1. Długość linek. W tej chwili większość producentów ma linki równe, więc nie powinno być problemu
To jeszcze dodam od siebie, ze poza trymem 'linek na zero' dochodzi kwestia dlugosci samych linek. Producent do danego modelu i jego konkretnego rozmiaru konkretna dlugosc/przedzial linek. Przewaznie do malych rozmiarowpolecaja linki krotkie, a do wiekszych dluzsze, ale to znowu subiektywna ocena.
Co do reszty masz odpowiedz raczej prosta. Na szybko widze, ze ozone ma safety na jedna nosna - wiekszosc kajtow powinna na jednej nosnej sie bezpiecznie leashowac - leashowanie na 1 lince nosnej jest raczej najpopularniejsze, nawet cabrinha w tym roku odeszla od starego IDS. Druga sprawa to Y, ktory w ozonie jest nisko - wiekszosc 4 linkowych barow, chyba poza NKB ma Y niski. Inna sprawa to dlugosc depowera, lepiej miec dlugi, bo mozna stoper zastosowac i tyle, ale w wiekszosci wypadkow caly zakres skoku baru i tak nie jest potrzebny, dobrze wytrymowany kajt na max zaciagnietym barze powinien sie dobrze zachowywac, wiec przy krotszm skoku najwyzej bedzie mocniej ciagnac niz na 'mocniej odpuszczonym'. Ostatnia sprawa to szerokosc, ale to glownie kwestia szybkosci latawca.
Najlepiej porownaj bar dedykowany i ozona. Ale na moje oko znaczaca wiekszosc kajtow bedzie pasowac.
