kukems pisze:Heja,
Zauważyłem ostatnio że linki mocy też mają dwa supełki ...
serio
ja nie zauważyłem
może tylko Twój, GDZIE TY go kupiłeś
sprawdze tez swoje
a co do ustawień na supełkach:
te na tylnych linkach BARDZO zmieniają chrakterystykę Waroo
ostatnio przez przypadek dostałem w ręce Waroo 15 m w warunkach totalnego niedożaglowania - po prostu raczej nie pływam w takich waroonkach - a do tego to Waroo było podpięte na ostatnie
szóste wezły, z max skróconymi tylnymi linkami..
zrobiłem kilka halsów, wachlując na tej 15tce
objeżdżając w koło kolesia na "innym"

BOW 16
po czym stwierdziłęm ze to ustawienie jest bardzo ciężkie na barze, i bardzo wolne..
wiec kumpel podpiął mi na
czwarte supły
latawiec był szybszy, lzejszy, taki jaki znam, ALE...
miał zdecydowanie mniej mocy
ktoś powie: "też mi Ameryke odkrył"
ale: popuszczenie taśmy depowera, które teoretycznie powinno daćto samo co wydłużenie tych dwóch węzłów spowrotem - NIE DAŁO TEJ MOCY..
nie mogłem już zostawiać latawca na halsie na stopperballu i trzymać rąk w kieszeniach, nie wachlując...
jak to miało miejsce na 6 węzłach..
..ot takie może pomocne dla kogoś spostrzeżenie
pozdro