Dariuszu ,nie pije do samego Besta(choć też się wykładał). Nie bież tego do siebie, nie chcę też wkładać kija w mrowisko.
Taka jest moja subiektywna ocena,składająca sie z obserwacji.Ale często latawce sprzed 2010r lepiej znoszą użytkowanie ,niż te młodsze.
A powinno być inaczej ,chyba że się cofamy z rozwojem
Jedne firmy mają problemy z krawędziami spływu.
Inne z nadmiernym zużywaniem się materiału.
Jeszcze inne z balonami,odklejającymi się zaworami a jeszcze inne z wyciągającymi się linkami ,czy przecierającymi się nagminnie deepowerami,lub linkami uzdy.
Wszystko można wytłumaczyć i w następnym sezonie poprawić ,często kosztem innego problemu.
Tylko że nikt firmom tego nie udowodni iż jest to celowe
Od 2006 może i 2005r kiedy weszły konstrukcje Bow ,nie ma jakichś drastycznych rewolucji ,a problemy cały czas pojawiają się te same ,na przemian.
Nie dziwi mnie że nie znasz takich problemów w swojej szkółce.Starszych niż dwu sezonowych chyba nie używacie
Z waroo 2010r to best wtopił tym że wypuścił dwie takie same konstrukcje z czego kahoona była bardziej udana
Zmienił coś co było "niemal ideałem" na produkt średni. Podobnie było z Nemi i nxg.
Nie twierdzę też że nie ma żadnych zmian w konstrukcjach latawców,ale te które są wprowadzane (jedne na plus inne na minus) nie sprawiają że latawiec o podobnej konstrukcji z 2015r (o ile nie dali z czymś D...py ) Deklasuje udany ,sprawdzony z 2009r
W szczególności jeśli mówimy o rekreacyjnym,dla przyjemności pływaniu
Aczkolwiek sa firmy co same przyznają, że po co zmieniać ideał i tylko grafa była zmieniana o ile się nie mylę za 3 lata. Chyba wiesz o jaki brand chodzi
To że teraz Best używa drogiego,mocnego,podwójnego ripstopu.
Nie neguje tego,tylko ciekawe jak zniesie próbę czasu ,tak ze 4 sezony,bo jeśli tak jak kahoona V1,V2,V3
Możemy tak sobie polemizować chyba w nieskończoność
Jednak zaczynamy odbiegać troszeczkę od tematu,napisz może,dla czego powinienem kupić nowy latawiec,może i ja się nawrócę
I w nadchodzącym sezonie kupię Ts-a