march_in pisze:sorki za troche off ale apek widac ma w powazaniu watek.
apek pisze:Wyjaśniam na jakiej podstawie wypowiadałem się
Odnośnie WS i gleba KS
na podstawie wodnego prawa drogi:
jednostka pływająca bezwzględnie ustępuje:
- jednostce, która nie odpowiada za swoje ruchy
- jednostce o ograniczonej zdolności manewrowej;
a takim jest kajciarz, jego latawiec i deska po glebie.
Na pewno nie było to porzucenia sprzętu.
jmendys pisze:apek pisze:Wyjaśniam na jakiej podstawie wypowiadałem się
Czy uważasz, że jednostką w rozumieniu powyższego jest:
- zgubiona deska?
- nieoznakowany zgubiony kontener?
- nieoznakowany wrak jachtu / statku?
- dryfujaca część jachtu / statku?
Moim zdaniem tutaj do definicji jednostki z ograniczoną manewrowoscia kwalifikuje się jedynie kajciarz z latawcem. Zaliczenie do tego "zestawu" deski będzie zależało od odległości deski od kajciarza. Przy 1m nie mam wątpliwości, powyżej kilku - poważne.
Dodatkowo: Co z zapewnieniem odpowiedniej widoczności? Vide statek wplywajacy we mgle w jacht bez reflektora radarowego?
gredy pisze:Jestem w szoku ,że prawo morskie,wodne w tak dużym stopniu odbiega od prawa które obowiązuje na lądzie.
BraCuru pisze:Co z tymi obiecanymi weryfikacjami mojej oceny?
Brak argumentów czy zwykłe lenistwo forumowe?
apek pisze:Miałem wypaść, ale zmusiła mnie wzmianka o ucieczce z piaskownicy jak i wyjątkowa w tym wątku arogancja BraCuru.
Gdzie tu widzisz zastosowanie prawa drogi, a jeśli już tak to prawo miała wyprzedzana, niesterowna deska KS.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości