BAR do Pansh 8m2 ???

Buggy, Mountainboard, Powerkiting, Dirtsurfer i inne lądowe cuda.
bylemtam
Posty: 336
Rejestracja: 29 kwie 2009, 21:11
 
Post06 sty 2010, 17:01

papier pisze:ponawiam więc pytanie ... latałeś kiedykolwiek fulpałerem z crossover barem ?
czy ponownie teoretyzujesz ? :lol: czy może chodzi Ci o utratę mocy przy zaciągnięciu hamulca w trakcie skrętu na manetkach ? bo z crossover barem tak się nie dzieje , hamulec jest wybierany bardzo delikatnie podczas loopa i latak nie traci mocy :roll: spróbuj najpierw a potem pisz ....



czemu zakładasz z góry, że nie latałem na komrówkach ?
tak sie niezręcznie składa, że latam tylko na komorowcach .... i to głownie fullpowerach .... ahhhh

jadąc wózkiem po wybraniu lekko hamulców -fakt... dostajesz więcej mocy... jednak wynika to głównie z tego, że latawiec cofnie się w oknie bardziej w stronę centrum, różne latawce dają różną moc po zaciągnięciu hamulców, te bardziej race'owe o wyższych ar mają taką tendencję dużo częściej.


Sam przed chwilą potwierdziłeś to co mówie
Novy pewnie nawet nie zdajesz sobie sprawy ze jak zaciagniesz delikatnie HAMULCE w fullpowerze to zyskujesz troche wiecej mocy przez chwile zanim nie zaciagniesz ich bardziej ...



TAK!!! hehehehe nie ma jak potknąć się o własne nogi;]
loop przy użyciu hamulca(troche mocniej by był szybszy niz samą mocą[ o to w końcu chodzi]) i mocy jak sam wyżej potwierdziłeś odejmuje powera... nie ma co dyskutować ...
więc nie wiem specjalnie w czym sie upierasz :roll:
nie pozostaje mi powiedzieć nic innego jak.... więcej praktyki ?

Awatar użytkownika
fando
Posty: 564
Rejestracja: 02 lut 2007, 21:55
Latawiec: PLYNN
Lokalizacja: Katowice
 
Post06 sty 2010, 17:39

bylemtam latasz na manetkach prawdopodobnie nigdy nie miales w reku baru ( a o tym jest ten temat ) , piszesz pierdoly ... nie wiem w jakim celu ? ... chyba po to aby pisac ;) wiec prosze przestan bo te forum czytaja tez mlodzi niedoswiadczeni adepci landkite i jeszcze co niektorzy moga uwierzyc w te brednie ktore wypisujesz
Ostatnio zmieniony 06 sty 2010, 17:45 przez fando, łącznie zmieniany 2 razy.

patron
Posty: 1908
Rejestracja: 18 maja 2005, 18:10
Postawił piwka: 6 razy
Kontaktowanie:
 
Post06 sty 2010, 17:41

Brak inteligentnych argumentów powoduje przerzucenie się na te typu ad persona? :lol:

bylemtam
Posty: 336
Rejestracja: 29 kwie 2009, 21:11
 
Post06 sty 2010, 17:57

8) śmieszysz mnie papierku
czemu ty zakładasz, że nie latałem nie próbowałem nie miałem ...
śmieszy mnie to bo jak na razie wszystkie twoje założenia (w stosunku do mnie) są niestety mylne
http://pl.wikipedia.org/wiki/Si%C5%82a_no%C5%9Bna
http://www.prz.rzeszow.pl/zbigklep/aero ... carek2.pdf
zachęcam do zagłębienia się :) szukaj na forach o szybownictwie rc ... chłopaki profile, siły nośne, momenty wpływające na nośność i wiele innych zagadnień mają dobrze opanowanych! zakladam, że jezyk ang nie jest tobie obcy tak więc
http://www.rcgroups.com/forums/index.php

Awatar użytkownika
fando
Posty: 564
Rejestracja: 02 lut 2007, 21:55
Latawiec: PLYNN
Lokalizacja: Katowice
 
Post06 sty 2010, 20:49

bylemtam pisze:8) śmieszysz mnie papierku
czemu ty zakładasz, że nie latałem nie próbowałem nie miałem ...

latałeś kiedykolwiek na fulpałerze z crossover barem ? zapytam raz jeszcze bo nie odpowiedziałeś mi wcześniej na to ważne związane z tym tematem pytanie .
napisałeś wcześniej że " gdy robisz skret/loop latawcem przy zaciągniętym hamulcu to generuje mniej mocy... do odpowiedniego manewru wykonanego przez ściągniecie linki mocy. " więc jak byk widać że piszesz o lataniu na manetkach a nie na barze crossover gdzie , napisze jeszcze raz co napisałem wcześniej "hamulec jest wybierany bardzo delikatnie podczas loopa i latak nie traci mocy " a wręcz jeszcze trochę jej zyskuję
Na manetkach zyskuje dopóki nie zaciągniesz ich ( hamulców) bardziej ,bo wtedy tracisz tą moc .
Z barem crossover nawet jak robiąc loopa trzymając go jedną ręką za sam koniec baru - nie zaciągniesz ( hamulca ) na tyle żeby latawiec tracił moc

czy to tak trudno pojąć ? podczep się pod crossovera , zobacz jak działa i potem podziel się wrażeniami



bylemtam pisze:zachęcam do zagłębienia się :) szukaj na forach o szybownictwie rc ... chłopaki profile, siły nośne, momenty wpływające na nośność i wiele innych zagadnień mają dobrze opanowanych! zakladam, że jezyk ang nie jest tobie obcy tak więc

Po co mam zagłebiać się w jakieś teorie szybowcowo/forumowo/chłopakowo/nośno/siłowo/momentowe kiedy tak jak napisał to JwWax "praktyka panowie pozwoli wam zrozumieć teorie" i to nawet lepiej niż te " książki podbudowjące wiedzę fizyczną " jak napisałeś wcześniej kiedy to postanowiłeś się nie zgodzić z moją wypowiedzią ze " Niczego takiego nie zauważyłem w fulpałerach na crossoverze ..." dotyczącej pytania Regisa czy - nie zauważyłem że większość fullpowerów gdy im zaciągniesz i moc i hamulec przy skręcie to bardzo traci moc przy tym manewrze
Jesli dalej nie rozumiesz przeczytaj temat od początku i ogarnij dobrze co napisal regis i co mu na to odpowiedziałem


"smerf ważniak miał zawsze racje , inne smerfy miały inne racje niż on, ale on nigdy dobrze na tym nie wychodził " * tyczy się to również regisa
:roll: :lol:
Ostatnio zmieniony 08 sty 2010, 19:34 przez fando, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
JwWax
Posty: 9
Rejestracja: 07 lip 2009, 23:55
Lokalizacja: Waksmund/Nowy Targ
 
Post06 sty 2010, 21:39

papier pisze:gdy robisz skret/loop latawcem przy zaciągniętym hamulcu to generuje mniej mocy... do odpowiedniego manewru wykonanego przez ściągniecie linki mocy. " więc jak byk widać że piszesz o lataniu na manetkach a nie na barze crossover gdzie , napisze jeszcze raz co napisałem wcześniej "hamulec jest wybierany bardzo delikatnie podczas loopa i latak nie traci mocy " a wręcz jeszcze trochę jej zyskuję
Na manetkach zyskuje dopóki nie zaciągniesz ich ( hamulców) bardziej ,bo wtedy tracisz tą moc .
Z barem crossover nawet jak robiąc loopa trzymając go jedną ręką za sam koniec baru - nie zaciągniesz ( hamulca ) na tyle żeby latawiec tracił moc

:notworthy: :notworthy: kto latał na crossover barze z fullpałerem raczej kłucił sie nie będzie :D 100% racji 8)

a jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości to tak jak powyżej :twisted:
papier pisze:podczep się pod crossovera , zobacz jak działa i potem podziel się wrażeniami
pozdro :)


Wróć do „Landkiting”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości