Latawiec EVO 10 - Proszę o opinie profesjonalistów !!!

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
daro9000

Post24 kwie 2007, 23:43

Witam!
Jestem tutaj jako nowicjusz i szanując opinie profesjonalistów prosze Was o opinie co myślicie o EVo 10, czy wart jest tych pieniedzy (2400 zł), czy może zaproponujecie mi jakiś inny model?. Bardzo Was proszę o opinie.

Latawiec zaprojektowany przez Andy Prestona, wyprodukowany przez firmę Eolo Sport. Nowość 2007. Pierwszy w ofercie Eolo latawiec z BAREM i systemem D-POWER. POLECAMY do nart, buggy, mountain-board'u. Wielkość i możliwości budzą respekt..

pozdrawiam
Darek

Awatar użytkownika
Preston
Kontaktowanie:

Post25 kwie 2007, 00:21

daro9000 pisze:Latawiec zaprojektowany przez Andy Prestona

Pytaj Toomaj'a, Oxy'ego... maja w ofercie komorki... Na pewno cos doradza.

Pozdr

daro9000

Post25 kwie 2007, 01:00

Pytaj Toomaj'a, Oxy'ego... maja w ofercie komorki... Na pewno cos doradza.

Pozdr

dzięki za info!

czy znasz do Ich e-mail?

pozdro

Awatar użytkownika
Kosek
Deska: 666
Latawiec: North Rebel
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:

Post25 kwie 2007, 01:04

daro9000 pisze:
czy znasz do Ich e-mail?

info@powerkiteshop.pl

Awatar użytkownika
Preston
Kontaktowanie:

Post25 kwie 2007, 01:05

tu jest do Toomaj'a
tomek(at)powerkiteshop(period)pl

i Oxy'ego
oxy(at)powerkiteshop(period)pl

pozdr

daro9000

Post25 kwie 2007, 01:09

Preston pisze:tu jest do Toomaj'a
tomek(at)powerkiteshop(period)pl

i Oxy'ego
oxy(at)powerkiteshop(period)pl

pozdr

dzięki!!

DW

Awatar użytkownika
zgred
Deska: nbl
Latawiec: ozone, best
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:

Post25 kwie 2007, 07:42

Nie wiem tylko czy chłopaki(toomaj, oxy) używali tych latawców, bo z tego co wiem to nie lata ich w polsce więcej jak 3 szt a w tym jeden mój :D