Nobile T5 - za nudna po czasie?

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
Awatar użytkownika
nakeddenim
Posty: 9
Rejestracja: 15 wrz 2015, 19:51
Deska: Nobile T5
Latawiec: Cabrinha SB
Dostał piwko: 1 raz
 
Post15 wrz 2015, 22:51

Czesc,

Jestem po kursie IKO I i II , ale zostało mi jeszcze kilka godzin do wypływania w tym sezonie, pozniej wyjazd za granice, gdzie planuje wziac juz swoj sprzet. I w tym momencie zadam wam pytanie apropo deski Nobile T5. Przeczytalem juz kilka tematów i opini na jej temat, z tym, ze nadal mam pewien dylemat dotyczacy "długiej frajdy" z jej posiadania. Po tych kursach do prawdziwego plywania jeszcze mi daleko, ale z racji tego, ze mieszkam w trojmiescie mam czas, aby wiekszosc sezonu spedzac na desce. Czy t5 nie bedzie po sezonie/dwóch za nudna? NIe chcialbym kupowac czegos, co za chwile bede musiał wymienic, a z drugiej strony nie porwę sie na 50/50 lub NHP czy 2HD , bo (z tego co słyszałem i czytałem) to deski dla bardziej zaawansowanych kitesurferów :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Rajlor
Posty: 150
Rejestracja: 09 sie 2013, 16:56
Deska: C L A S H Reincarnation
Latawiec: rejzor
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił piwka: 12 razy
Dostał piwko: 4 razy
 
Post15 wrz 2015, 23:57

Myślę, że w tej sytuacji NHP'ek byłby idealnym wyborem. T5 może faktycznie szybko stać się uciążliwa, gdyż jest to deska typowo freeride'owa, tzn. do pływania lewo-prawo nadaje się idealnie :wink: NHP za to jest pośredniakiem między 50/50 i resztą desek nobila, ja osobiście nie pływam na nobilu ale spooro znajomych na półwyspie ją posiada i mocno chwali :) Nie powinna być zbyt trudna, a w późniejszym etapie będzie tylko bardziej rozwijająca i przyjemniejsza
'

Awatar użytkownika
FilipN
Posty: 801
Rejestracja: 05 sie 2008, 11:08
Lokalizacja: Warszawa/Jastrzębia Góra
Postawił piwka: 68 razy
Dostał piwko: 77 razy
 
Post16 wrz 2015, 10:28