Gdzie Switch słabowiatrowy

Producenty to różne rzeczy czasem piszo, to po co tyle latawców robio
W punktach to bym przedstawił tak:
Wstawanie z wody
AP 2/5
CT 4/5
Zakres dolny
AP +/- = CT
Zakres górny
AP > CT
Reakcja w szkwalistym wietrze
AP > CT (wystarczy krótszy ruch drążkiem)
Stabilność w prowadzeniu
CT > AP
Prowadzenie w oknie
AP bardziej na krawędzi ze względu na smukły kształt, dzięki czemu lepiej chodzi na wiatr.
Prędkość reakcji na ruch barem
CT bardzije bezpośredni
AP rraguje jakby z małym opóźnieniem, trochę można porównać do starego crossbowa z bloczkami
Ogólnie
CT to typowa maszynka 3 tubowa na słaby wiatr, 17m i 19 to "traktory pociągowe", 15 chodzi bardzo fajnie, w zeszłym sezonie miała go prawie każda nasza szkoła w PL i wszysyc chwalili niektórzy komentując, że dla kursantów lepszy, bo szybszy, że bardzije wydajny podczas nauki niż 17
19m miała tylko jedna szkoła z nastawieniem na cięzkie osoby i szkolenie na wyspach
AP to jak ja to mówię "latawiec techniczny" jak Chaos do FS, stąd jak zawsze coś za coś, słabiej wstaje z wody ale zapierdziela pod wiatr niemiłosiernie i zakres też srogi, zwłaszcza górny
