KiteOffer pisze:
Poniżej kilka zmian zauważonych przez nas i opisanych podczas prezenetacji:
- podpięcie brajli(uzdy) zostało przesunięte do środka
- nowy sposób przyszywania poszycia do tub poprzecznych - przez co zmienił się odrobinę profil latawca
- inny kształt tub poprzecznych
- bardzo niski profil wlotów powietrza przez co są odporniejsze i wydajniejsze
- nowe linki, łatwiejsze do rozplątywania
- linki 20 m + 3 metrowe przedłużki. 20 metrowe linki dedykowane na fale, latawiec jest dużo szybszy
- wzmocnienie materiału przy inflatcie i deflatcie
- piankowa osłonka na deflate
- nowa jeszcze bardziej wydajna pompka
- rozmiary: 5/6/7/8/9/10,5/12
- nowy lżejszy materiał - o tej zmianie napiszemy więcej jak już dostaniemy pierwsze latawce 2014
Narazie to by było na tyle, więcej na temat nowego Envy po pierwszych testach na przełomie sierpnia - września
Nie bardzo rozumiem, LF miał/ma swój system MAXF LOW, który pełnił funkcje inflate/deflate. Dodatkowo byl standardowy zawór inflate dla tych co zapomną przejściówki. Teraz to jakoś inaczej będzie rozwiązane?
A ten nowy materiał oprócz tego że lżejszy nie jest przypadkiem też mniej wytrzymały i tańszy? We wcześniejszych latach LF chwalił się, że używa Technoforce T9600, który jest najlepszy na rynku ale drogi, co miało wyróżniać markę na tle konkurencji.