mandaro pisze:Pierwszą rzeczą jaką robię latawcem którego nie znam jest doprowadzenie do jego przesterowania.
Prawie każdy można przesterować, -chcę wiedzieć kiedy to się stanie.
.
Ziomek. pisze:mandaro pisze:Pierwszą rzeczą jaką robię latawcem którego nie znam jest doprowadzenie do jego przesterowania.
Prawie każdy można przesterować, -chcę wiedzieć kiedy to się stanie.
.
..to prawie jak z radiem ..tylko w kite to się nazywa "przeciągnięcie"
peace
Maks pisze:O co tak konkretniej chodzi?
Co chcecie sprawdzić w ten sposób?
Pytam z ciekawości. Pzdr
mandaro pisze:Próbowałem tego kajta przeciągnąć/przesterować i mnie się nie udało.
(Kite to Ty masz Ziomek. Pisze się kajt po polskiemu. Nie słyszałeś?)
Ziomek. pisze:Maks pisze:O co tak konkretniej chodzi?
Co chcecie sprawdzić w ten sposób?
Pytam z ciekawości. Pzdr
..ja nic tak nie chcę sprawdzić - pierwsze pływanie po nowym strymowaniu mówi mo o tym..
chodzi o to - przy jakim stosunku skrócenia linek tylnych w porównaniu do przednich - czyli zwięksdzenia kąta natarcia latawca i wiatru
siła oporu przewyższy siłę nośną (mówiąc w uproszczeniu) i latawiec "przepadnie" - inaczej: zacznie lecieć na wstecznym (backstall) - czyli do tyłu..
polecam podstawy --> http://www.wake.pl/strona_oferta/ksiazka/
peace
mandaro pisze:Fajnie skręca to T5. Nie muli się przy słabym wietrze.
spyker pisze:Dla mnie super wiadomość, kierunek jest słuszny. Czasem wybieram się na objazdówkę w świat i wtedy deska w walizce ? -rewelacja.
ps.Jak dla mnie Kiss rewelacyjny patent,
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości