Flysurfer - BOOST - nowa linia latawca pompowanego

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
airman
Posty: 893
Rejestracja: 01 sty 2004, 21:08
Deska: FLYBOARDS
Latawiec: FLYSURFER
Lokalizacja: ŁÓDZ/ŁEBA
Dostał piwko: 7 razy
Kontaktowanie:
 
Post09 mar 2015, 10:27

Obrazek

7 / 9 / 11 / 13 / 15 LW / 18 LW

Flysurfer wprowadza zupełnie nową linie latawca pompowanego.
Ponad rok temu mieliśmy premierę pierwszego latawca typu Tube – Cronix o charakterze freestyle/freeride.
Flysurfer nie próżnował i od tamtej pory mocno inwestował w nowy projekt kite’a pompowanego o ekstremalnych osiągach hang-time, airstyle, big air, megaloops, race.
Konstruktorzy Flysurfera jak zwykle podeszli do wyzwania bardzo technicznie.
Inżynier aeronautyki Andreas Hanrieder wykonując mnóstwo testów oraz wykorzystując najnowsze symulacje CDF stworzył jeden z najbardziej wydajnych latawców pompowanych dostępnych na rynku.
Już na pierwszy rzut oka widać, mocno wydłużony kształt i cienki profil latawca, co zdecydowanie kierunkuje BOOST w stronę hang time/air style/race.

phpBB [video]



BOOST dzięki Double 3D-Shape & Pre-Tension Technology charakteryzuje się ogromną mocą w stosunku do powierzchni, łatwością w odpuszczaniu szkwałów i niespotykanie dużym zakresem wiatrowym.

Jego cechy takie jak przewidywalność, stabilność, niewiarygodne ostrzenie pod wiatr, szybki i łatwy restart z wody nawet przy minimalnym wietrze sprawiają, że jest to latawiec nie tylko dla zaawansowanych.

Najwyższe osiągi, potężna moc i poczucie pełnej kontroli nad nią sprawiają, iż BOOST daje niespotykane możliwości w powietrzu i pełen komfort na wodzie.

Dwa największe rozmiary 15 i 18m2 dzięki zredukowanej wadze oraz zwiększonemu AR stają się doskonałym lekarstwem na bardzo słaby wiatr.

Free Flow Inflation
Aby w jak największym stopniu wspomóc pompowanie latawca Flysurfer zaprojektował i wdrożył nowy typ zaworów – z większą średnicą. BOOST wyposażony jest w system pompowania jednym zaworem single-inflation-system, a także posiada zaworek standardowy, chociażby do podłączenia kompresora. Flysurfer do kompletu dołącza pompkę R.E.D-Pump – Reduced Effort Device, która znacząco różni się od typowej. Jest nie tylko bardziej wytrzymała, ale także w końcowej fazie pompowania przełącza się z systemu dwufazowego na jednofazowy, tak aby również słabsze osoby mogły bez problemu napompować latawiec do prawidłowego ciśnienia.

Self Launcher
System umożliwiający samodzielny, bezstresowy start latawca.
Aby z niego skorzystać należy najpierw ustawić latawiec na skraju okna wiatrowego, podłączyć załączony do kompletu worek z piaskiem tak aby latawiec nam nie odleciał , a następnie napiąć linki i wystartować.

Infinity 3.0 Control Bar

Zmniejszona średnica i zastosowanie nowej pianki polepszyło chwyt. Bar stał się lżejszy, a pianka bardziej wytrzymała. Zmieniony został także otwór przelotowy, dzięki temu zwiększą się żywotność linki depowera. Bar wyposażony jest w niezawodny, bezpieczny system szybkiego wypięcia, system odkręcania linek. W zestawie 21 m. linki główne.
Obrazek

Zarejestrowany w IKA
BOOST uzyskał rejestracje IKA co sprawia, może być używany podczas oficjalnych zawodów RACE w klasie L.E.I. (latawców pompowanych)

Jako jedyna firma na rynku FLYSURFER oferuje każdemu po zakupie nowego modelu bezpłatną naprawę w czasie 12 miesięcy od momentu zakupu.

Szczegóły na http://www.flysurfer.com/support/free-repair/

Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 mar 2015, 15:32 przez airman, łącznie zmieniany 1 raz.

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post10 mar 2015, 17:46

airman pisze:
.. mocno inwestował w nowy projekt kite’a pompowanego o ekstremalnych osiągach hang-time, airstyle, big air, megaloops, race.
Konstruktorzy Flysurfera jak zwykle podeszli do wyzwania bardzo technicznie.
Inżynier aeronautyki Andreas Hanrieder wykonując mnóstwo testów oraz wykorzystując najnowsze symulacje CDF stworzył jeden z najbardziej wydajnych latawców pompowanych dostępnych na rynku.


..a czołowe firmy z budżetami i sprzedażą kilkunasto i kilkudziesięciokrotnie większą od Flysurfera to zatrudniają do projektowania chłopaków spod budki z piwem :wink:
.. i nie inwestują - dlatego sprzedaż jedni i drudzy mają jaką mają.. :hand:

airman pisze:..ogromną mocą ..
.. niespotykanie dużym zakresem wiatrowym..

.. niewiarygodne ostrzenie..

Najwyższe osiągi, potężna moc ..
.. niespotykane możliwości w powietrzu i pełen komfort
.. dużo większe osiągi..

w stronę hang time/air style/race.



..no to nic, tylko spodziewać się zalania zawodów polskich i zagranicznych , zarówno race jak i freestyle tymi latawcami :thumb:
..a na przyszłorocznym Red Bull KOTA, to myślę, że już nikt innego nie użyje :wink:

..póki co - to brzmi mocno jak bla-bla-bla ..które znamy od lat.. :wink:

Flysurfer wprowadza kolejnego pompowańca, bo po latach niszy komorowej, ocknęli się, że nie tędy droga..
pewnie: lepiej późno niż wcale, ale zeszłoroczny "hit aeronautyki" Cronix, o którym dyskutowaliśmy półtora roku wstecz, a który budził już wtedy moje "obawy"
jak obserwowałem kilkanaście dni jak pros z Flysurfera się na nim męczy w Brazylii - nie okazał się hitem ani sprzedażowym , ani ..żadnym..

więc : pożyjemy , zobaczymy, pogadamy znów za półtora roku :thumb:

PS: filmik ładny, inwestują na pewno w kamery i montaż :thumb:

peace

airman
Posty: 893
Rejestracja: 01 sty 2004, 21:08
Deska: FLYBOARDS
Latawiec: FLYSURFER
Lokalizacja: ŁÓDZ/ŁEBA
Dostał piwko: 7 razy
Kontaktowanie:
 
Post10 mar 2015, 18:58

Ziomek, każda firma ma swoją filozofię, swoich przeciwników i zwolenników.
Flysurfer zdecydowanie jest firmą innowacyjną, która nie idzie na skróty – szuka nowych rozwiązań technologicznych, nowych materiałów, nowych kierunków w naszym sporcie.
Dawno temu stała się liderem wśród latawców komorowych. Teraz za sprawą Race coraz więcej firm zaczyna inwestować właśnie w tego typu latawce!!!
W swojej kolekcji posiada:
- PEAK - latawiec jednopowłokowy z efektywnym depowerem (jedyny taki na rynku)
- Viron – niewiarygodnie bezpieczny i przyjazny latawiec szkoleniowy – szkoły kitesurfingu są nim zachwycone ( ciężko szukać jego odpowiednika na rynku kitesurfingowym)
- Razor – jedyna deska kierunkowa/race wykonana w technologii snowboardowej
- Flydoor – Flysurfer jako jedna z pierwszych firm wypuściła ten model jako nr 1 wśród desek słabowiatrowych typu twintip
Oprócz tego najbardziej znany model latawca komorowego Speed i już niedługo na rynek wchodzi maszyna do RACE - SONIC
Co do latawców pompowanych.
Cronix miał premierę 1.5 roku temu. Przez ten okres spotykałem się z bardzo dużą ilością pozytywnych opinii testujących. Założeniem Flysurfera nie było zrobienie latawca zawodniczego, ale bardzo uniwersalnego latawca z ukierunkowaniem na freestyle/freeride. I wydaje mi się że te kryteria doskonale spełnia.
Zastosowano w nim kilka innowacyjnych rozwiązań takich jak:
- efektywna krawędź spływu
- self luncher – system samodzielnego startu z ziemi.
- free flow inflaction – system bardzo szybkiego pompowania
Te wszystkie rozwiązania również zastosowano w BOOST, natomiast skoncentrowano się na osiągach typu zawieszenie w powietrzu, ostrość płynięcia.
Zgadzam się z tobą Ziomek że nowe produkty potrzebują czasu na to aby się przebiły. Pożyjemy zobaczymy …

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post11 mar 2015, 10:36

airman pisze:Ziomek, każda firma ma swoją filozofię, swoich przeciwników i zwolenników.
Flysurfer zdecydowanie jest firmą innowacyjną, która nie idzie na skróty …


..zwolenników bardzo mało, za to bardzo "radykalnych" :wink:

airman pisze:W swojej kolekcji posiada:
- PEAK - latawiec jednopowłokowy z efektywnym depowerem (jedyny taki na rynku)


..jedyny to niezłe określenie, bo chyba tyle sztuk jest ich w PL? :hand:

airman pisze:- Viron – niewiarygodnie bezpieczny i przyjazny latawiec szkoleniowy – szkoły kitesurfingu są nim zachwycone ( ciężko szukać jego odpowiednika na rynku kitesurfingowym)


..do konkretów: KTÓRE :?: szkoły bo w PL nie znam żadnej , a znam kilkadziesiąt szkół :thumb:

airman pisze:- Razor – jedyna deska kierunkowa/race wykonana w technologii snowboardowej


..któryś z polskich zawodników jej używa? z sukcesami?
btw: nazwa brzmi znajmo :wink:

airman pisze:- Flydoor – Flysurfer jako jedna z pierwszych firm wypuściła ten model jako nr 1 wśród desek słabowiatrowych typu twintip


..nie należę do zwolenników, ale rozumiem i szanuję ten kierunek, choć pisanie o jednej z pierwszych nie jest raczej prawdą - nie interesuję się jak wspomniałem tym targetem, ale Spleene chyba wypuścił to "lata swietlne" wcześniej :think:

airman pisze:Cronix miał premierę 1.5 roku temu. Przez ten okres spotykałem się z bardzo dużą ilością pozytywnych opinii testujących. …


..takie słowa napisać może każdy importer - w użyciu tych latawców nie widać ..w ogóle.. i na pewno nie jest to kwestia ceny - jeśli coś jest super - niezależnie od ceny znajdzie choćby kilku zwolenników :idea:

airman pisze:Zgadzam się z tobą Ziomek że nowe produkty potrzebują czasu na to aby się przebiły. Pożyjemy zobaczymy …


..otóż to: pożyjemy - zobaczymy
na razie żyjemy z Cronixem na rynku jak wspomniałeś półtorej roku i ..widzimy ..tzn: NIE widzimy go :think: :hand:
więc żyjemy i "paczymy" dalej..

..pozdro i do zo na wodzie :thumb:

peace

airman
Posty: 893
Rejestracja: 01 sty 2004, 21:08
Deska: FLYBOARDS
Latawiec: FLYSURFER
Lokalizacja: ŁÓDZ/ŁEBA
Dostał piwko: 7 razy
Kontaktowanie:
 
Post11 mar 2015, 11:41

Ale nam się polemika wywiązała.
Ziomku czasami nie masz pojęcia o czym piszesz i strasz się za wszelką cenę być kąśliwy
- przemilczę docinkę odnośnie PEAK'a ...
- polskie szkoły kite, które posiadają Viron'y to między innymi - kite.pl oraz surfpoint (chyba jedne z większych w Polsce) - z Vironów są mega zadowoleni !!!
- Razor jest deską kierunkową dla wszystkich średnio zaawansowanych riderów, nie jest deską zawodniczą - co powinieneś wiedzieć robiąc swoją docinkę ...
- Flydoor - he, he to własnie projektant Spleene pracując dla Flysurfera wykonywał pierwsze deski typu Door ...

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post11 mar 2015, 16:22

dziękuję za wyjaśnienia, dzięki nim już mam "więcej pojęcia o czym piszę" :hand:
a teraz żyjmy i "paczmy" dalej :thumb:

pozdro

Awatar użytkownika
Rhall
Posty: 298
Rejestracja: 29 gru 2012, 15:32
Deska: SU-2, Cabrinha
Latawiec: Flaj, Caba, North
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił piwka: 21 razy
Dostał piwko: 9 razy
 
Post12 mar 2015, 03:16

Zabawne Ziomku, jak doskonale orientujesz się w polityce/dystrybucji Flysurfera, znasz doskonale produkty flaja, które wg. ciebie są złe.
A wszystko w oparciu o widzianego, gdzieś w Brazylii kajtera.

Musisz żyć w małym własnym Świecie, gdzieś na ch3.
W zeszłym sezonie na półwyspie wielokrotnie spotykałem produkty flaja.
Zarówno komorowe lotusy, speedy, viron, jak i cronixy.
Wystarczyło odwiedzić Rewę, Osłonino, Maszoperię, Dragę.

W zeszłym roku miałem do oblatania Cronixa, tym razem może uda się z Boostem.
Zgłoś się na oblatanie, zrób parę halsów i wyraź swoją RZETELNĄ opinię.

Odstaw trollowanie na bok.

Pozdro

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post12 mar 2015, 09:12

Rhall pisze:A wszystko w oparciu o widzianego, gdzieś w Brazylii kajtera.



..moje oparcie o Flysurfery sięga 2002 roku , gwoli ścisłości
a Rewę , Oslonino i Maszoperię "odwiedzam" kilkadziesiąt razy w roku
..coraz ciężej się tam jednak przebić przez gąszcz cronixów :hand:

żyjemy, "paczymy" , za rok, dwa, pięć, dziesięć wrócimy (tzn: ja na pewno - już mnie lata przyzwyczaiły do zmian rozmówców czy wspołplywaków :hand: ) - popiszemy i znów pożyjemy "popaczymy" :thumb:
..ja już "paczę" i nie tylko, kilkanaście lat..

peace

Awatar użytkownika
Rhall
Posty: 298
Rejestracja: 29 gru 2012, 15:32
Deska: SU-2, Cabrinha
Latawiec: Flaj, Caba, North
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił piwka: 21 razy
Dostał piwko: 9 razy
 
Post12 mar 2015, 13:35

Zastanawiam się, czy nakarmić trolla.
Sobie daruję i pozostawię twoje treściwe oraz oparte na wieloletnich doświadczeniach z marką posty bez komentarza.

W oczekiwaniu na testy i prawdziwą recenzję Boost-a.

Awatar użytkownika
jedi1
Posty: 2272
Rejestracja: 28 maja 2006, 17:37
Lokalizacja: Gdynia
Postawił piwka: 132 razy
Dostał piwko: 83 razy
Kontaktowanie:
 
Post12 mar 2015, 15:45

Rhall pisze:W zeszłym sezonie na półwyspie wielokrotnie spotykałem produkty flaja.
Zarówno komorowe lotusy, speedy, viron, jak i cronixy.
Wystarczyło odwiedzić Rewę, Osłonino, Maszoperię, Dragę.


Byłem w Rewie wielokrotnie w zeszłym jak i każdego innego roku i widziałem tylko jednego flaja i to dość stary model znajomego. Nigdzie na świecie nie widziałem flaja przy wietrze powyżej 15 węzłów. Te latawce naprawdę są rzadkością.

Awatar użytkownika
Rhall
Posty: 298
Rejestracja: 29 gru 2012, 15:32
Deska: SU-2, Cabrinha
Latawiec: Flaj, Caba, North
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił piwka: 21 razy
Dostał piwko: 9 razy
 
Post12 mar 2015, 18:53

jedi1 pisze:
Rhall pisze:W zeszłym sezonie na półwyspie wielokrotnie spotykałem produkty flaja.
Zarówno komorowe lotusy, speedy, viron, jak i cronixy.
Wystarczyło odwiedzić Rewę, Osłonino, Maszoperię, Dragę.


Byłem w Rewie wielokrotnie w zeszłym jak i każdego innego roku i widziałem tylko jednego flaja i to dość stary model znajomego. Nigdzie na świecie nie widziałem flaja przy wietrze powyżej 15 węzłów. Te latawce naprawdę są rzadkością.


Przejaw percepcji selektywnej? Oczy widzą, co chcą? :)
Ja po wejściu do wody wnikliwie nie analizuję jakie marki i modele wokół mnie latają.
Dwa lata temu cały sezon przelatałem na 10m speedzie, w zeszłym roku na 10m cronixie, wszystkie sesje wyłącznie na półwyspie, a raczej sobie nie odpuszczam wiatru.
Mnie pewnie też nie widziałeś.

Gdyby się rozwodzić ile czego lata na spotach to z reguły flota szkółkowa, stare używki.
Gdyby na półwyspie działała spora szkółka szkoląca wyłącznie na flajach lub działał na miejscu sklep/dystrybutor to pewnie byśmy więcej uraczyli tych produktów w powietrzu.
Flysurfer wszedł w temat pompek stosunkowo niedawno, dlatego dajmy czasu na pewno więcej ich zobaczymy na niebie zatoki.
Na południu kogo zapytasz z land/snowkitingu, każdy orientuje się, co to flysurfer z racji ugruntowanej pozycji komórczaków.

Nie ma, co ciągnąć OT.
Będzie Boost na półwyspie, polatacie, ocenicie :)

Awatar użytkownika
pawbuh
Posty: 391
Rejestracja: 28 lip 2011, 19:58
Latawiec: BEST
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 9 razy
 
Post12 mar 2015, 19:31

Rhall pisze:
jedi1 pisze:
Rhall pisze:W zeszłym sezonie na półwyspie wielokrotnie spotykałem produkty flaja.
Zarówno komorowe lotusy, speedy, viron, jak i cronixy.
Wystarczyło odwiedzić Rewę, Osłonino, Maszoperię, Dragę.


Byłem w Rewie wielokrotnie w zeszłym jak i każdego innego roku i widziałem tylko jednego flaja i to dość stary model znajomego. Nigdzie na świecie nie widziałem flaja przy wietrze powyżej 15 węzłów. Te latawce naprawdę są rzadkością.


Przejaw percepcji selektywnej? Oczy widzą, co chcą? :)
Ja po wejściu do wody wnikliwie nie analizuję jakie marki i modele wokół mnie latają.
Dwa lata temu cały sezon przelatałem na 10m speedzie, w zeszłym roku na 10m cronixie, wszystkie sesje wyłącznie na półwyspie, a raczej sobie nie odpuszczam wiatru.
Mnie pewnie też nie widziałeś.

Gdyby się rozwodzić ile czego lata na spotach to z reguły flota szkółkowa, stare używki.
Gdyby na półwyspie działała spora szkółka szkoląca wyłącznie na flajach lub działał na miejscu sklep/dystrybutor to pewnie byśmy więcej uraczyli tych produktów w powietrzu.
Flysurfer wszedł w temat pompek stosunkowo niedawno, dlatego dajmy czasu na pewno więcej ich zobaczymy na niebie zatoki.
Na południu kogo zapytasz z land/snowkitingu, każdy orientuje się, co to flysurfer z racji ugruntowanej pozycji komórczaków.

Nie ma, co ciągnąć OT.
Będzie Boost na półwyspie, polatacie, ocenicie :)

Jako że jestem z południa, mogę powiedzieć że flaje u nas są tak samo rzadkością jak na północy i zgodzę się z Ziomkiem że ich użytkownicy są radykalni:)
Jakoś nie kręci mnie by "udowadniać" wyższości besta, northa czy cabrinhy nad czym innym.
Z tego co pamiętam to fanem cronixa zostałeś przez przypadek (jakiś konkurs) i od dość dawna próbowałeś go opchnąć, taki fajny jest?

Awatar użytkownika
Rhall
Posty: 298
Rejestracja: 29 gru 2012, 15:32
Deska: SU-2, Cabrinha
Latawiec: Flaj, Caba, North
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił piwka: 21 razy
Dostał piwko: 9 razy
 
Post12 mar 2015, 21:47

pawbuh pisze:Z tego co pamiętam to fanem cronixa zostałeś przez przypadek (jakiś konkurs) i od dość dawna próbowałeś go opchnąć, taki fajny jest?


No to pojechałeś, czego jeszcze się dowiem o sobie?
..z przypadku to możesz zostać ojcem.

Ostatnio sprzedawałem slingshota, sprzedawałem cronixy i dobrze się sprzedały. Sprzedałem też wiele innych gadżetów. Co to ma do rzeczy? ..że jestem dobrym sprzedawcą? :)
Na temat Cronixa wypowiedziałem się w wątku o Cronixie, ten dotyczy Boost-a, na którym ŻADEN Z WAS NIE LATAŁ.

"Radykalnie" urywam, narka :lol:

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post13 mar 2015, 09:18

Rhall pisze:Gdyby na półwyspie działała spora szkółka szkoląca wyłącznie na flajach lub działał na miejscu sklep/dystrybutor to pewnie byśmy więcej uraczyli tych produktów w powietrzu.


"gdyby na Półwyspie działała spora szkółka szkoląca wyłącznie na spadochronach desantowych d-5 lub działał na miejscu sklep/dystrybutor to pewnie więcej byśmy uraczyli tych produktów w powietrzu.."

..ale z JAKICHŚ powodów ŻADNA nie działa a i dystrybutora też nie ma.. :idea:

peace

Awatar użytkownika
Rhall
Posty: 298
Rejestracja: 29 gru 2012, 15:32
Deska: SU-2, Cabrinha
Latawiec: Flaj, Caba, North
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił piwka: 21 razy
Dostał piwko: 9 razy
 
Post15 mar 2015, 17:07

Review Boost-a przygotowany przez flaja, powielono sporo ciekawych rozwiązań znanych z modelu Cronix

phpBB [video]


Wróć do „Recenzje & Opinie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości