Milosz pisze:Wentyl one pomp jest oddalony od miejsca rozdarcia o około 1 metr.
namor pisze:Dyskusja na temat reklamacji podsuwa mi mysl czy nie warto byloby zalozyc tematu o polecanych producentach i dystrybutorach. Ja moglbym dodac zadowoalajace reklamacje pianki Xcel i trapezu Mystic, ale moze to temat na dlugie jesienne wieczory.
Milosz pisze:Temat o polecanych producent uważam za dobry pomysł!
Wracając do tematu
Kupując nowy kajt miałem nadzieję użytkować go jak najdłużej stąd też gwarancja czy rekojmia sprzedawcy jest dla mnie bardzo ważna.
Dnia kiedy przydarzyło mi się rozwalić poszycie zadzwoniłem do Wojtka z ABCsurf, wysłałem zdjęcia i zawiozlem do kuznicy aby mogli go zobaczyć i obrazu żadałem w emailu wymiany na nowy latawiec.
Gdy otrzymał go napisał do mnie ze takich życzy jak pęknięcie poszycia się nie reklamuje tylko naprawia.
Tłumaczył również ze jest tak napisane w gwarancji strona 14.
I w zasadzie kiedy pogodzilem się z naprawą kajta kilka razy przeczytałem gwarancję i to stronę - jak chcecie sprawdzić można ją ściągnąć ze strony abcsurf.pl. - nie znalazłem informacji ze za tego typu uszkodzenia gwarant/ sprzedawca nie odpowiada!
Cytuję :
" Gwarancja jest ważna jedynie,
jeśli produkt jest wykorzystywany do
kitesurfing’u zgodnie z przeznaczeniem
i nie pokrywa produktów używanych
do wypożyczeń lub do szkoleń."
skompy pisze:Pytanie tego typu:
Rozbilem samochód o drzewo , nowy na gwarancji.
JanuszD pisze:skompy pisze:Pytanie tego typu:
Rozbilem samochód o drzewo , nowy na gwarancji.
Też porównanie. Samochód nie służy do walenia w drzewo, a latawiec służy do pływania po wodzie, a co za tym idzie, może się zdarzyć, że w tą wodę uderzy.
Co innego jest rozdarcie latawca od uderzenia w wodę, a co innego jest rozdarcie latawca z użyciem linek, krzaków, plaży i innych tego typu rzeczy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości