Pare pytan poczatkujacego

Snowkiting - wszystko związane z tą zimową odmianą kitesurfingu.
somsiad

Post27 lut 2005, 11:01

Czesc. Jestem zupelnie zielony jesli chodzi o snowkiting i wogule o "latawce". Ale chce sprobowac :) I tu sie rodzi pierwsze pytanie,na poczatek nie chce wydawac kupy kasy na sprzet i znalalzem cos takeigo http://www.allegro.pl/show_item.php?item=43179517 waze 60kg i czy mnie na nartach uciagnie ? Jest to jednak system dwulinkowy i czy mozliwe na nim jest ostrzenie pod wiatr czy raczej tylko z wiatrem. Jest gdzies w internecie jakis podrecznik jak sterowac latawcem ? Czy warto kupic teraz latawiec,zima juz sie konczy? Czy moze kupic i potrenowac sterowanie nim w lecie ?

Pozdrawiam
Somsiad

Awatar użytkownika
TomFly
Kontaktowanie:

Post27 lut 2005, 16:13

NASA 3m spokojnie pociągnie 60 kg na nartach oczywiście zależy jaki jest wiatr ale na polskie warunki doskonale sie taka wielkość nadaje. ten latawiec jest dobrym rozwiązaniem dla kogoś kto nie chce wydawać dużej kasy. Kup sobie potrenuj może okaże sie ze jednak to nie to, a jeżeli ten sport cię wciągnie to zaczniesz zbierać kasę na jakiegoś komorowca. Dobre i tanie latawce komorowe są na stronie http://www.tomfly.glt.pl. z tym ostrzeniem pod wiatr to nie wiem ale z mojego doświadczenia można tym latawcem wystartować na desce i wrócić w to samo miejsce odpowiednio halsując.
Latawiec nasa może być jedno lub dwulinkowy jeżeli ten który chcesz kupić jest dwu linkowy to można go w prosty sposób przerobić na cztery linki.

Awatar użytkownika
TomFly
Kontaktowanie:

Post27 lut 2005, 16:32

Zapomnialem dodac że mam do sprzedania NASE około 6m powierzchni - cena kompletu 240 zł (linki 120, manetki 20, czasza 100). Stan latawca db+

Awatar użytkownika
kowis
Kontaktowanie:

Post27 lut 2005, 18:05

Witam