Pomoc w znalezieniu Trapezu

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
Awatar użytkownika
Rafał1984
Posty: 67
Rejestracja: 19 lut 2014, 22:50
Deska: AIRUSH X-OVER
Latawiec: AIRUSH LITHIUM 12M2
Lokalizacja: Gdańsk, Jasień
Postawił piwka: 3 razy
 
Post20 lut 2014, 22:39

Witam wszystkich :D
Dzieki za pomoc w znalezieniu Pianki :D
Tym razem chciałbym zadac pytanie ws. trapezu, oczywiście jeszcze jestem w tym temacie zielony a za tydzień wybieram się do sklepu i chciałbym cos zakupić.
Podpowiedzcie na co mam zwrócic uwagę, co jest ważne a co mniej ważne, czy sa jakieś rodzaje, jakie firmy polecacie, jaki przedział cenowy dobrych trapezów po przecenie (chciałbym wydać oczywiście jak najmniej kasy- jak to przeczytaja ze sklepu to się uśmieją:), bo nie jestem człowiekiem, który jak może mieć coś za 500zł to wydaje na to 700zł:)
Czego powinienem unikać itp....może jakieś linki z przykładami??
Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi :D

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Rafał1984
Posty: 67
Rejestracja: 19 lut 2014, 22:50
Deska: AIRUSH X-OVER
Latawiec: AIRUSH LITHIUM 12M2
Lokalizacja: Gdańsk, Jasień
Postawił piwka: 3 razy
 
Post20 lut 2014, 23:19

Czy może się ktoś wypowiedzieć na temat tych dwóch poniżej?

http://www.kite24.pl/product_info.php?c ... cts_id=834

oraz

http://hydrosfera.pl/Trapez_Mystic_2014 ... lue-26512i

jak dla mnie ten z 2014 roku, bo i nowsza wersja i tańszy, ale może ktoś używał pierwszego?
podpowiedzcie coś:):)

Fordon
Posty: 484
Rejestracja: 17 mar 2012, 13:27
Deska: Best Armada, Naish Haze XL
Latawiec: Ozone Catalyst
Postawił piwka: 5 razy
Dostał piwko: 42 razy
 
Post21 lut 2014, 01:28