czezz pisze:Bar zaciągnięty do końca:
https://www.dropbox.com/s/7uynk60al8dmny0/DSC_0008.JPG?dl=0
To właśnie teoretycznie powinno być ustawienie fabryczne, które stosuje chyba 99% producentów latawców, czyli przy odpuszczonym depowerze (knaga nie zaciągnięta) po przyciągnięciu drążka baru do chickena ze zrywką wszystkie linki sterujące i mocy są równe i napięte (niektórzy producenci dopuszczają luz między drążkiem a plastikowym chickenem na poziomie circa 1 cm). O takim ustawieniu mówimy "na zero" i przy nim latawiec powinien wg producenta najlepiej się zachowywać. Najlepiej wg producenta nie znaczy jednak najlepiej dla użytkownika - kwestia tego ile i jak wieje, upodobań użytkownika, itp. ale to na razie nie ma znaczenia. Jeśli chcesz by było jak fabryka dała, to właśnie to jest to ustawienie. No chyba że się mylę i F-One potrafi czymś zaskoczyć
Kwestia jeszcze jak podpinasz bar od strony latawca - na jakie supełki od uzdy. Cabrinha ma np. przy latawcu na linkach mocy tylko 1 supełek, ale już przy linkach sterujących 3 supełki i środkowy to ustawienie "fabryczne" a dwa pozostałe są do zmiany przy mocniejszym lub słabszym wietrze. Musiałbyś podpytać ekipę z Kiteoffer jak podpiąć odpowiednio bar przy latawcu bo nie wiem jakie daje możliwości Bandit.
Pozdr