kuicets pisze:Odebrałem swój pierwszy bar Duotone, wcześniej pływałem na typowych niskich Y, i tak się zastanawiam..
...jaki cel ma to zj****e rozwiązanie Duotone, żeby cała petarda była na jednej lince nośnej, aż do Y? Rozumiem, że jest ciut grubsza, rozumiem że ciut mocy idzie na safety, ale jak się chociaż trochę sdepoweruje, to safety wisi luźno do połowy i WSZYSTKO dzieje się na jednej jedynej lince... O co tu chodzi??? Tak ma być???
Strasznie wisi, mnie też to denerwuje dlatego nie zaciągam trymera i wtedy nie wisi
taki żart oczywiście,
Czy to ma sens? Nie wiem, tak jest i nic z tym nie zrobisz, chyba że faktycznie jakieś gumki wstawisz albo przerobisz mocno bar, tylko po co? To w niczym nie przeszkadza oprócz tego że nie fajnie wygląda.
Ta jedna gruba linka do Y wytrzymuje sporo więcej niż dwie normalne, a od Y są 3 normalne a nie 2 więc teoretycznie to rozwiązanie wytrzyma większe przeciążenia.
kuicets pisze:Tak w ogóle to jak ustawiać tą regulację safety tuż pod Y? Na taki supełek, aby na pełnym powerze było równo z żółtą?
Tak, aby było równo ale nie obciążone, czyli podczas pełnego obciążenia można jeszcze tak 1cm wyciągnąć przy zapięciu leasha. Jak zrobisz za mały luz to safty będzie się przecierała i dodatkowo będzie mieć to wpływ na profil latawca przy pełnych obciążeniach. Jak zrobisz za duży luz to będzie jeszcze bardziej wisieć przy zaciągniętym trymerze.