Zielony

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
Awatar użytkownika
quba

Post14 mar 2004, 15:43

:)
Witam szanownych kite-boardowcow.
Jestem zupelnie zielony w tym temacie, ale podjalem wyzwanie i ten sezon uplynie mi pod znakiem nauki kitea. Prosze o instrukcje. Pytanie czy Zegrze nadaje sie do nauki ?

QUBA

Crazy Horse
Deska: Cabrinha Spectrum
Latawiec: Cabrinha Drifter
Postawił piwka: 29 razy
Dostał piwko: 117 razy
Kontaktowanie:

Post14 mar 2004, 19:31

Zegrze nie nadaj się do nauki, żadko kiedy nadaje się dla ludzi, którzy już dobrze pływają.
Sprawdź np. ofertę na www.pol20.pl.
Pozdrawiam przyszłego kajciarza
Łukasz

Awatar użytkownika
Sajk
Deska: RRD
Latawiec: North Rebel 11m 2013
Kontaktowanie:

Post14 mar 2004, 22:23

Tez jestem nowy, ale tyle sie napatrzylem, naogladalem i naczytalem ze mam straszny film na cale to wszystko :) Niestety sprzet nie jest najtanszy wiec poszedlem do roboty 8) Troche to ze studiami sie miesza, no ale trudno, trza sie poswiecic dla sprawy! Dziewczyna tez sie wkurza, ze jej coraz mniej czasu poswiecam, wiec mam nadzieje, ze warto.. :) W miare przyrostu kasy bede Was zasypywal tymi pytaniami, ktorych najbardziej nie lubicie, czyli jaki sprzet itp.. :P

Tymczasem pozdrawiam wszystkich.. Jestescie wielcy! :)

Ide kolowac jakas kase na sprzeta :twisted:

Pablo
Deska: Slingshot Dwarf Craft 3'6"
Latawiec: Slingshot SST 2017 6/8/10
Postawił piwka: 12 razy
Dostał piwko: 62 razy
Kontaktowanie:

Post14 mar 2004, 22:50

Witaj Quba,

Faktycznie Zegrze zupelnie nie nadaje sie do nauki. Wiatr jest zdecydowanie zbyt nierowny. Moim zdaniem najlepiej stawiac pierwsze kroki w miejscu gdzie jest w miare plytko, a wiatr nie jest zbyt porywisty, jak na przyklad na zatoce puckiej.

Nie bardzo co prawda rozumiem co miala znaczyc oferta Crazy Horse'a, ale jezeli szukasz szkolek kitesurfingowych to zagladnij do linkow na tej stronie, tam znajdziesz linki do praktycznie wszystkich szkolek w Polsce.

Pablo
Kontaktowanie:

Post14 mar 2004, 22:57