Dobry pomysl na nauke snowkitingu??

Snowkiting - wszystko związane z tą zimową odmianą kitesurfingu.
PiotrM

Post26 wrz 2006, 17:51

Witam,
Jestem po kursie IKO1 - zrobionym w zeszlym sezonie na Zatoce. Nie plywalem od tej pory. Naogladalem sie filmikow o snowkitingu i mnie wzielo ;) Chce w zimie smigac na kicie. Zamierzam kupic jakiegos bowa - Waroo/Switchblade/Crossbow (tylko takie bowy znam z nazwy/opinii na Kiteforum) i samodzielnie uczyc sie snowkita. Samodzielnie to moze zle slowo - mam nadzieje na cenne uwagi Kolegow na spocie - np. na Lazurowej lub na Zegrzu.
Dlaczego bowa a nie komorke? Bo chce go tez bezproblemowo uzywac na wodzie. Na razie czekam na posezonowe obnizki - ceny juz powoli spadaja...
Zakladam, ze jesli naucze sie snowkita, to umiejetnosci "zimowe" pozwola mi szybko nauczyc sie plywac w wersji H2O...
Czy powyzszy plan jest OK? Uwagi?
BTW - wiem, ze na takie pytanie jest dla mnie za wczesnie - ale... jak to jest ze skokami (nauka skokow) na snowkicie? Widzialem wersje hardkor - chociazby filmy Chasty, jazda i skoki na stromych stokach, i wersje light - niewysokie, dlugie loty na prawie plaskim terenie... W ta zime na pewno bede sie wybieral na Slowacje - Chopok, Tatrzanska Lomnica, drugi kierunek podrozy to Mazury - jezdze czasami z kumpela na nury podlodowe (tzn. ona nurkuje, ja sie obijam..). Wiec cale jeziora beda dla mnie ;)
pozdrawiam
Piotr

Awatar użytkownika
FERRER
Kontaktowanie:

Post26 wrz 2006, 18:09

PiotrM pisze:Witam,
Jestem po kursie IKO1 - zrobionym w zeszlym sezonie na Zatoce. Nie plywalem od tej pory. Naogladalem sie filmikow o snowkitingu i mnie wzielo ;) Chce w zimie smigac na kicie. Zamierzam kupic jakiegos bowa - Waroo/Switchblade/Crossbow (tylko takie bowy znam z nazwy/opinii na Kiteforum) i samodzielnie uczyc sie snowkita. Samodzielnie to moze zle slowo - mam nadzieje na cenne uwagi Kolegow na spocie - np. na Lazurowej lub na Zegrzu.