Hej,
Czy ktoś z Was próbował kiedyś restartować latawiec ciągnąć równocześnie za dwie linki sterujące, jak nie to spróbujcie może zadziała z Waszym latawcem: http://www.windwing.com/JumpStart
Recon'owiec Igor
In some of the close-up shots of the
attachment points you can see the load transfer lines in action. This
is a key to the system since the forward lines are able to pull further
up on the LE when the back lines are de-powered. We will be putting out
more information.
Boarding Bob
QBIX pisze:przeciez to jest zerzniete z Recona tylko w udziwaczniony sposob. niech np ss doda jeszcze kilka linek i okrzyknie to rewolucja za rok.
pozdr!
M@X pisze:Na drugiej sekwencji latawiec zachowuje sie podobnie jak np. FS zaciagniety na samym leashu - podnosi sie podwiniety do gory, obraca i relaunch dobra strona..
A teraz pytanie... bo tu juz sie pojawiaja rozne systemy tu Windwing, tu jakis ogolny 5th line, tam cos innego. Co z tych wynalazkow moge na dzien dzisiejszy (tudziez w ciagu miesiaca) dokupic samego i zainstalowac w swoim Boxerku na zime? Bo wszedzie slychac jakie to patenty wchodza juz od ponad roku, ale nigdzie nie widze, zeby mozna cos takiego dokupic.
swistak pisze:5 element wymaga doszycia do tuby glownej mocowan na linke a co do innych to nie iwme jak wyglada samodizelne zalozenie
Dr.E pisze:a 5ty element mozna sobie zrobic samemu - pisalem o tym w kwietniu
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości