zwrot na nartach

Snowkiting - wszystko związane z tą zimową odmianą kitesurfingu.
Awatar użytkownika
Mikka
Posty: 323
Rejestracja: 27 wrz 2004, 10:13
Lokalizacja: Waw
Kontaktowanie:
 
Post15 lis 2004, 14:20

:lol: :lol: :lol:
Witam,
Troche namieszałem? Ale życzliwie ironizując...
Nie jestem wielbicielem SB, ale za deskę typu "Race" :twisted: z twardzielami, to dałbym sie pokroić... :notworthy:
Nie będę roztrząsał tu, co lepsze: parapet, czy boazeria? Nie o to chodzi.

Deska SB jest naturalnym "przedłużeniem" Kitingu.
Jednak na zimę stwarza pewne problemy, które wymienił jeden z przed-klikaczy. Np: użycie kroku łyżwowego, cięcie z 2 krawędzi, stabilność jazdy w momencie wejścia na "żywy lód".

No i jeszcze jedno:
Pełznący na czworaka kolo z nogami zakotwionymi do SB wygląda jak Stadium Larwalne Człowieka... Widziałem kiedyś takiego nieboraka na bardzo płaskim odcinku nartostrady... Walczył dzielnie, ale deski nie chciał odpiąć. Wyglądał strasznie...

Pozdrawiam

Fred
Posty: 364
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:43
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
 
Post15 lis 2004, 17:47

swistak pisze:no co fredziu mnie podkreil pierwszym postem hehe:D


zawstydzasz mnie ( :oops: ) ziom :P
:twisted:

Awatar użytkownika
kowis
Posty: 386
Rejestracja: 29 sty 2004, 20:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:
 
Post21 lis 2004, 11:12

Witam ja wczoraj śmigałem na nartkach za kitem :D i wcale to niejest takie łatwe trzeba szybko przy zwrocie zmieniac krawiedzie bo kajtek podczas jazdy w jego strone(odpadając) lubi spadać. Jeśli ktoś woli prędkość to niech spownościa na nartkach pośmiga, a jak jest bardziej zdesperowany to na łyżwach.

Awatar użytkownika
xnyl
Posty: 120
Rejestracja: 10 maja 2004, 20:55
Lokalizacja: Kraków
 
Post21 lis 2004, 18:39

Ja dzisiaj dawalem na nartkach i obczailem nowy zwrot, skuteczny, z tym ze troche wymagajacy. Gdy chcesz zrobic zwrot, przechodzisz latawcem na druga krawedz okna, a w momencie gdy wchodzi w centrum, podskakujesz i obraczasz nartki. Nie sprawialo mi problemu obrocenie w powietrzu starych 165, wiec mysle ze z krotkimi carwerkami nie bedzie klopotu. Na cala operacje przy HQ 6,5 masz 2 s, ale nawet jesli nie wyjdzie, i zamiast o 180, obrocisz sie o 90, to troche pociagnie a ty krawedziujac odzyskasz kontrole i pozadana predkosc.

pozdr rysio

Awatar użytkownika
swistak
Posty: 663
Rejestracja: 19 mar 2004, 23:25
Lokalizacja: Poznan
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post21 lis 2004, 19:04

lepiej to wyglada z jaism backloopem 720 przy czym lapiesz graba a wszystko unhooked :D

Awatar użytkownika
O'błędnik
Posty: 533
Rejestracja: 16 paź 2003, 10:35
Lokalizacja: Świebodzin
Kontaktowanie:
 
Post21 lis 2004, 19:06

Na łyżwach jest super ale narazie lodu nie ma. Mam nadzieje że niedługo skuje jeziora ale narazie trudno,nie ma

Awatar użytkownika
apache_board
Posty: 495
Rejestracja: 07 sie 2003, 11:45
Lokalizacja: wawa-ochota
Kontaktowanie:
 
Post22 lis 2004, 12:04

Czesc!!!

Sa latawce ktore nie przepadaja przy robieniu zwrotow, jezdzilem na kilku rodzajach ale trafil mi sie taki ktory nie przepada. Zainteresowanm podam nazwe na priv, zeby nie bylo robie tu reklame czy tez kryptoreklame. A jesli juz traci troche na zwrocie to nie wali sie na ziemie i spoko jest czas na wykonanie zwrotu przy sytuacjach awaryjnych ...


pozdro Apache :jive:

Ziomek.
Posty: 13222
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post22 lis 2004, 19:54

to czy latawiec przepada podczas zwrotu czy nie jest często złożoną kwestią..
Na lądzie (koła) lub śniegu (ślizgi) nie stawiajątakich oporów jak woda
w związku z tym PO rozpędzeniu , szczególnie w liini wiatru - ROZPĘDZASZ SIĘ I DOGANIASZ LATAWIEC
po prostu jedziesz często szybciej niż wieje wiatr, linki się luzują i latawiec "klapnie"
(gdzieśzresztątu o tym wspominał chyba świstak?)
sposobem na to jest:
a) płynne, dośćenergiczne ptrowadzenie latawca podczas zwrotu
b) wykręcanie jak najmniejszego promienia (łuku) podczas zwrotu NA NARTACH szczególnie, bo podczas ześlizgu TT na snowboardzie - nie ma problemu - ciągle oporujesz latawiec (jak na wodzie)

Tak samo wjezdza siępod kajta na wodzie, wykonując zbyt szeroko i ospale zwrot na desce directional (zapomnianej już:) używanej tylko przez szkółki do pierwszego stend-ap

KRAWEDZIOWANIE
OPÓR
:)


Wróć do „Snowkiting Forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości