Aby zostać instruktorem IKO

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
pytek
 
Post24 kwie 2005, 11:01

Hej!
Czy aby wystartować na kurs instrukrora IKO trzeba się wykazać wcześniej zdobytumi licencjami (poziomami wyszkolenia) IKO?
Jakie umiejętności praktyczne są wymagane?
Pozdrówka

Awatar użytkownika
Max/Łódź
Posty: 774
Rejestracja: 27 lut 2004, 19:04
Deska: Naish Haze
Latawiec: Flysurfer Speed
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
 
Post24 kwie 2005, 14:06

Nie trzeba miec licencji... musisz sie wykazac z opanowania kite'a - start, plywanie, powrot, opanowanie prostego skoku... dodatkowe licencje typu pierwsza pomoc czy instruktorskiego w innym sporcie Ci moga ulatwic sprawe przejscia przez kurs, ale nie sa koniecznie wymagane (pierwsza pomoc wtedy robisz dodatkowo przed kursem w ramach danego zgrupowania)... skontaktuj sie z Piotrem z Snow&Surf bo on bedzie organizowal to taki kurs pod koniec czerwca... Sam sie na takowy wybieram, aczkolwiek ten przesuniety termin na przelom czerwca/lipca nie wiem czy nie pokrzyzuje mi planow :?

Awatar użytkownika
ZAK
Posty: 961
Rejestracja: 05 sie 2003, 23:30
Lokalizacja: Gdańsk,Warszawa, Koniec Świata
Kontaktowanie:
 
Post24 kwie 2005, 14:30

A jak to jest z odnawialnością?? Co roku trzeba płacić jakieś składki?? I jak to jest z opłacalnością robienia takiego kursu?? Ile średnio -netto- wyciąga instruktor z IKO a ile instruktor bez zadnej icencji?? Jak to jest w praktyce?? może ktos się podzieli dośwadczeniem? Warto to robić czy nie?

Awatar użytkownika
Max/Łódź
Posty: 774
Rejestracja: 27 lut 2004, 19:04
Deska: Naish Haze
Latawiec: Flysurfer Speed
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:
 
Post24 kwie 2005, 19:05

No niestety jak zrobisz kurs IKO to trzeba jakas ilosc ludziskow przeszkolic i w kolejnym roku bodajze przystapic do Level 2 :?

Ziomek.
Posty: 13222
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post25 kwie 2005, 12:20

ZAK pisze:A jak to jest z odnawialnością?? Co roku trzeba płacić jakieś składki?? I jak to jest z opłacalnością robienia takiego kursu?? Ile średnio -netto- wyciąga instruktor z IKO a ile instruktor bez zadnej icencji?? Jak to jest w praktyce?? może ktos się podzieli dośwadczeniem? Warto to robić czy nie?


elo

TAk, co roku trzeba płacićskłądki:(
jak to w "związkach"
ileś tam usd, nie pamiętam
renewal fee, to się zwie

Opłącalność: jest taka:
otwiera przepustke za granicę
a w pl: teżczesto daje w ogóle możliwość pracy
bo konkurencja instruktorów KITE już jest w pl dość duża
sporo ich
IKO chyba ze 30??

z pensji instruktora Maybacha nie kupisz, sezon jest krótki, a wieje tyle ..co wiesz;)


M@X:
oprócz first aid, musisz mieć uprawnienia do prowadzenia motorówki, a więc licencję motorowodną PZMiNW
..chociaż nie wiem , czy w pl nie przymyka jana to oka??
na level 2 trzeba przeszkolić minimum 40 osób potwierdzonych na feedback form, wysyłąnych do IKO
ale nie jest to KONIECZNE
zobacz jak wielu jest instruktorów IKO level1 z nr tysiąc-ileś
co oznacza, że zdobyli uprawnienia dwa lata temu
i nadal są levelem 1
http://www.ikorg.com/iko_instructors_list.php?menu_id=4

nie ma takiej konieczności jak ktośnie chce

co do pytania PYTKA:
zależy na jakiego Examinera i warunki trafisz
a jak akurat bedzie przybój na morzu?
trzeba byćprzygotowanym i na takie warunki,..
no i proste skoki na luzaku są normą

elo


Wróć do „Forum Główne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości