ZAK pisze:A jak to jest z odnawialnością?? Co roku trzeba płacić jakieś składki?? I jak to jest z opłacalnością robienia takiego kursu?? Ile średnio -netto- wyciąga instruktor z IKO a ile instruktor bez zadnej icencji?? Jak to jest w praktyce?? może ktos się podzieli dośwadczeniem? Warto to robić czy nie?
elo
TAk, co roku trzeba płacićskłądki:(
jak to w "związkach"
ileś tam usd, nie pamiętam
renewal fee, to się zwie
Opłącalność: jest taka:
otwiera przepustke za granicę
a w pl: teżczesto daje w ogóle możliwość pracy
bo konkurencja instruktorów KITE już jest w pl dość duża
sporo ich
IKO chyba ze 30??
z pensji instruktora Maybacha nie kupisz, sezon jest krótki, a wieje tyle ..co wiesz;)
M@X:
oprócz first aid, musisz mieć uprawnienia do prowadzenia motorówki, a więc licencję motorowodną PZMiNW
..chociaż nie wiem , czy w pl nie przymyka jana to oka??
na level 2 trzeba przeszkolić minimum 40 osób potwierdzonych na feedback form, wysyłąnych do IKO
ale nie jest to KONIECZNE
zobacz jak wielu jest instruktorów IKO level1 z nr tysiąc-ileś
co oznacza, że zdobyli uprawnienia dwa lata temu
i nadal są levelem 1
http://www.ikorg.com/iko_instructors_list.php?menu_id=4
nie ma takiej konieczności jak ktośnie chce
co do pytania PYTKA:
zależy na jakiego Examinera i warunki trafisz
a jak akurat bedzie przybój na morzu?
trzeba byćprzygotowanym i na takie warunki,..
no i proste skoki na luzaku są normą
elo