Peter Lynn Charger

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
nevalon
Posty: 592
Rejestracja: 20 wrz 2009, 00:48
Deska: Underground
Latawiec: Peter Lynn Escape, Fury, Swell
Lokalizacja: Szczecin
Dostał piwko: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post24 lut 2010, 21:32

Początkowo sam chciałem napisać recenzję, jednak tego tu nie zrobię z dwóch powodów:

1. Sprzedaję te latawce - zatem będzie mało wiarygodna
2. Latam na lądzie a nie na wodzie (przynajmniej na razie - niedługo planuję zejść też na wodę) i mógłbym porównać Chargera do otwartokomorowców, którymi latałem (szczególnie Ozone Manta M3 12m) i to raczej z pozycji snowkite'owej - nie mam za to porównania do pompek z którymi doświadczenia mam raczej symboliczne.

Jeśli ktoś jest chętny na przetestowanie tego latawca w rozmiarze 8m i/lub 15m na wodzie to zapraszam - Szczecin i okolice. Mile widziana recenzja po testach.

Ze swojej strony wypiszę jedynie kilka punktów:

1. Charger ma dużą jak na latawiec ilość ustawień: Steering Adjustment, Flight Adjuster, węzełki przy uździe odsuwające / przysuwające bloczek i zmieniające charakterystykę zachowania depowera VPC (Variable Power Control). Do tego węzełki na linkach mocy oraz trymer na barze... To wszystko pozwala na zmianę charakterystyki latawca bardziej w kierunku Bow albo bardziej w kierunku C-Shape.

2. Bardzo duży zakres wiatrowy (powiązane z powyższym)

3. Ogromna winda i super noszenie - zaliczyłem na nim mój rekordowy jak do tej pory skok :)

4. Nawet przy minimalnym wietrze taki kolos jak 15m lata po oknie wiatrowym bardzo szybko - wręcz zaskakująco szybko, nie spodziewałem się aż takiej prędkości i zwrotności.

5. Bardzo duży skok trymera i ruchu barem, z czego ten drugi można ograniczyć łatwo przesuwalnym stopperballem.

6. No i oczywiście osławiony Peter Lynn Auto-Zenith :D

7. Lądowanie bez pomocnika - bolączka latawców Peter Lynn - ja do tego po prostu się leashuję, mocuję leasha do czegokolwiek i idę zabezpieczyć latawiec. Być może ten sposób średnio się sprawdzi w przypadku wiatru on-shore, na dużej zaśnieżonej przestrzeni działał OK :)

Ziomek.
Posty: 13222
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post25 lut 2010, 00:09

nevalon pisze:
2. Bardzo duży zakres wiatrowy (powiązane z powyższym)


4. Nawet przy minimalnym wietrze taki kolos jak 15m lata po oknie wiatrowym bardzo szybko - wręcz zaskakująco szybko, nie spodziewałem się aż takiej prędkości i zwrotności.



2. dolny zakres Peteró raczej nie jest powalający :idea:

4. szybki? w porównaniu do komorowców na pewno
jednak pompowańcom ustępuje

pzdr

kowalm
Posty: 1627
Rejestracja: 07 sty 2008, 19:03
Lokalizacja: Chałupy 6, KITE.PL
Dostał piwko: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post25 lut 2010, 00:11

Ziomek. pisze:
nevalon pisze:
2. Bardzo duży zakres wiatrowy (powiązane z powyższym)


4. Nawet przy minimalnym wietrze taki kolos jak 15m lata po oknie wiatrowym bardzo szybko - wręcz zaskakująco szybko, nie spodziewałem się aż takiej prędkości i zwrotności.



2. dolny zakres Peteró raczej nie jest powalający :idea:

4. szybki? w porównaniu do komorowców na pewno
jednak pompowańcom ustępuje

pzdr

Ziomek, tak z ciekawości - latałeś Chargerem :?: w ogóle czymś nowszym niż Venom :?: ;)
pytam nie złośliwie, tylko dla porównania, bo chargerem JESZCZE nie latałem ;)

Brodi
Posty: 5
Rejestracja: 02 kwie 2011, 15:49
 
Post02 lip 2011, 01:27

Charger wolniejszy niż pompka??? To chyba trzeba liczyć w mili sekundach . PL charger jest szybki jak diabeł :twisted: .Dziś bujałem się 12-stką ( na lądzie )przy 7-8 węzłach i dawał rade. Dopiero zaczynam zabawę z tym latawcem, ale jestem mile zaskoczony z tego co potrafi .

nevalon
Posty: 592
Rejestracja: 20 wrz 2009, 00:48
Deska: Underground
Latawiec: Peter Lynn Escape, Fury, Swell
Lokalizacja: Szczecin
Dostał piwko: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post05 lip 2011, 18:00

Na tym filmie widać szybkość Chargera :-)

phpBB [video]

metsa
Posty: 711
Rejestracja: 18 paź 2008, 09:46
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 6 razy
Kontaktowanie:
 
Post06 lip 2011, 11:17

No jestem pod wrażeniem szybkości :shock: , wiedziałem że twin skiny są szybkie ,ale że aż tak , ciekawe jaki to rozmiar 8m ? pozdros 8)

nevalon
Posty: 592
Rejestracja: 20 wrz 2009, 00:48
Deska: Underground
Latawiec: Peter Lynn Escape, Fury, Swell
Lokalizacja: Szczecin
Dostał piwko: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post06 lip 2011, 11:36

Raczej 10m. Mam 8m Chargera i uwierz, że jest jeszcze szybszy :)


Wróć do „Recenzje & Opinie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron