlejać w gorącej wodzie co jest dużym plusem w przypadku poprawek lub powtórnych uszkodzeń. Szkoda bo latawki w stanie idealnym a taki prozaiczny problem powoduje sporo straconych sesji. Pozdrawiam.
harnaś pisze:zimą na mrozie strzelił mi zaworek inflate ,zastosowałem ten klej http://motobajery.pl/klej-do-plastiku-m ... p-809.html i powiem tak trzyma zajebiście ,pęknięcie było na 3/4 obwodu zaworka , skoro sprawdził się na mrozie to tym bardziej w ciepłym otoczeniu powinno być oki
Wróć do „Zrób to Sam & Naprawa Sprzętu”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość