Nobile 2014

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
maniek1975
Posty: 709
Rejestracja: 27 gru 2007, 11:01
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 9 razy
 
Post26 wrz 2013, 19:06

A 50\50 w jakich jest rozmiarach.

Sebastian Kite.pl
Posty: 1130
Rejestracja: 09 mar 2006, 11:40
Deska: Różnie
Latawiec: Różnie
Lokalizacja: WWW.KITE.PL Chałupy 6/Poznań/Słupsk
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 13 razy
Kontaktowanie:
 
Post26 wrz 2013, 20:39

Cześć,

134 x 39
138 x 39,5
140 x 40

Pozdrawiam,

maniek1975
Posty: 709
Rejestracja: 27 gru 2007, 11:01
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 9 razy
 
Post26 wrz 2013, 21:06

Wiec 140 jest taka sama ..A inne rożnice?Nhp w jakich jest teraz rozmiarach?

kite24.pl
Posty: 5582
Rejestracja: 25 sie 2006, 17:42
Deska: SU-2
Latawiec: Gin Cannibal
Lokalizacja: Olsztyn
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 29 razy
Kontaktowanie:
 
Post30 wrz 2013, 12:12

nowy filmik Nobile 2014
phpBB [video]

Awatar użytkownika
mandaro
Posty: 1083
Rejestracja: 10 sie 2008, 02:18
Deska: NHP Infinity
Latawiec: GP Fuel
Lokalizacja: Tarifka,
Postawił piwka: 66 razy
Dostał piwko: 22 razy
Kontaktowanie:
 
Post12 paź 2013, 19:49

Pierwszą rzeczą jaką robię latawcem którego nie znam jest doprowadzenie do jego przesterowania.
Prawie każdy można przesterować, -chcę wiedzieć kiedy to się stanie.
(czyli full power i bar do siebie i czekamy)
Drugą rzecz: -co mi da pływanie na nim i jak działa w skrajnych warunkach?
Wiem, że wszystkiego mieć nie można. Ale co ma -napiszcie.
Chodzi mi o T5 w rozmiarze 12m.

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post13 paź 2013, 11:08

mandaro pisze:Pierwszą rzeczą jaką robię latawcem którego nie znam jest doprowadzenie do jego przesterowania.
Prawie każdy można przesterować, -chcę wiedzieć kiedy to się stanie.
.


..to prawie jak z radiem ..tylko w kite to się nazywa "przeciągnięcie" :thumb:

peace

Awatar użytkownika
Maks
Posty: 190
Rejestracja: 12 sie 2009, 11:03
Deska: Fifty50+RonixOne / NHP
Latawiec: Ozone C4
Lokalizacja: Katowice
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 6 razy
 
Post14 paź 2013, 12:10

Ziomek. pisze:
mandaro pisze:Pierwszą rzeczą jaką robię latawcem którego nie znam jest doprowadzenie do jego przesterowania.
Prawie każdy można przesterować, -chcę wiedzieć kiedy to się stanie.
.


..to prawie jak z radiem ..tylko w kite to się nazywa "przeciągnięcie" :thumb:

peace

O co tak konkretniej chodzi?
Co chcecie sprawdzić w ten sposób?
Pytam z ciekawości. Pzdr

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post14 paź 2013, 13:42

Maks pisze:O co tak konkretniej chodzi?
Co chcecie sprawdzić w ten sposób?
Pytam z ciekawości. Pzdr


..ja nic tak nie chcę sprawdzić - pierwsze pływanie po nowym strymowaniu mówi mo o tym..

chodzi o to - przy jakim stosunku skrócenia linek tylnych w porównaniu do przednich - czyli zwięksdzenia kąta natarcia latawca i wiatru
siła oporu przewyższy siłę nośną (mówiąc w uproszczeniu) i latawiec "przepadnie" - inaczej: zacznie lecieć na wstecznym (backstall) - czyli do tyłu..


polecam podstawy --> http://www.wake.pl/strona_oferta/ksiazka/

peace

Awatar użytkownika
mandaro
Posty: 1083
Rejestracja: 10 sie 2008, 02:18
Deska: NHP Infinity
Latawiec: GP Fuel
Lokalizacja: Tarifka,
Postawił piwka: 66 razy
Dostał piwko: 22 razy
Kontaktowanie:
 
Post14 paź 2013, 14:01

Próbowałem tego kajta przeciągnąć/przesterować i mnie się nie udało.

(Kite to Ty masz Ziomek. Pisze się kajt po polskiemu. Nie słyszałeś?)

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post14 paź 2013, 14:04

mandaro pisze:Próbowałem tego kajta przeciągnąć/przesterować i mnie się nie udało.

(Kite to Ty masz Ziomek. Pisze się kajt po polskiemu. Nie słyszałeś?)


..nie dalej jak wczoraj grałem w Scrabble (396 pkt udało mi się uciułać) ale nic nie mówili :snooty:

peace

Awatar użytkownika
Maks
Posty: 190
Rejestracja: 12 sie 2009, 11:03
Deska: Fifty50+RonixOne / NHP
Latawiec: Ozone C4
Lokalizacja: Katowice
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 6 razy
 
Post14 paź 2013, 14:43

Ziomek. pisze:
Maks pisze:O co tak konkretniej chodzi?
Co chcecie sprawdzić w ten sposób?
Pytam z ciekawości. Pzdr


..ja nic tak nie chcę sprawdzić - pierwsze pływanie po nowym strymowaniu mówi mo o tym..

chodzi o to - przy jakim stosunku skrócenia linek tylnych w porównaniu do przednich - czyli zwięksdzenia kąta natarcia latawca i wiatru
siła oporu przewyższy siłę nośną (mówiąc w uproszczeniu) i latawiec "przepadnie" - inaczej: zacznie lecieć na wstecznym (backstall) - czyli do tyłu..


polecam podstawy --> http://www.wake.pl/strona_oferta/ksiazka/

peace


Podstawy jako tako mam ;)
Teraz rozumiem już o co chodzilo z tym "przeciągnięciem". Dzięki

Awatar użytkownika
mandaro
Posty: 1083
Rejestracja: 10 sie 2008, 02:18
Deska: NHP Infinity
Latawiec: GP Fuel
Lokalizacja: Tarifka,
Postawił piwka: 66 razy
Dostał piwko: 22 razy
Kontaktowanie:
 
Post14 paź 2013, 15:28

Fajnie skręca to T5. Nie muli się przy słabym wietrze.

Awatar użytkownika
Maks
Posty: 190
Rejestracja: 12 sie 2009, 11:03
Deska: Fifty50+RonixOne / NHP
Latawiec: Ozone C4
Lokalizacja: Katowice
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 6 razy
 
Post30 paź 2013, 11:13

mandaro pisze:Fajnie skręca to T5. Nie muli się przy słabym wietrze.

T5 fajnie sie zachowuje przy granicznym wietrze. W weekend plywalem na zbiorniku srodladowym na 14m2.

Jak 50/50 sie zachowuje przy dolnym zakresie wiatrowym? Duzo gorzej od T5? Ma ktos porownanie?

seba76
Posty: 398
Rejestracja: 18 wrz 2009, 13:16
Deska: Nobile NHP/50Fifthy
Latawiec: Cabrinha/North/Wainman
Lokalizacja: Ireland
Postawił piwka: 11 razy
Dostał piwko: 4 razy
Kontaktowanie:
 
Post15 lis 2013, 02:32

spyker pisze:Dla mnie super wiadomość, kierunek jest słuszny. Czasem wybieram się na objazdówkę w świat i wtedy deska w walizce ? -rewelacja.

ps.Jak dla mnie Kiss rewelacyjny patent,


Kierunek może i Słuszny jednakże nie z samą deską człowiek lata - Quiver był i będzie potrzebny - chyba ze wolisz mieć więcej walizek na głowie - a cena 3990zl (NHP SplitBoard 2014) chyba to potwierdza :thumbsup:

Awatar użytkownika
rapanui
Posty: 473
Rejestracja: 30 lis 2005, 09:18
Lokalizacja: Bergen, Norwegia
Postawił piwka: 4 razy
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post15 lis 2013, 06:14

A co z finami- wrocili po rozum do glowy? Na promo wygladaja znowu jak przetopione z zakretek od coli, ale to tylko filmik..


Wróć do „Recenzje & Opinie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości