Kadynki?

Ustawki na pływanko, transport, spotkania, noclegi, imprezy, itp.
Dziećkowice | Kadyny | Mazury | Poręba | Poznań | Szczecin | Trójmiasto | Wrocław | Zegrze
Awatar użytkownika
specjal
Posty: 603
Rejestracja: 16 lip 2014, 21:30
Latawiec: różne 7;9;12;15;18
Lokalizacja: Elbląg
Postawił piwka: 27 razy
Dostał piwko: 34 razy
 
Post25 cze 2020, 23:36

Wczoraj korzystając z pogody popłynąłem zobaczyć co z wyspą; niestety nawet mieliznę rozmyło i nie było na czym stanąć :( Pewnie jak by Prezydent nie pojechał do Ameryki tylko na Mierzeję to już kawal wyspy by było ...
Jutro wypada coś porzeźbić w Krynicy - ktoś/coś?
Załączniki
2020-06-24trasa.JPG
2020-06-24trasa.JPG (97.07 KiB) Przejrzano 363 razy

Karniak
Posty: 6
Rejestracja: 10 sie 2011, 08:10
Deska: su-2 prorider 137, big foot145
Latawiec: Koinobori14m, Orgin2 11m
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post30 cze 2020, 20:47

Czesc, na starej plazy i wodzie jest dużo potluczonych bulelek, zobaczcie co dzis znalalem, lezaly obok siebie...
Mysle ze to nie przypadek. :oops: :oops: :oops:
Załączniki
IMG_20200630_170731_copy_650x1156.jpg
IMG_20200630_170731_copy_650x1156.jpg (86.42 KiB) Przejrzano 223 razy

Awatar użytkownika
specjal
Posty: 603
Rejestracja: 16 lip 2014, 21:30
Latawiec: różne 7;9;12;15;18
Lokalizacja: Elbląg
Postawił piwka: 27 razy
Dostał piwko: 34 razy
 
Post30 cze 2020, 20:52

Dla tego bez butów nie pływam, też wyciągałem takie niespodzianki.
Dzisiaj po Zalewie dało się popływać - mój ostatni dzień urlopu :| Ale latoś na czerwiec chyba nie powinniśmy narzekać.
Zrobiłem rekonesans prac na wyspie (której jeszcze nie ma) - piachu nic nie dołożyli, do czterech słupów dołożyli następne cztery ok 200m na SE, a ok. 400m dalej dwa słupy i 5m ścianki Larsena - na razie dupy nie urywa, ale chyba kawałek flacika będzie.
Wracałem z postojem w Nabrzeżu, a tam cztery kity - więcej jak w kadynkach. Z drugiej fotki widać, że można tam było szybciej popływać, chociaż flatu za Andzią ze względu na kierunek wiatru nie było.
Ogólnie wybrałem się na 12m, czasami szkwały dochodziły do 30knt i trzeba było "sztormować" ale więcej takich dni :thumb:
Załączniki
2020-06-30trasa.JPG
2020-06-30trasa.JPG (97.25 KiB) Przejrzano 221 razy
2020-06-30kilometr.JPG
2020-06-30kilometr.JPG (96.92 KiB) Przejrzano 221 razy

KonradB
Posty: 62
Rejestracja: 08 lip 2014, 10:14
Postawił piwka: 1 raz
 
Post01 lip 2020, 17:11

Hej, wiecie może czy na zalewie od strony Krynicy Morskiej jest jak wystartować? Widzę ze w sobotę i niedzielę ma być więcej południa dlatego się zastanawiam czy jest taka opcja. Z góry dzięki

Awatar użytkownika
Tomalasko
Posty: 2
Rejestracja: 02 cze 2020, 10:26
Deska: Nobile T5
Latawiec: Bandit 14m, GA Pure 11m
Postawił piwka: 1 raz
 
Post02 lip 2020, 21:01

Jest fajne miejsce blisko hotelu krynica
Załączniki
Screenshot_20200702-204632_Maps_copy_360x740.jpg
Screenshot_20200702-204632_Maps_copy_360x740.jpg (113 KiB) Przejrzano 73 razy


Wróć do „Kto/Gdzie/Kiedy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości