UWAGA REKLAMA - ruszyła strona www.radsails.pl

Buggy, Mountainboard, Powerkiting, Dirtsurfer i inne lądowe cuda.
toudi
Posty: 173
Rejestracja: 31 sie 2005, 10:02
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
 
Post13 wrz 2006, 08:22

o widze ze jakis nowy radsails sie wymyslił. kiedy bedzie w PL i jaka cena tego cuda ?

Cena - jeszcze nie wiem.
Wiem, że Hiszpanie chcą mi testowe sztuki przysłać pod koniec września.

Awatar użytkownika
JaFuzz
Posty: 176
Rejestracja: 17 kwie 2006, 09:39
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:
 
Post13 wrz 2006, 08:50

u... to trzeba się bedzie na testowanie ustawić.... :wink:

Awatar użytkownika
TomekG
Posty: 364
Rejestracja: 16 lip 2006, 19:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
 
Post13 wrz 2006, 14:03

w sumie ciekawostka bo kształt zupelnie inny od dotychczasowych Radsailsów

Awatar użytkownika
zgred
Posty: 2614
Rejestracja: 30 paź 2005, 19:20
Deska: nbl
Latawiec: ozone, best
Lokalizacja: Pułtusk-Władek-Sopot-Gdańsk :)
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post13 wrz 2006, 14:08

Uwierzcie mi, że ja tez jestem strasznie ciekawy tego produktu i już się nie mogę doczekac kiedy wyjmę to cos z plecaka.

Z danych jakie mam wynika że AR będzie w granicach 3,4-3,6 czyli rewelacji nie ma ale za to stabilnośc powinna być.
Ciekawy jestem zakresu wiatrowego no i samego zachowania w powietrzu.
Jak szybko będzie w stanie zakręcić, jaką moc generuje, jak działa depower, jak jest system bezpieczeństwa rozwiązany, jak wykonany jest sam kajtek, czy nie będzie jakiegoś backstallu, czy nie będzie się przekręcał w powietrzu zwijał itp historie. No ogólnie bardzo jestem ciekawy.
I już nie moge się doczekać.
I NIECH JUŻ SPADNIE ŚNIEG

Awatar użytkownika
NEPA
Posty: 2
Rejestracja: 31 sie 2006, 09:42
Kontaktowanie:
 
Post13 wrz 2006, 14:26

a mnie ciekawi czy będzie szarpał tak jak pozostałe rad sailsy w trakcie lotu przez power zone, przy każdym szkawliku.

toudi
Posty: 173
Rejestracja: 31 sie 2005, 10:02
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
 
Post13 wrz 2006, 14:42

w sumie ciekawostka bo kształt zupelnie inny od dotychczasowych Radsailsów

Nie tak bardzo inny - zwróćcie uwagę, że to największe zdjęcie jest robione z dziwnej perspektywy- wygląda jakby był prostokątny. Na tych mniejszych fotach po bokach widać, że nie kończy się tak kanciasto.

toudi
Posty: 173
Rejestracja: 31 sie 2005, 10:02
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
 
Post13 wrz 2006, 14:56

a mnie ciekawi czy będzie szarpał tak jak pozostałe rad sailsy w trakcie lotu przez power zone, przy każdym szkawliku.

Witam nowego użytkownika forum. :lol:
W latawcach z depowerem jest trochę inna uzda i będzie sobie można uregulować depowerem efektywność wykorzystania wiatru.
W pociągowych latawcach uzda jest nieregulowana i cała siła a nie tylko jej część (nieraz nawet i duża) generowana przez latawiec jest przekazywana.
Pomyśl, że jak nie szarpie i odpuszcza szkwały, to znaczy, że kiedy nie szkwali to latawiec nie wykorzystuje potencjalnie dostępnej energii wiatru. :(

Awatar użytkownika
NEPA
Posty: 2
Rejestracja: 31 sie 2006, 09:42
Kontaktowanie:
 
Post13 wrz 2006, 15:45

toudi pisze:
a mnie ciekawi czy będzie szarpał tak jak pozostałe rad sailsy w trakcie lotu przez power zone, przy każdym szkawliku.

Witam nowego użytkownika forum. :lol:
W latawcach z depowerem jest trochę inna uzda i będzie sobie można uregulować depowerem efektywność wykorzystania wiatru.
W pociągowych latawcach uzda jest nieregulowana i cała siła a nie tylko jej część (nieraz nawet i duża) generowana przez latawiec jest przekazywana.
Pomyśl, że jak nie szarpie i odpuszcza szkwały, to znaczy, że kiedy nie szkwali to latawiec nie wykorzystuje potencjalnie dostępnej energii wiatru. :(

mylisz się kolego, napisałem co napisałem bo prównywałem dwa latawce: radsailsa a drugiego nie wymienię żeby nie robić reklamy. I radsailsy podczas lotu z jednego końca okna do drugiego przez power zone dziwnie poszarpują, są wolniejsze i generują mniej mocy(tutaj mała różnica) w porównaniu do tej drugiej latawki.
A propos szarpania to wynika to według mnie z charakterystyki komór, ten drugi latawiec ma tylko 4 wloty reszta zamknięta i dzięki temu nie mia tendencji do szrapania.
No i jak na kopię BLADE Flexifoil to słabo skopiowali :lol:
pozdrawiam

toudi
Posty: 173
Rejestracja: 31 sie 2005, 10:02
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:
 
Post13 wrz 2006, 17:33

Wiem ale nie powiem :roll:
Jak już otwarcie ktoś przyznaje, że porównał coś z czymś, to nie chce powiedzieć, z czym. Czy to wstyd jakiś?
4 wloty zawężają poszukiwania, ale dlaczego, nie powiesz z czym porównujesz. Jak już kiedyś ktoś napisał, forum nie zostało stworzone, jako trybuna dla sprzedawców, tylko do wymiany poglądów.
Wszyscy wiedzą, że nie mam jakiegoś szczególnego ciśnienia na sprzedaż radsailsów, ale jest kilku takich, co je ceni i pewnie chcieliby wiedzieć, czy wyrzucili pieniądze w błoto.
Ale ty nie powiesz. Nie i już. :snooty:

Co do kopiowania, to masz rację - rzadko kopii udaje się prześcignąć oryginał, ale podejrzewam, że w Polsce znajdziesz mimo to więcej radsailsów niż flexi - sam nie wiem dlaczego :think:
Nie wiem, czy to nie ma tu analogii do popularności Jaguarów i Opli?

Awatar użytkownika
zgred
Posty: 2614
Rejestracja: 30 paź 2005, 19:20
Deska: nbl
Latawiec: ozone, best
Lokalizacja: Pułtusk-Władek-Sopot-Gdańsk :)
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post14 wrz 2006, 07:13

Kolego NEPA napisz jaki to latawiec porównywałeś z radsails'em ja tez chce sprawdzić. No i koniecznie napisz jakie rozmiary porównywałeś.
Prawdopodobnie będę miał okazję spróbować tego drugiego latawca tylko musze sie upewnić czy to ten :)

A co do EVO :think: myślę, że depower zrobi swoje i szkwały pójdą na bujanie profilem a nie na szarpanie ridera.

A wogóle to NEPA off topic


Wróć do „Landkiting”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość