systemy bezpiczeństwa

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
paul82win
Posty: 8
Rejestracja: 27 cze 2009, 13:47
Lokalizacja: WINCANTON,SOMERSET
 
Post28 lip 2009, 16:54

proszę opiście jakie zastosowano systemy bezpieczeństwa w waszych kitach np. w cabrinha zastosowano system IDS inteligent depower system http://www.youtube.com/watch?v=vMc2tbVbyk0
a w North zastosowano 5th line safety system http://www.youtube.com/watch?v=WpQlIE35 ... re=related A jak to wyglada w innych latawcach ? piszcie !!

mkmiec
Posty: 640
Rejestracja: 26 sty 2009, 08:19
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 2 razy
Kontaktowanie:
 
Post28 lip 2009, 18:01

W nowym barze BESTa Redline bar jest taki sam sytem jak IDS. Leash podpiety do linki podpietej do obydwu linek nosnych.

System zaprezentowany jest TU wraz z Kahoona 09.

Standardowy bar BESTa ma system double depower. Linka depowera sie wydluza przy aktywacji QR. Lub bardziej standardowe podpiecia do OSH przy jednej lince nosnej lub sterowniczej.

przemass
Posty: 3798
Rejestracja: 06 maja 2006, 22:01
Deska: Encore Nirvana
Latawiec: Airush Razor
Lokalizacja: ChalupyCumbuco
Postawił piwka: 26 razy
Dostał piwko: 25 razy
Kontaktowanie:
 
Post28 lip 2009, 22:04

No i chyba nic więcej nie można dodać w temacie...może poza 5 linką w C shape'ach i systemem z komorowców np Ozone, polegającym na wydłużeniu linek nośnych na tyle że latawiec zostaje praktycznie tylko na sterujących.

Do tego filmik jest dość tendencyjny, bo nie pokazuje latawca w sytuacji realnego zagrożenia. Gdyby tak było, z filmu wynikłoby że podłączenie do przedniej linki jest najbezpieczniejsze ( z tych 3 opcji ). Mnie np system Notha podczas kręcenia kiteloopa raz brzydko zamiótł, szkoda że na rafę. Natomiast system o którym pisze Michał, taki jaki ma Kahoona, Northy Evo lub Flexi to kolejna generacja i wg mnie doskonały pomysł.

pzdr


Wróć do „Recenzje & Opinie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości