jan53 pisze:gryzie mnie ten temat więc zapytam.Czy można postawić znak równosci między ozone edge z north dyno ?Sprawdziłem w danych producenta i stwierdziłem,ze jeden i drugi ma prawie takie same zalety i wady,czyli wysokie notowania w "low end","up wind","handgtime"-generalnie w freerade/race i gorsze lub w innych parametrach.Mają podobne AR,a w praktyce to wszyscy uważają edge za latawiec najlepszy do wszystkiego/nie widzieć czemu?/a dyno tylko kojarzone jest jako słabowiatrowe -15-17m.
fomicz pisze:Dyno jest latawcem rejsowo/słabowiatrowym, w tym roku chyba model identyczny jak w poprzednim i chodzą plotki o zakończeniu produkcji i sprzedaży, (rozmiary 15 i 18). Słabowiatrowo/freeridowym jest North Juice.
BTW: tylko Rebel wymaga 5 linek pozostałe mogą jeździć na 5 lub 4.
jan53 pisze:Jeśli byśmy porównali obie firmy generalnie to czy błędem jest sparowanie modeli dyno-edge,rebel-catalist,vegas-c4?
jan53 pisze:niekoniecznie -piąta linka w dyno jest luźna i nie wpływa na kształt latawca/w przeciwieństwie do rebla,gdzie piąta linka trzyma profil/,pozatym pigtaile do linek mocy mają dwa węzełki -jeden z chorągiewką 4th,drugi 5th
andrzejwodejszo pisze:
raczej nie - bo wtedy oznaczałoby, że:
Superb = S klasa, fabia = CLA, Octavia RS = C Coupe AMG
jan53 pisze:chyba trafiłem na klub miłośnikow edge'a
ps.co do 4-5linek w dyno,pisze jak byk 4/5 line bar:http://www.powerkiteshop.com/north_dyno.htm
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości