Harpagan Race
MIEJSCE, TERMIN
27.10.2012 Kąpielisko Dąbie 70-832 Szczecin, ul.Żaglowa 1
1. REGATY
1.1. Regaty zostaną rozegrane w terminie 27.10.2012 (28.10.2012 jest dniem zapasowym)
1.2. Zostaną rozegrane następujące konkurencje Kite race w kategoriach wiekowych: Kobiety, Mężczyźni (Open), Masters
1.3. Nagrody będą przyznane w kategorii Open, Kobiet i Masters za pierwsze miejsca (pozostałe nagrody zostaną rozlosowane pośród zawodników).
1.5. Do rozegrania konkurencji wymagane jest ukończenie jednego wyścigu.
2. ORGANIZATOR I KOORDYNATOR
2.1. Organizatorem i Koordynatorem regat jest KS Dobra Marina
3. PRZEPISY
3.1. Regaty zostaną przeprowadzone zgodnie z następującymi przepisami:
a. Eksperymentalne Przepisy Współzawodnictwa Desek z Latawcem 2009-2012,
wydanymi przez IKA, (zwane w skrócie: Przepisy Regatowe Kiteboardingu -PRK),
b. Przepisy Rozgrywania Course Racing PSKite,
c. Kodeks Postępowania PSKite,
d. Zawiadomienie o Regatach (ZoR) oraz Instrukcja Żeglugi (IŻ),
4. WARUNKI UCZESTNICTWA, ZGŁOSZENIA
4.1. W regatach mogą uczestniczyć zawodnicy polscy i zagraniczni.
4.2. Uczestnicy mogą zgłaszać chęć uczestnictwa w regatach mailowo na adres: biuro@dobramarina.pl telefonicznie na nr 883-793-783 Magdalena Węgielnik
4.3. Rejestracja zawodników odbędzie się na miejscu rozgrywania, 27.10 (sobota) w godzinach
8.00- 10.00.
4.4. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia będzie osobista rejestracja w biurze regat,
wypełnienie i podpisanie formularza rejestracyjnego, wpłata wpisowego, złożenie oświadczenia o podporządkowaniu się obowiązującym przepisom przeprowadzenia regat, zgoda na wykorzystanie wizerunku, złożenie oświadczenia o stanie zdrowia pozwalającego na uczestnictwo w zawodach sportowych, złożenie oświadczenia o pozostawieniu sprzętu na terenie regat na ryzyko własne.
4.5. Zawodnicy niepełnoletni muszą pozostawić pisemną zgodę rodziców lub prawnych opiekunów zezwalając na udział niepełnoletniego zawodnika w zawodach kitesurfingowych.
4.6. Zawodnicy muszą posiadać dokument potwierdzający datę urodzenia.
4.7. Maksymalna liczba zawodników wynosi 30 osób.
7.8.W nadzwyczajnych przypadkach losowych Dyrektor Regat może dopuścić do regat zawodnika nieobecnego podczas rejestracji. Warunkiem jest wcześniejsze skontaktowanie się z Dyrektorem Regat.
5. WPISOWE
5.1. Wysokość wpisowego do regat wynosi 50 PLN.
5.2. Wpisowe upoważnia do uczestnictwa w każdej konkurencji przeprowadzanej podczas regat oraz uczestnictwa w przewidzianych atrakcjach. Śniadanie, obiad oraz wieczorne wejście do Klubu Lulu w cenie.
5.3. Wpisowe zostaje przyjęte na miejscu regat podczas rejestracji.
6. PROGRAM REGAT
6.1 Program regat będzie następujący:
27.10.2012 (sobota)
8:00- 10:00- przyjmowanie zgłoszeń
10:00-16:00- testy sprzętu
10:15- Oficjalne otwarcie regat
11:00- Pierwszy możliwy start
16:00- Grill dla zawodników
19:30- Zakończenie regat (Klub Lulu)
6.2 Planowane jest rozegranie 6 wyścigów w ciągu dnia
7. REKLAMOWANIE I PRAWA DO WIZERUNKU
7.1. Zawodnicy nie mogą prowadzić akcji marketingowych i promocyjnych eksponujących w znaczący sposób logo swojego sponsora bez pisemnej zgody organizatora regat pod rygorem dyskwalifikacji.
7.6. Zgłaszając się do regat zawodnik wyraża zgodę na bezpłatne wykorzystanie swego wizerunku przez organizatora i sponsorów na utrwalonych w czasie trwania regat materiałach zdjęciowych, filmowych i innych promocyjnych oraz medialnych dotyczących regat na wszystkich polach eksploatacji.
8. SPRZET
8.1. Zawodnicy zobowiązani są do startu na deskach typu race, w przypadku startu na innej desce nastąpi dyskwalifikacja.
10. OFICJALNA TABLICA OGŁOSZEŃ
Tablica ONB będzie umieszczona w BIURZE REGAT
11. INSTRUKCJA ŻEGLUGI
11.1. Instrukcja żeglugi dostępna pierwszego dnia zawodów w biurze regat, oraz na tablicy ogłoszeń
Więcej info na stronie http://www.dobramarina.pl